LANPARTY!!! Drome 13 - Fear of the Dark
ok even een technoob vraagje waar ik voordien ook al mee zat.
een netwerkkabel: is dat dan gewoon dat ding wat tussen mijn pc hangt en het stopcontact in de muur? (zo met twee van die telefoonstopcontact dingetjes?)
een netwerkkabel: is dat dan gewoon dat ding wat tussen mijn pc hangt en het stopcontact in de muur? (zo met twee van die telefoonstopcontact dingetjes?)
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.
- POwer$l@ve
netwerkkabel: aka utp kabel: 8 aderig met utp stekkers eraan, dus niet met van die telefoon stekkertjes want die zijn te klein.Xazziri wrote:ok even een technoob vraagje waar ik voordien ook al mee zat.
ga naar de winkel en vraag daar een utp kabel van 15m, CAT 5, die niet gecrosswired is.
Xaz, zal wel de kabel zijn dat je bedoeld, lijkt gewoon op een telefoonkabel, maar je moet zo een kabel hebben voor je ADSL/telenet.
Of, misschien heb je een USB ADSL modem, en heeft je PC geen netwerkaansluiting, dan heb je een probleem. Want je zal een netwerkkaart nodig hebben om te kunnen spelen op de LAN.
Als je telenet hebt dan heb je wel een Netwerkkaart.
Of, misschien heb je een USB ADSL modem, en heeft je PC geen netwerkaansluiting, dan heb je een probleem. Want je zal een netwerkkaart nodig hebben om te kunnen spelen op de LAN.
Als je telenet hebt dan heb je wel een Netwerkkaart.
-
-
-
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
- POwer$l@ve
nee hoor, dit is toevallig een uitzondering, normaal vertrek ik een uurtje later naar de kazerne.macendoes wrote:ik denk eerder dat hem nog in zijn bed moet kruipenXazziri wrote:vroege vogelPosted: Fri Jun 30, 2006 5:51 am
en volgende week rond deze tijd zijn we onderweg, of op jojo aan het wachten
-