Iemand enig idee hoe ik deze irritante nieuwe windows beveiliging kan omzeilen?
Bij het inloggen krijg ik nu steeds kadertjes over mn illegale windows en er staat permanent een icoontje in de taakbalk
windows: U bent mogelijk de dupe geworden van een softwareve
windows: U bent mogelijk de dupe geworden van een softwareve
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.
http://www.trolls.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=1482
ik heb btw nu zelf een mozilla plugin om te updaten
mocht het niet werken, heb ook nog een 441.5 kb progie wat het zou moeten oplossen.
ik heb btw nu zelf een mozilla plugin om te updaten
mocht het niet werken, heb ook nog een 441.5 kb progie wat het zou moeten oplossen.
doet het niet...
Het is vooral irritant dat bij mn inlog screen ik nu steeds een pop up krijg en 10 sec moet wachten voor ik verder kan gaan. En die system tray icon geeft af en toe ook een ballonnetje met 'verhelp nu ja illegale blablabla'
De firofox plugin doet het wel ok, dus ik kan windows updaten
Maar ik wil die messages en dat icoontje weg
Het is vooral irritant dat bij mn inlog screen ik nu steeds een pop up krijg en 10 sec moet wachten voor ik verder kan gaan. En die system tray icon geeft af en toe ook een ballonnetje met 'verhelp nu ja illegale blablabla'
De firofox plugin doet het wel ok, dus ik kan windows updaten
Maar ik wil die messages en dat icoontje weg
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.
http://tweakers.net/nieuws/43174/Window ... henen.html
Dit lost het allemaal op
Daarna gewoon nog automoatische windowsupdates uitschakelen en de firefox dingetje gebruiken als je wil updaten
Dit lost het allemaal op
Daarna gewoon nog automoatische windowsupdates uitschakelen en de firefox dingetje gebruiken als je wil updaten
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Elegant progje, het pakt "het" probleem van een andere kant aan dan het aanpassen van .dll files.
Ik denk niet dat het het eeuwige leven heeft.
Big Bill hoeft alleen maar wat filenames te hernoemen en het in een beveiligings update te zetten.
Ik denk niet dat het het eeuwige leven heeft.
Big Bill hoeft alleen maar wat filenames te hernoemen en het in een beveiligings update te zetten.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)