LANPARTY!!! Drome 13 - Fear of the Dark
- POwer$l@ve
-
Of afgaan als een gieter, maar fun hebben zullen we zeker!Lucifer.be wrote:ik heb even paar dingen gechekt en euhm komen echte top BF2 clans naar drome. SAMD die 4de staan op BF2 -16 Europe op cb.
laat het duidelijk zijn dat we dit serieus moeten nemen
we kunnen daar ons eens laten zien e
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Tis dit?--------------------------------------------------------------------------------
Dit is een automatisch gegenereerde email, ter herinnering tot betaling van je Drome reservering. Replyen geen zin. Gebruik daarvoor onze helpdesk op www.drome.nl
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo Child_of_Q,
Hierbij willen we je eraan herinneren dat wij op dit moment nog niet de volledige betaling van je reservering hebben ontvangen.
Over 10 dagen zal, indien er geen betaling arriveert, je reservering door ons geannuleerd worden. Wil je je reservering behouden, dan dien je ervoor te zorgen dat voor deze datum de totale entreesom bij ons binnen is (een spoedoverboeking kan hiervoor nodig zijn, raadpleeg je bank).
Indien je betaling te laat arriveert en je reservering reeds verwijderd is, dan kun je een nieuwe reservering aanmaken op de Drome site. Het ontvangen bedrag zal dan worden teruggestort op je rekening.
De gegevens van je reservering en de betaling:
Reservering geplaatst op: 23-5-2006
Reservering voor: 6 perso(o)n(en)
Boekingsnummer: ERU47
Totale entreesom: 240 EURO
Totaal reeds ontvangen: 0 EURO
Nog te betalen: 240 EURO
Bankrekeningnr: 1021.70.940 t.n.v. St. Langaming Drome Nederland te Almelo
Bij betaling vermelden: BOEKING ERU47
Met vriendelijke groet,
Organisatie Drome
Stichting Langaming Drome Nederland
(www.drome.nl)
--------------------------------------------------------------------------------
Dit is een automatisch gegenereerde email, daarom heeft replyen geen zin. Gebruik daarvoor onze helpdesk op www.drome.nl
Last edited by Child_of_Q on 27 May 2006 10:49, edited 1 time in total.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
- POwer$l@ve
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Ik hou niet van deadlines op deze manier gegenereerd, ik verwachtte een persoonlijke email/rekening voor de betaling van 40 euro net zoals naar alle andere deelnemers zou moeten.
Ze kwakken de clan bij elkaar zo, sry zo werkt het niet bij me.
Er zijn zowiezo nog geen 8 man die er heen gaan, met 6 man valt er weinig te BF2-en en kan ik fluiten naar die centen, of ik zou andere games moeten gaan spelen.
Tis geen paniek, gewoon woede hoor over deze wijze van factureren.
Kep dit al in het commentaar naar die organisatie gemailed:
Owkee hier hun zelfgemaakte regeltjes die ze gewoon zelf negeren met die email:
FF koelen voor Q, wat een amateuristisch gedoe, zelfs dozenschuivende online winkels doen het nog beter.
Ze kwakken de clan bij elkaar zo, sry zo werkt het niet bij me.
Er zijn zowiezo nog geen 8 man die er heen gaan, met 6 man valt er weinig te BF2-en en kan ik fluiten naar die centen, of ik zou andere games moeten gaan spelen.
Tis geen paniek, gewoon woede hoor over deze wijze van factureren.
Kep dit al in het commentaar naar die organisatie gemailed:
No way dat ik nu al 240 euro ga betalen, sry maar ben echt pissed op de werkwijze.Manne de wijze van factureren is niet echt klantvriendelijk.
Ipv de aanmeldingen stuk voor stuk af te handelen van de deelnemers (wat met hetzelfde scriptje wat jullie mogeljk is) splitsen jullie teamcaptains een betalings risico in de maag.
Een risico voor alle deelnemers welke ze niet hoeven te dragen als individuele deelnemer.
Bijzonder klant onvriendelijk, geen reclame voor jullie initiatief.
Owkee hier hun zelfgemaakte regeltjes die ze gewoon zelf negeren met die email:
Owkee hier gaan ze dus de mist mee in:Wanneer gaan de reserveringen open ?
De reserveringen zijn gesloten, het volgende evenement is Drome 13 - Fear of the Dark.
Als het zover is, zorg dat je PER GROEP reserveert, dus 1 persoon reserveert voor meerdere personen. Laat die ene persoon van iedereen de voor-, achternaam, handle (alias/spelersnaam) en emailadres verzamelen.
Je hoeft niet ineens voor de hele groep te betalen, dat kan ieder voor zich overmaken (onder vermelding van de omschrijving 'BOEKING: xxxx' waarbij xxxx je boekingsnummer is)
Plaatsen uitzoeken is pas mogelijk zodra wij de betaling ontvangen hebben.
Moet ik echt betalen binnen 14 dagen ?
> JA. < .. Na 14 dagen wordt de reservering AUTOMATISCH verwijderd. Je krijgt in de tussentijd wel enkele herinneringsmails.
Betaal dus op tijd. Als je op dag 13 betaald en het zou dan dus te laat binnenkomen, dan wordt op de 14e dag nog steeds de reservering automatisch verwijderd, en wordt het geld teruggestort. Betaal dus OP TIJD.
En ja - dit geldt ook voor grote groepen.
Ik heb het geld overgemaakt. Volgens mij moet het al bij jullie binnen zijn. Ik kan nog steeds niet zien of het binnen is. Wat moet ik doen?
Korte uitleg over het systeem:
Alle betalingen die wij ontvangen worden automatisch verwerkt en gekoppeld aan de juiste reservering. Er wordt daarbij gekeken naar:
Boekingsnummer;
Totaalbedrag van de HELE reservering (dus als je in een groep van 5 zit, is je reservering betaald als van alle 5 personen het geld binnen is).
Je kunt zien of je betaling binnengekomen is door je reservering te openen. Onder het kopje 'ontvangen betalingen' zie je of de betaling binnen is of niet.
Let goed op de volgende punten:
a) controleer of je het geld hebt overgemaakt naar het juiste bankrekeningnr. (1021.70.940, Rabobank Almelo, T.n.v. St. Langaming Drome Nederland te Almelo)
Als dit niet het geval is: Neem contact op met je bank en leg uit dat het geld op de verkeerde rekening is gestort. Maak het vervolgens opnieuw over op de juiste rekening.
b) controleer of je het boekingsnummer correct hebt vermeld bij je overschrijving
Als dit niet het geval is: Neem contact met ons op via de helpdesk (zie ook menuitem links, onder de sectie 'mijn.drome.nl'). Vermeld je naam, nickname, email adres, correcte boekingsnummer, en wanneer en met welke omschrijving je de betaling dan wel hebt gedaan. Gebruik als onderwerp dat je je boekingsnummer niet goed vermeld had.
c) controleer of voor alle personen in de hele reservering betaald is
Als dit niet het geval is: Wacht tot iedereen in de reservering heeft betaald. In principe zal de persoon die de reservering heeft geplaatst ervoor moeten zorgen dat alle personen betalen. Desnoods kan de laatste betaler uit de reservering worden verwijderd. Stel de persoon hier wel even netjes van op de hoogte!
d) controleer of je het juiste bedrag hebt over gemaakt.
Als dit niet het geval is: Maak het resterende bedrag alsnog over onder hetzelfde boekingsnummer. De bedragen worden bij elkaar opgeteld en de reservering wordt vastgelegd.
e) Postbank klanten:
Het is ons bekend dat een overschrijving vanaf de Postbank soms erg lang kunnen duren. Je zult toch wat meer geduld moeten hebben.
Als je zeker weet dat alles goed is, dan kun je beter even afwachten. Op het moment dat het geld van jou rekening af is geschreven kan het niet anders dan dat het bij ons binnen komt.
Mocht het meer dan een week duren, neem dan contact met ons op via de helpdesk (zie ook menuitem links, onder de sectie 'mijn.drome.nl') Zet je boekingsnummer erbij, en de datum waarop je het geld overgemaakt hebt. Vermeld verder wat jij denkt wat er aan de hand is.
Moet het totaalbedrag van mijn reservering echt in 1 keer overgemaakt worden of mogen de mensen binnen mijn reservering het ook zelf regelen ?
Dat maakt niets uit. Zolang de betalingen die binnenkomen maar de juiste boekingsomschrijving hebben (BOEKING: xxxx)
Ik heb mijn reserving geplaatst, betaald, en ik heb plaatsen uitgezocht. Wat nu?
Ca. 1 a 2 weken voor Drome krijg je post thuis, met daarin informatie over Drome, en de toegangs kaarten. Deze toegangskaarten zijn van bel;ang om in te checken op Drome, tevens kan je er mee afrekenen bij catering, en staan je login, ip-adres en plaatsnummer erop.
Per reservering sturen we de entreepassen op naar het adres van diegene die de reservering geplaatst heeft. Iin geval dat er meerdere mensen in de reservering zitten moet hij dus de pasjes doorgeven aan de mensen (dat kan op de parkeerplaats bij Drome nog..)
Zorg dus dat je een GELDIG adres opgeeft bij je NAW gegevens !!!!.
Wat is de minimum leeftijd die je moet hebben voor het bij mogen wonen van een Drome evenement?
Toegang tot Drome is alleen mogelijk voor mensen die op het weekend van het evenement 14 jaar of ouder zijn.
Op deze regel worden geen uitzonderingen gemaakt, en er WORDT gecontroleerd bij de entree, dus zorg voor een geldig legitimatiebewijs. Bij twijfel wordt toegang geweigerd.
Kan ik mijn reservering later aanpassen (mensen toevoegen/verwijderen/andere plaats kiezen/annuleren/etc) ?
Ja, als je eenmaal een reservering hebt geplaatst kan je die altijd aanpassen (tot een week of 2 voor Drome).
Log in met je inlognaam (handle) & wachtwoord en klik onder mijn.drome.nl in het menu op 'maak reservering' en vervolgens 'Bekijk/Bewerk reservering voor Drome 13'. Hier kan je wijzigingen doorvoeren in je reservering. Wijzigen kan alleen diegene die de reservering geplaatst heeft (en eventueel andere mensen binnen de reservering die als beheerder van de reservering zijn ingesteld door de reserveringsplaatser).
Ik wil met een grote groep mensen komen, hoe gaat dat met plaatsen enzo? Kunnen we wel naast elkaar zitten?
Ben je van plan te komen met een grote groep, plaats dan ook gewoon een reservering in het systeem zoals normaal is, en maak het totaalbedrag over op onze rekening.
Zodra we het geld ontvangen hebben kun je plaatsen gaan uitzoeken, wij zullen wel meekijken met de grotere reserveringen of dit allemaal naar wens verloopt. (We verwachten eigenlijk weinig problemen, zaal is groot genoeg om ook grote groepen aaneengesloten plaats te bieden)
Ik ben het bankrekeningnummer van DRoME kwijt. Wat is het bankrekening nummer van DRoME?
Ons Rabobank rekeningnummer:
1021.70.940
T.n.v. St. Langaming Drome Nederland
Erm das geen 10 dagen....Moet ik echt betalen binnen 14 dagen ?
> JA. < .. Na 14 dagen wordt de reservering AUTOMATISCH verwijderd. Je krijgt in de tussentijd wel enkele herinneringsmails.
Dat lees ik niet in hun opdringerige mailtje...Moet het totaalbedrag van mijn reservering echt in 1 keer overgemaakt worden of mogen de mensen binnen mijn reservering het ook zelf regelen ?
Dat maakt niets uit. Zolang de betalingen die binnenkomen maar de juiste boekingsomschrijving hebben (BOEKING: xxxx
FF koelen voor Q, wat een amateuristisch gedoe, zelfs dozenschuivende online winkels doen het nog beter.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
respons van drome:
Als ik niks gezegd had, hadden we een probleem gehad, ondanks wat dat mokkel hierboven blaat.Beste Child_of_Q,
Zoals je ook kan lezen op onze site, kan ieder voor zich apart betalen, ook in een grote groep (Help&faq: Moet het totaalbedrag van mijn reservering echt in 1 keer overgemaakt worden of mogen de mensen binnen mijn reservering het ook zelf regelen ?
Dat maakt niets uit. Zolang de betalingen die binnenkomen maar de juiste boekingsomschrijving hebben (BOEKING: xxxx) .)
Deze verantwoordelijkheid wordt niet bij de teamcaptains neergelegd, maar is voor ieder voor zich zoals je kan lezen. Mocht je je teamgenoten niet vertrouwen in het niet op tijd betalen, dan adviseren we om aparte boekingen te maken.
Met vriendelijke groet,
Marjan Scholten
Afdeling ServiceDesk
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
-
- POwer$l@ve