LANPARTY!!! Drome 13 - Fear of the Dark
- POwer$l@ve
-
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
- POwer$l@ve
PS, jij krijgt waarschijnlijk ook de pasjes van ons allen opgestuurd dan? Niet thuis laten liggen hé :p
En voor de Belgen en het vervoer: de datum komt dichterbij, hoe gaan we dat regelen?
Heb er zonet even de kaart van NL bijgenomen en dat Hengelo gedoe ligt verdorie nog ver
En voor de Belgen en het vervoer: de datum komt dichterbij, hoe gaan we dat regelen?
Heb er zonet even de kaart van NL bijgenomen en dat Hengelo gedoe ligt verdorie nog ver
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.
-
de laatste dagen zijn aangebroken en het wordt tijd om alles maar eens tot in de puntjes te gaan regelen.
Eerst het vervoer.
Onder de belgen is alles al geregeld dus nu nog vanuit belgie naar nederland e. Powerslave man ik heb je adres nodig voor routeplanner te maken.
Dit is eigenijk het begin, verdere informatie volgt nog
greetz
Eerst het vervoer.
Onder de belgen is alles al geregeld dus nu nog vanuit belgie naar nederland e. Powerslave man ik heb je adres nodig voor routeplanner te maken.
Dit is eigenijk het begin, verdere informatie volgt nog
greetz
- POwer$l@ve
Mijn aders geef ik je wel over irc, luci.
We verzamelen eerst bij mij thuis, waarna we doorrijden naar nijmegen waar we piro op ga pikken, vanuit daar door naar de lan.
nu het volgende: ik heb 7 passen thuis liggen hier de foto!!!!
Nog even over de shirts, heb de layout weten te bemachtiggen
ik ben tevreden, ik hoop jullie ook
We verzamelen eerst bij mij thuis, waarna we doorrijden naar nijmegen waar we piro op ga pikken, vanuit daar door naar de lan.
nu het volgende: ik heb 7 passen thuis liggen hier de foto!!!!
Nog even over de shirts, heb de layout weten te bemachtiggen
ik ben tevreden, ik hoop jullie ook
Last edited by POwer$l@ve on 27 Jun 2006 18:09, edited 1 time in total.
-
- POwer$l@ve
dat zal geen probleem zijn, tm.Teammate wrote:Heb je nog 1 plaats over?POwer$l@ve wrote:We verzamelen eerst bij mij thuis, waarna we doorrijden naar nijmegen waar we piro op ga pikken, vanuit daar door naar de lan.
Woon 5km (hooguit) van Pyro vandaan
Shirts zien er goed uit! Kan ik wel 3 dagen in eten / slapen / drinken / gamen
btw, heb jij al je passje thuis gekregen met de post, ik heb ze van iedereen behalve van jou.
-
Nog 9 dagen en je ziet da alles in zijn definitieve plooi begint te vallen.
T-shirten zijn heeeeel mooi
Inkom kaarten zijn aangekomen en nu is het aftellen.
Misschien effe zeggen wat je zeker niet mag vergeten:
*Netwerkkabel
*Headset
*Computer (duh)
Kwa drank zullen we onze voorraad weer meenemen, net zoals de vorige keer gewoon effe zeggen wat je wil drinken en dat zal der dan wel in goede getalle bijzitten.
Niet vergeten het is een lan waar bijna 2000 mensen naartoe komen dus er zal wat geleecht worden denk ik. misschien dvd's ofzo meebrengen of zien dat je genoeg plaats hebt op je HDD om alles op te zetten.
!!! Slaapzak !!! niet vergeten of toch iets waar je rustig effe kan gaan liggen. Maybe you sleep Maye not !!!
T-shirten zijn heeeeel mooi
Inkom kaarten zijn aangekomen en nu is het aftellen.
Misschien effe zeggen wat je zeker niet mag vergeten:
*Netwerkkabel
*Headset
*Computer (duh)
Kwa drank zullen we onze voorraad weer meenemen, net zoals de vorige keer gewoon effe zeggen wat je wil drinken en dat zal der dan wel in goede getalle bijzitten.
Niet vergeten het is een lan waar bijna 2000 mensen naartoe komen dus er zal wat geleecht worden denk ik. misschien dvd's ofzo meebrengen of zien dat je genoeg plaats hebt op je HDD om alles op te zetten.
!!! Slaapzak !!! niet vergeten of toch iets waar je rustig effe kan gaan liggen. Maybe you sleep Maye not !!!