Sinds 2 weken terug doet mijn andere pc het niet meer.Als ik hem aanzet maakt hij geen contact met de Monitor.Krijg totaal geen beeld helemaal zwart.Eerste instantie wat eleke simpele ziel zoals ik dacht,monitor is kapot effe van pc wisselen.De goeide monitor van de 1de CP erop aangesloten.En nog steeds geen beeld?Stekkers zitten er allemaal goed in.De enigste verklaringen wat ik kan bedenken zijn:
-Het kleine batterijtje is leeg die in de kast zelf zit.
-Bios problemen.
-Moederbord is ???
Voor dat ik de voorhamer er bij pak voor de reparatie waar ik zo 1-2-3 niet uitzal komen.Kan ik wel wat tips of plossingen gebruiken.
Alvast bedankt.
Zwart Beeld.
ja zo eentje heb ik er ook nog....
ff wat meer info hebben True,
branden er nog lampjes? draaien er nog fan,s? hoor je HD,s opstarten?
geeft die een pieptoontje bij het opstarten? enz enz.
zo als gezegt zo 1 heb ik er ook nog, geheel gebouwd van onderdelen die draaiend of in orde waren, en nax geen piepie geen zuchtje.
ff wat meer info hebben True,
branden er nog lampjes? draaien er nog fan,s? hoor je HD,s opstarten?
geeft die een pieptoontje bij het opstarten? enz enz.
zo als gezegt zo 1 heb ik er ook nog, geheel gebouwd van onderdelen die draaiend of in orde waren, en nax geen piepie geen zuchtje.
Dattie geen contact maakt met de monitor is op zich niet zo'n probleem, maar zoals gunn zegt, check die andere dingen es. Als er nog dingen draaien (als j'em hoort "zoemen" ) dan wijst dit waarschijnlijk op een ander probleem.
Zo'n cmos batterij kan toch een tijdje mee dacht ik. (een hele tijd zelfs)
Zo'n cmos batterij kan toch een tijdje mee dacht ik. (een hele tijd zelfs)
"Life is meaningless. It is in death that we are truly tested."
- Highlord Mograine
- Highlord Mograine
je heb toch een 2e rig daar staan? gfx kaart uitwisselen.Sinds 2 weken terug doet mijn andere pc het niet meer.Als ik hem aanzet maakt hij geen contact met de Monitor.Krijg totaal geen beeld helemaal zwart.Eerste instantie wat eleke simpele ziel zoals ik dacht,monitor is kapot effe van pc wisselen.De goeide monitor van de 1de CP erop aangesloten.En nog steeds geen beeld?Stekkers zitten er allemaal goed in
zal een type cp zijn dit ik niet kenuh grafische kaart??.
Zonder een grafische kaart heb je toch alleen 16 kleuren?.Hmm zal het zeker proberen.Maar in mijn domme oogies lijkt me dat de laatste optie