de vraag is simpel:
ik heb nu op 1 van mijn pc's linux staan.
vermits ikke nen dikke newbie met dat OS zoek ik wat hulp
wat of welke mIRC client heb je nodig onder linux ?
is er een snelle/goede browser voor linux ? (heb nu konqueror)
zijn er dingen die heel interessant zijn om er optezetten ?
welk is volgens jullie het beste linux systeem ? ( heb nu suse 9.0 )
mac zijn linux systeem : PIII 800mhz / ram : 312mb en 627mb swap space / 9gb harde schijf / video en sound, geen idee (pc is zo nen IBM desktop waar die dingen op het mbo zitten (video denk ik 16mb ram))
thx in advance
LINUX
YEEY:p
jammer dat je op deze pc geen AA kan spelen
hier gaan we:
mac aan den linux.... heh...
jammer dat je op deze pc geen AA kan spelen
hier gaan we:
xchat is wel een goeie, tis net als mirc ook een IRC client, eigenlijk vind ik 'm zelfs nog wat beter, en logischer.(ook voor windows beschikbaar )wat of welke mIRC client heb je nodig onder linux ?
firefox! en opera! en links!is er een snelle/goede browser voor linux ? (heb nu konqueror)
zoveel... dat ik het even niets kan bedenken..zijn er dingen die heel interessant zijn om er optezetten ?
ikzelf draai gentoo. maar ik hoor ook veel goede verhalen over debian (is al een wat oudere distro (neem wel de testing versie)). ook veel goede verhalen over archlinux. deze heeft een mooie package manager, en heeft redelijk recente packages(programma's). verder is er nog ubuntu, dit kan gezien worden als een vervolg op redhat/fedora, maar wat ik heb gezien vond ik nogal vies.welk is volgens jullie het beste linux systeem ? ( heb nu suse 9.0 )
mac aan den linux.... heh...
I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]