Lol typisch amerikaans weer ...
http://abcnews.go.com/Video/playerIndex?id=2105341
eerst word er een korte commercial getoond dan 7 min reportage hoe terroristen bf2 gebruiken ... lol ze zoeken het weer ver....
Lol typisch amerikaans weer ...
straks gaan ze echt nog de gameindustrie aan banden leggen...
Amerikanen kunnen zo absurd dom zijn. Altijd het probleem buiten zichzelf zoeken en niet bij die aap die daar aan top staat
edit: eigenlijk maakt het nieuwsitem die 'experts' wel belachelijk en wordt aangetoond dat ze gewoon misse informatie geven
Go gogo !
Amerikanen kunnen zo absurd dom zijn. Altijd het probleem buiten zichzelf zoeken en niet bij die aap die daar aan top staat
edit: eigenlijk maakt het nieuwsitem die 'experts' wel belachelijk en wordt aangetoond dat ze gewoon misse informatie geven
Go gogo !
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
zoals ik in m'n edit zei-=TROLLS=-Barticus wrote:ehhh volgens mij gaat het stuk er juist over dat de experts van het congres juist niet weten wat ze doen door zo;n filmpje te bombarderen tot promotie materiaal van terroristen. Volgens mij zetten de makers van dit stukje daar dus juist vraagtekens bij.
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.