Nieuwe GEMALAN

For everything lan related. Waazzzzaaaaaaaaaaa!!
Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 19 Apr 2006 22:32

Mooi mooi, prima geregeld.
Wie weet zit er nog wel ergens een verse troll daar verstopt in de modder van belgie :D
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

Xazziri
~Santa~

Post by Xazziri » 20 Apr 2006 09:54

Child_of_Q wrote:Mooi mooi, prima geregeld.
Wie weet zit er nog wel ergens een verse troll daar verstopt in de modder van belgie :D
het worden wel slechte tijden voor ons. 's zomers is er minder modder te vinden, iedereen wordt vrolijk, gaat zwemmen en stinkt dus niet meer zo erg...

geen echt trollenvlees :twisted:
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.

Pyro

Post by Pyro » 21 Apr 2006 13:34

Lucifer.be wrote:De Benodigdheden:

pc
games
scherm
headset (speakers zijn verboden)
netwerkkabel
Eigen stekkerdoos ook nodig?

Drank:
Biertje neem ik aan ;)
Image

lucifer.be

Post by lucifer.be » 21 Apr 2006 15:41

vorige lans waren er stekkerdozen voorzien maar voor de zekerheid

Xazziri
~Santa~

Post by Xazziri » 23 Apr 2006 15:38

waar blijft die foto van de trollen met hun beker :twisted:
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.

lucifer.be

Post by lucifer.be » 23 Apr 2006 17:55

die zal straks wel gepost worden :D en maar met 1 beker????

Tha_Burner
~TurboTroll~

Post by Tha_Burner » 23 Apr 2006 19:41

Nice :D

Ik wil natuurlijk ook wel uitgeschreven match reports zien ! :P
Mooi is dat
Image

www.insmod.com <- insurgency

lucifer.be

Post by lucifer.be » 23 Apr 2006 20:50

dat laat ik dan weer ver aan power

POwer$l@ve

Post by POwer$l@ve » 23 Apr 2006 22:24

Ben ATM ff bezig met een verslagje, een ff magix videomaker aan het downe voor de film en de foto's.
Deze zullen dus morgen of dinsdag pas online gaat.

MAAR ik kan je vast verklappen dat we het super gezellig gehad hebben en mooie prijzen hebben gewonnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Image

Pyro

Post by Pyro » 23 Apr 2006 23:18

Ik heb iig genoten :)
Ik wacht het raport van PS ook af :)
Image

jojodep

Post by jojodep » 24 Apr 2006 08:16

POwer$l@ve wrote:
MAAR ik kan je vast verklappen dat we het super gezellig gehad hebben en mooie prijzen hebben gewonnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de lan was de max we waren er superieur als taem en clan eerst ware ze aant lache hehe trolls wat een naam ze krope snel in hun holleke niemand durvde noch tege ons spele ze zulle volgend jaar zwaar uit hun pijp moete komme dus ik hoop dat die lords es afkome op de server om the knalle en mss komen der trollen uit

POwer$l@ve

Post by POwer$l@ve » 24 Apr 2006 15:06

GEMALAN, 22-23 april

verslag door Powerslave.

De toch is gestart zaterdag 's morgens om een uur of 7 toen N!co in zijn bolide
zich een weg moest banen richting mij.
Om half 8 aangekomen moest eerst even de auto van mij netjes ingericht worden met 2 comps
en aanverwanten artikelen.
Rond de klok van 8 uur zijn we de lange baan op gegaan richting veldhoven, waar we Pyro
op zouden halen.
Eenmaal aangekomen moest wederom mijn auto heringericht worden voor Pyro zijn spullen, de hoedeplank
moesten we achterlaten ivm ruimte gebrek (3comps, 3 tassen, 2 veldbedden, 3 personen, 3 tft's,
drinken en eten, allemaal in een polo)
maar dat liep lekker en na een paar minuten waren we klaar om met ons 3en ons avontuur te vervolgen.
Zo rond de klok van half 10 passeerde we de nederlands/belgische grens.
Onze navigator deed zijn werkt goed en we loodste om 10:15 de parkeerplaats voor het huis van Luci op.
Even voelde we een spanning, hoe zouden ze eruit zien, zou het geschetste beeld van onze clanmaten
een beetje overeen komen?
We belde aan en een klein mannetje in een groen t-shirt deed de deur open.
Netjes stelde we ons voor en traden binnen waar de andere 2 zaten te wachten (onze denkbeeldige
personen achter de "schuilnamen" waren nu vervangen door echte plaatjes).
Na wat korte gesprekken besloten we om maar eens richting de plaats van bestemming te geraken.
Wij volgde Jojo door dorpen en straten, waar volgens mij 99,99999% van de belgische bevolking,
het bestaan niet van kent.
We kwamen aan bij een hele grote kroeg, ergens in een of ander gat, dit was de locatie, en we zochten
een ingang, deze bevond zich achter de kroeg gelegen aan een parkeerplaats.
De loctie kwam meer over als een soort feestzaal, waar binnen allemaal tafels aaneengesloten stonden
met de benodigde rand apperatuur en stekkerdozen.
Na het betalen van het inschrijfgeld, begaven we ons naar onze tafels waarna we de bakken opbouwde.
Om een uurtje of 11 stond alles en zat bij ons de stemming er al goed in (flink wat slap gezever
over en weer onder de trollen al vanaf het begin en naar verloop van tijd werd dit alleen maar erger).
De eerste trollen joinde rond 12 uur de battlefield server en begonnen we daaraan waar we eigenlijk
voor kwamen, GAMEN dus, het duurde dus ook niet lang voordat we de eerste stemmen al stilaan
rond hoorde gaan van "die TROLLS zijn goed".
Telkens als we aan het spelen waren op een server ging die vanzelf leeg na 2 ronden, of dit nu aan
onze geur lag of aan onze skills lieten we maar even in het midden.
Een aantal van ons waren enkel in het bezit van bf2, dus werd het om 15:00 tijd om ons alle
te voorzien van de compo games.
Pyro had zijn ftp opgestart dus konden we lekker snel (12mb/s) leechen en, UT2004, farcry,
trackmania en ventrilo werden geinstaleerd, en ieder begon de games te verkennen.
Omdat het copieeren van CSS niet werkte moesten we de eerst compo missen om 24:00, maar dat gaf ons
dus alle tijd om de settings van de rest van de games te optimaliseren.
Luci had daar een belangrijke rol in, want hij was de man die steeds een server online bracht waar
samen tegen elkaar konden spelen.
In de tussen tijd waren we aan het afwisslen, dan weer spelen, dan weer al die toeters en bellen
van andere langangers bekijken, hier en daar wat praten, enzenz.
Dan eindelijk na uren wachten was het dan zover om 01:00, de eerst compo waar wij aan deel namen
ging van start.
Trackmania, een race spel, stond klaar om gespeeld te worden.
Dit ging bij de meeste van ons niet zo goed maar lucifer deed het wel heel goed en kon in de finale
proberen een plaats bij de eerste 3 te bemachtigen.
Het bleef lang onduidelijk of hij een een beker gewonnen had, maar na wat rekenwerk bleek dat hij
3de geworden was.
04:00 was al toen we van start gingen met FarCry,We hadden ons zo goed mogelijk voorbereid op
de deathmatch wedstrijd, we hadden er niet veel
van verwacht omdat we het nog nooit gespeeld hadden, maar tot onze verbazing deden we het uiterst goed.
We hadden afgesproken om eerst de niet trollen neer te knallen en dat liep wel lekker, 4 trollen stonden
na 5min al bovenaan,maar we konden niet voorkomen dat aan het eind van het half uur de 2de plaats
ingenomen was door een niet troll.
Lucifer stond redelijk makkelijk bovenaan, maar het gevecht om de 2 en 3de plaats was wel heel close geweest,
2 kills was het verschil tussen plaats 2 en 3.

Compo FarCry:

1. -=TROLLS=-Lucifer
2. ?????
3. -=TROLLS=-POwer$l@ve
4. -=TROLLS=-N!co
5. -=TROLLS=-Feraldo

Aan het eind van een lange nacht besloot de organisatie om BF2 compo toch maar te verzetten naar
de zondag omdat de meeste als zombies achter hun pc zatten.
N!co was bij ons de eerste waarbij het licht uit ging, hij nam plaats op de vloer onder de tafels
en ging maar even proberen te slapen, gevolgd door mij om 05:30
Wat de rest van de trollen gedaan heeft tussen 05:30 en 0:800 is voor mij een vraagteken.
Na een korte nachtrust kwam om 08:30 feraldo met een zeer smakkelijk ontbijtje rond, echte
belgische broodjes had hij voor ons alle gehaald, en die gingen er wel in.
We besloten om maar eens wat te gaan opwarmen voor ONZE BF2 compo na het onbijt, want het
zou niet lang meer duren voor we konden beginnen.
Om 10:00 ging we dan eindelijk van weer van start en we hadden er allemaal zin in.
De compo zat niet goed in elkaar, iedereen moest de server joine, dan zou de map gewisseld worden
en zouden we meteen van start gaan.
Dit was dus een lachertje, al die lanners met hun super dik uitziende bakken (open kasten,
waterkoeling, verlichte geheugendimms, grote hard draaiende koelers, enz enz) met een
snelheid van een P2.
Wij waren al lang en breed bij de eerste vlag toen de eerste van de tegenstander pas spawnde, dit
moest dus even anders bij de rest van de wedstrijden.
De wedstrijden gingen over 2 mappen elk 10 min, na de eerste ronde werd er map gewisseld en moesten
we van team wisselen op de volgende map, dan werd de map weer gewisseld en konden we weer verder op
een ander map.
Toen onze eerste match erop zat gingen we onz maar ff bemoeien met de server, even wat hint en tips
gegeven, en na 10 min begrepen ze het dan eindelijk:
server joine, kant kiezen, RR, 10 min spelen, mapchange, team wissel en RR, 6vs6 (in mijn ogen
nog lang niet het spel zoals wij het kennen uit de ladderwars maargoed)

Compo BF2:

1ste match,
-=TROLLS=- vs {*TL*} The Lords (een clan met sponsor)
84-14
96-0

2de match,
-=TROLLS=- vs [maha]/[pH1] (2 clans samen ivm speler gebrek)
96-0
95-0

Finale,
-=TROLLS=- vs [=) smily's
89-0
99-0

Bij de finale kwamen de smily's spelers te kort en werd een andere clan gevraagd of ze spelers
wilde leveren (wij hoorde mensen vragen tegen wie het was, TROLLS, "nee dan doe ik niet mee"
kregen ze bij sommige te horen, dit geeft dus aan dat ze wel degelijk schrik van ons hadden).
Uiteindelijk speelde de smily's met met 2 gasten uit hun eigen clan, de rest kawm van
The Lords en maha.
Een glansrijke overwinning hadden we dus behaald en in totaal maar 14 punten tegen ons gehad :p.
Ondertussen was de funcompo ook van start gegaan, het ging hierbij om Tekken5 op de playstation
door een beamer op de muur geprojecteerd.
Dit was gewoon een afvalrace, had je verloren dan lag je er meteen uit, Luci deed het ook hier weer
goed en wist een bij de top 6 te eindigen.
De volgende compo waar we aan deel namen was UT2004 team deathmatch, een heel dom schietspel waarbij het juist de bedoeling
is om zo veel mogelijk te bunnyhoppen, iets wat ons dus absoluut niet ligt.
Hier bakte we niks van maar kregen achteraf te horen van de winnende clan, dat wij beter waren als
de clan die 3de geworden was.
Het was nu bijna 4 uur en de meeste waren hun comp al aan het inpakken, wij vonden het ook wel
welletjes geweest dus om half 5 stond alles weer in de auto klaar voor vertrek, maar we konden natuurlijk
niet vertrekken zonder AL onze prijzen.
Bij de prijsuitreiking werd meerdere malen gezegt "en weer een TROLL", het mogen dus duidelijk zijn
dat wij onze naam in belgie goed hebben vertegenwoordigd en naamsbekendheid hebben gemaakt.

Prijzen:

Trackmania,
lucifer 3de

FarCry,
lucifer 1ste
Powerslave 3de

BF2,
-=TROLLS=- 1ste

De prijzen die we mee naar huis hebben genomen liegen er trouwens ook niet om:
Luci: 2keer doldy set 5.1 voor de comp en een beker.
Ps: cpu koeler en een logitech G7 cordless.
Jojo: 5.1 doldy set voor de comp.

Al met al hebben we een zeer geslaagd weekend gehad, en hebben we veel lol gemaakt, ook zijn er
plannen om dit vaker te gaan doen, alleen dan wel naar lans waar de tegenstanders wat sterker
en in groter getalen aanwezig zullen zijn.

Hierbij wil ik onze langangers bedanken voor dit onvergetelijke weekend.
Image

Tha_Burner
~TurboTroll~

Post by Tha_Burner » 24 Apr 2006 15:21

AHhahahaha :D Gruwelijk!

Trolls ftw!
Mooi is dat
Image

www.insmod.com <- insurgency

Teammate

Post by Teammate » 24 Apr 2006 17:49

:D