Het is zover trollekes, de meubeltjes zijn geleverd (en al voor de helft in mekaar gepuzzeld) en mijn koffers zitten al op het kersverse appartement.
Het enige wat nog moet verhuizen is mijn eeuwige vlam AKA computer. Die gaat morgen verplaatst worden.
So far so good ware het niet dat de jongens van mijn provider pas de 4e oktober langskomen voor de installatie, wat resulteert in een internetloos weekje.
Via de pc's op school houd ik wel contact. Ik zal het forum wel wat in de gaten houden en recenter nieuws over yours truly vind je op http://okocisia.blogspot.com
Van zodra ik een digicam heb post ik ook wat piccies voor de nieuwsgierigen
Moesten er dringende zaken of friendlies op til zijn, dan zorg ik binnen de mate van het mogelijke dat alles zo speodig mogelijk verloopt.
Ik heb vandaag trouwens nog een request gekregen van DID, die heb ik vriendelijk naar de clanslaaf verwezen
Tot over een dikke week trollekes.
Anderhalve week verlof.
Anderhalve week verlof.
"Life is meaningless. It is in death that we are truly tested."
- Highlord Mograine
- Highlord Mograine
Zo, kleine update die ik tijdens de pauze van een les C++ schrijf.
Comp zit nog altijd bij m'n ouders, die wordt dit weekeinde afgehaald, in theorie.
Ik heb de afspraak met mijn provider jammer geneog niet kunnen vervroegen.
Mijn grootvader is vorige maandag overleden, morgen wordt ie begraven. Ben er niet al te droevig om omdat ie veel pijn had, 't is beter zo. Ik klep er wel wat meer over in mijn log als ik wat tijd (en een pc) vind.
Greetz en tot dinsdag (hopelijk).
Comp zit nog altijd bij m'n ouders, die wordt dit weekeinde afgehaald, in theorie.
Ik heb de afspraak met mijn provider jammer geneog niet kunnen vervroegen.
Mijn grootvader is vorige maandag overleden, morgen wordt ie begraven. Ben er niet al te droevig om omdat ie veel pijn had, 't is beter zo. Ik klep er wel wat meer over in mijn log als ik wat tijd (en een pc) vind.
Greetz en tot dinsdag (hopelijk).
- Highlord Mograine
- Highlord Mograine
Gedaan met vakantie en ander nutteloos tijdsverdrijf, internet is er, laat ons hopen dat modem en router van goede kwaliteit zijn zodat ze het lang uithouden want er gaat intensief gebruik van worden gemaakt.
Ondertussen ben ik verhuisd en leef ik al een weekje met de "kleine" onder een dak (mijn broer dus).
Het bier vloeit rijkelijk, de regering blijft financieren en het gamen viert hoogtij.
Fun's over, let's get back to business now
Ondertussen ben ik verhuisd en leef ik al een weekje met de "kleine" onder een dak (mijn broer dus).
Het bier vloeit rijkelijk, de regering blijft financieren en het gamen viert hoogtij.
Fun's over, let's get back to business now
- Highlord Mograine
- Highlord Mograine