Gemalan

For everything lan related. Waazzzzaaaaaaaaaaa!!
Tha_Burner
~TurboTroll~

Post by Tha_Burner » 14 Oct 2006 12:19

Iedereen aangekomen?
Mooi is dat
Image

www.insmod.com <- insurgency

314R
~JuniorTroll~

Post by 314R » 14 Oct 2006 13:06

Ik denk niet dat ze internet hebben, dus antwoorden zullen ze niet.

314R
~JuniorTroll~

Post by 314R » 14 Oct 2006 19:10

Daarnet geweest, was daar best leuk (en warm)

Counter strike hebben ze dik verloren, maar dat was verwacht.

Om 9uur is het BF, 2 troll teams van 5 man.

Teammate

Post by Teammate » 14 Oct 2006 20:35

Omdat we moeten zoeken naar een BF2 Command (verhaal volgt vast nog wel :P), even internet. Voor de rest hier geen internet.

BF2 Compo begint zo en hebben hier goede moed op een paar grote prijzen ;)
Het is 5v5, dus vandaar dat we met 2 teams meedoen. Voor de rest hebben we ons gewoon bij alle compo's aangemeld, gaat allemaal achter elkaar. Dit in tegenstelling met drome toen het tijdens het hele lan was.

Is heel gezellig :twisted:

ElektrA
~Pin-UpTroll~

Post by ElektrA » 15 Oct 2006 00:48

even voor de duidelijkheid: GEEN beker! capice?

Winnen is okay.... maar nog een beker?
Nog ff en ik mag een prijzen kast aanschaffen..........

Okay, doe ik graag hoor, voor mijn knullen :D

ibaneez
~HippyTroll~

Post by ibaneez » 15 Oct 2006 13:23

hehe dus we krijgen een trolls hall of fame? museum display met bekers etc :P
I was born naked and screaming in an explosion of blood. I intend to die the same way.

Tha_Burner
~TurboTroll~

Post by Tha_Burner » 15 Oct 2006 15:49

ElektrA wrote:even voor de duidelijkheid: GEEN beker! capice?

Winnen is okay.... maar nog een beker?
Nog ff en ik mag een prijzen kast aanschaffen..........

Okay, doe ik graag hoor, voor mijn knullen :D
je spreekt jezelf tegen ...

alzheimers hakt er laat in bij je :(
Mooi is dat
Image

www.insmod.com <- insurgency

314R
~JuniorTroll~

Post by 314R » 15 Oct 2006 15:58

Ik heb de bekers gezien, ze zijn LELIJK!!!

TrueTrue

Post by TrueTrue » 15 Oct 2006 18:27

Ik heb de bekers gezien, ze zijn LELIJK!!!
Een TROLL is lekker knap wil je zeggen :twisted:

Teammate

Post by Teammate » 15 Oct 2006 20:08

ElektrA wrote:even voor de duidelijkheid: GEEN beker! capice?
Sorry toen je dit poste hadden we geen internet meer.

Resultaat:
1e EN 2e in BF2 (5v5) --> 1 grote en 1 niet kleine beker.
1e in UT2004 ---> Grote beker
"geluk" gehad met loterij --> koptelefoon, 6 case lampjes (won er ook 2... handig voor een laptop :] ), 5.1 speaker set, colin mcrea 2005. Verschilende personen maartoch.

Natuurlijk was het ook heel erg gezellig.
Op naar volgende Gema-lan.

Koop maar vast een prijzenkast :twisted:

POwer$l@ve

Post by POwer$l@ve » 15 Oct 2006 21:16

Wazzzzaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
Image

McBeerten
~SlijmTroll~

Post by McBeerten » 15 Oct 2006 22:19

jojobef zegt: wazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
:lol:
+++FEAR IS A MINDKILLER+++

macendoes
~WijzeTroll~

Post by macendoes » 15 Oct 2006 22:27

de finale van de UT :shock: , knap hoor

voor de rest zag ik daar een bende mafketels mijn hele kleine oogjes van te weinig slaap :wink:
Image

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 15 Oct 2006 23:18

Tis idd weer gelukt met die kleine oogjes, weer dik 36 uur zonder slaap.
Hoewel er een verslagje komt van oa Lucy +ondersteuning, toch even een anekdote als voorafje.

Ditmaal was mijn maatje tijdens de nacht Drakonen, ook geen moment geslapen die troll.
Oorzaak bij hem was toch wel het feit dat ie even zijn slaapzak was vergeten en wel door moest gaan.
Wel lachen 's nachts.
Er was een ietwat oudere man die blijkbaar meubilair was van de cafetaria de "Vrede".
Die lag dus in de nacht te maffen OP een tafel nog geen 2m bij ons vandaan, half gedraaid en zijn hoofd onderwijl ondersteunend, niet liggend maar staand dus.
De man lag zo onlogisch als het maar kon, ik dacht echt dat ie van die tafel af zou donderen, maar nee, lag gewoon uren lang van die diesel geluiden te maken.
We hadden lol voor tien samen met de barman, draak immiteerde nog een quasi karatetrap tegen die bakkes van die ouwe, maar goed dat ie niet lenig is anders waren we waarschijnlijk wel aan slaap toegekomen maar dan in een belgische cel.

Machtig mooi dit soort dingen :]
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

lucifer.be

Post by lucifer.be » 16 Oct 2006 13:43

Gemalan VIII
14 - 15 Oktober 2006

Het was maar weer eens zover, de trolls gingen opnieuw deelnemen aan een lan party.
Deze keer was het opnieuw de beurt aan de Gemalan. We hadden de verantwoordelijkheid om onze BF2 beker te verdedigen.
Is dit Gelukt???

Vrijdag 13 oktober.

De lan party begon pas zaterdag maar we hadden afgesproken om vrijdag al met het grootste deel van de trolls samen te komen om wat jah hoe noem je dat teambuilding te doen. :p. De afspraak was dat iedereen zo wat rond 18.00 zou arriveren. Naarmate de dag vorderde kwam feraldo omstreeks 11.00 bij mij thuis aan. PC geinstalleerd, netwerkkabel ingestoken en jah geen netwerk :). Na wat werk van feraldo toch netwerk kunnen zetten en konden ik en feraldo al beginnen aan het 'trollenweekend'. Omstreeks 13.00 kwam de volgende troll aan. Dit was niemand minder dan jojodep. Na het getrouwe verwelkom ritueel :) was het voor ons tijd om maar eens naar de winkel te gaan en een rantsoen te gaan halen voor het weekend. Ik heb nog nooit niet zoveel supermarkten gedaan om een dag. Even een overzicht: Delhaize, droomland, aldi, colruyt, colruyt, bierhandelaar ... Nouw rantsoen was binnen en nu was het wachten op de nederlanders. rond 18.00 - 18.30 was het dan zover, de eerste nederlandse delegatie kwam aan. Powerslave, pyro en Teammate belden aan (de bel werkte niet). Nouw dankzij mijn trouwe viervoeter toch de nederlanders gespot en jah ook binnengelaten. Het was direckt een goed sfeertje. Nou wat wil je , we hebben al 2 lans met elkaar gedaan. We weten dus wat we van elkaar kunnen verwachten. Even alles uitgeladen en toen is pyro begonnen aan het netwerk op te zetten. Jah we gingen gamen en we gingen niet wachten tot zaterdag :)
Weet niet meer precies om welk uur de volgende troll is aangekomen maar het zal iets van 19.00 - 19.30 geweest zijn. De volgende troll die we mochten verwelkomen was Xazzi. Xazzi had lekker drank bij zich dat moest toch ook wel even gezegd worden. :) Is denk ik niet veel van gedronken maar toch lekker :p. Ondertussen was hiet het netwerk al opgezet en kon Pyro en Power proberen om onze server pc te doen werken :). Terwijl deze dit deden vondt mijn vriendin het tijd om eens te zingen. De eerste troll die dit ook deed (en denk ik enige) was Xazzi. Beelden van dit feit zal je terugvinden op de movie :). omstreeks 20.30 kwamen de volgende trollen aan. Mcbeerten en Dinger: dit was andere koek, we hadden deze trollen nog nooit gezien en jah dan komen de vragen van hoe zouden ze eruit zien, ... nouw de eerste kennismaking was prettig. Nouw jah zijn limburgers dus die komen altijd wat trager op tempo e. Nu dat alle trolls aangekomen waren was het ook maar eens tijd om te gaan eten. :p Hiervoor was de lokale pitta tent de geschikte locatie. in die pitta tent is aardig wat afgelachen. maar meer info daar over op foto en movie.
Na nog wat gegame de avond zelf was het maar eens tijd om te gaan liggen. dit was omstreekt 02.00 - 02.30 alle slaapplaatsen werden verdeeld en het licht ging uit. :)

Zaterdag 14 oktober

doordat er al 9 v/d 11 trolls aanwezig waren, moesten er gewoon nog 2 trollen hun reis naar belgïe beginnen. Dit was Q en Drak. Nouw jah een CL heeft zijn eigen vizie op dingen e :). Hier ging de wekker af om 08.00 en jah na het koffie gedrink en de pc's afbreken vertrokken wij richting Gooik naar de gemalan, naar ons trollenweekend. ik denk dat q en drak ook aan hun reis zijn begonnen omstreeks dit uur. Kwart voor negen en voor ons tijd om te vertrekken. éénmaal gearriveerd op de lan zat de sfeer er direckt in. Jah die gasten kunnen ons daar al e :). Toen kwam de verrassing. We hadden een vlag een vlag jah een vlag :) onze eigen trollenvlag :) Dank aan pyro zijn ouders btw :) Alles geïnstalleerd, ook onze server :) en jah het was maar eens tijd om te zien of de tegenstand al beter was geworden. nouw nee dus e :)
De inschrijvingen begonnen te gaan. CSS, UT2004, BF2, TMN, Farcry, Funcompo in alles gingen de trollen meedoen. rond 3 uur ofzo arriveerden dan toch nog Q en drak. Een mens zou nog ongerust worden :) Nouw jah het verhaal van q :) Verkeerd gereden in nederland, in Amsterdam, nouw jah srry maar dit is echt iets voor een hollander :). éénmaal uit amsterdam geen prob meer en direckt richting Gooik. Ondertussen was er opnieuw een troll bijgekomen. Niet voor te gamen maar voor te kijken. Een troll blijft een apart ras e :). Dit was Gunnie met zijn vrouw. Je moet maar eens proberen te raden wie dit zijn als je ze nog nooit niet hebt gezien :). Zoals op iedere lan ging het slappe gelul verder :).
Toen kwam de eerste compo in zicht. Dit was het felbegeerde CSS :) Deelnemende spelers van TROLLS waren: Lucifer, Dinger, Xazzi, Drak en een gast die we moesten bi nemen omdat het 5 vs 5 was :). Nouw jah kan ik eigenlijk zeer kort over zijn. is kutspel :p 2 van de 3 wars hebben we verloren maar jah toch 1 gewonnen e :). Altijd het positieve onthouden :).
Ondertussen was er ons terug een nieuwe troll komen steunen. Dit keer was het 3.14R. Terug hetzelfde je moet maar eens raden wie het is. Zal het niet vergeten. Conversatie tussen lucifer en Pyro op ts. Weet jij wie die gast is aan het einde van de tafel? Neen? na wat gevraag op ts ... Pyro het is 3.14R. Aaaaaaaah yooo 3.14R :) hij heeft ons op ons hoogtepunt gezien in CSS :p Nouw jah :p Naarmate de CSS op zijn einde liep hadden wij wel erg veel zin gekregen in die BF2 compo. Nouw wille jullie hem niet organiseren vroegen ze ons. nouw tuurlijk :) Pyro en PS deden hun werk en we konden beginnen :p
Doordat we met 11 trolls waren, waren we verplicht ons in 2 teams te verdelen. team 1: Q, Feraldo, Drak, Xazzi, Dinger, Mcbeerten. team 2: Lucifer, PS, Pyro, Jojo, Teammate. Nouw wij waren titelverdedigers dus konden we ook de compo beginnen :) deze werd gespeeld op karkand. Deze werd nipt gewonne door team 1 :p. Nouw dit was eigenlijk al de beslissing voor de hele compo. De tegenstand was miniem :) En jah eigenlijk als het op de punten aankwam won team 2 de compo :p Nouw nouw nouw we zijn 1 groep. De trollen hebben gewonnen zonder veel tegenstand te hebben behalve van elkaar dus de logische uitslag was:

BF2 Compo:
1. TROLLS
2. TROLLS
3: MAHA/ACID

Na deze compo was het alweer 4 uur. Tijd voor paar trollen om te gaan liggen. De eerste die het begaven waren Dinger en Mcbeerten, Gevolgd door Ps, Tm en Pyro. Voor mij was het ook wat vroeg aan het worden en ging ook maar liggen. Wat er dus tussen 4.30 en 8 uur is gebeurd is niet aan mij besteed. Dat kan je lezen in Q zijn vorige post :). 1 ding kan ik wel zeggen van de korte nacht. Het was verdomd kout in de auto :).

Zondag 15 Oktober

Eerst even zeggen, hoedje af voor Q en Drak die geen oog hebben dicht gedaan. Ze zagen er wel de hele dag wat slapjes uit maar Hoaaaaah trolls :)
Tussen 08.00 - 09.00 kwamen alle trolls weer te voorschijn. Na het wakker worden voor de computer zijn we maar eens achter boterkoeken gaan halen in de lokale bakkerij. Eer ik en PS die gevonden hadden. nouw proviant weer gehaald en we konden terug beginnen aan de dag die druk ging worden, heel druk. Er moesten nog 4 compos gedaan worden op deze dag.
De eerste compo van de dag was TMN
Deze werd gespeeld door denk ik alle trollen. Dit was in 2 ronden waarvan de beste 5 spelers van iedere ronde doorgingen naar de finale.
Deze finale was niet iedereen gegund maar toch gingen er 3 trollen door naar de grote finale. Lucifer, Xazzi, Mcbeerten.
Ging niet zo goed voor :)

TMN Compo was niet aan ons besteed. Lucifer haalde 4de plaats (genekt door trollen)

Ondertussen was ook de funcompo begonnen en mochten we opnieuw een nieuwe troll verwelkomen. Dit was Macendoes! Het gegroet was innig :)
De funcompo was Tekken5. Nouw geef ons maar een keyboard in de plaats van een kutspel dat op een PS2 wordt gespeeld. Dus ook de funcompo was niet voor ons :p

UT2004 COMPO.
Terug moesten we 2 teams maken voor deze compo. We hadden afgesproken om een DM match te spelen onder de trollen en de 1ste 5 gingen Team 1 zijn en de andere 6 team 2. We wouden dus echt een sterk team naar voor schuiven voor deze compo.
Alles liep lekker voor team1 en gingen gezwind door naar de finale. Voor team2 ging het minder goed. Ze begonnen direckt tegen de =) de clan die al 3 jaar die beker wint. dit wil zeggen dus al 6 keer.
De finale brak aan voor team1 tgn de =). We hadden al vrede genomen met een 2de plaats, een beker is een beker e :).
Nouw vergeet het maar, we waren sterk zeer sterk. Met Drakonen op kop wonnen we deze finale Woaaaaaaaaah wat een ontlading. onze 3de beker was een feit en dan nog een 1ste plaats. Was kicken echt kicken. Hiervoor doe je het .

1. TROLLS
2. =)
3. BIO

Door problemen met farcry, de servers die niet goed gingen, door al die patchen. Deze werd niet gespeeld. Nouw ik kan zeggen moesten we hem toch gedaan hebben was de 1, 2, 3 zeker voor ons geweest.
Het einde was in zicht en we begonnen af te breken. Je zag tranen in Q zen ogen :p nouw jah :p
De uitreiking kwam eraan en we hoorden terug verschillende kreten en lofzangen van jah ons dus e :)
We werden 3 keer naar voor geroepen en zelfs een hulde van de organisator was geplaatst voor ons.
Tombola: Nouw is geen bingo dus er moet niet geroepen worden dat eerst effe gezegd om misverstanden uit de weg te helpen :)
We wonen een paar mooie dingen :)
Surround set, Headset, en talloze Lichten om in de pc te steken?
Nouw was dit het dan het weekend.
Nouw wij verzamelden op de parking, en er werd champagne bovengehaald. Was echt een uniek moment manne hoe we daar stonden besef het maar. Iedereen lachte en we verstonden elkaar zonder al te veel te zeggen. groepsfoto's werden genomen en het afscheid kwam steeds korter en korter. éénmaal afscheid genomen gingen de nederlanders richting huis. We weten wat het is manne, lange tocht praten over het weekend.
Iedereen vertrok en ons trollenweekend zat derop.

Ik wil even iedereen bedanken.
Om te komen en om zo'n goede tijd samen te beleven.
Dit zijn dingen die je in een clan nooit vergeet.
Ook wil ik Gunnie en zen vrouw, 3.14R en macendoes bedanken om eens van de sfeer te komen snuiven.
Echt manne voor mij was dit een geslaagd weekend. Ik hoop dat we der zo nog mogen beleven.

Hoaaah trolls en tot de volgende.

even nog opsomming:
-=TROLLS=- Lucifer
-=TROLLS=- Feraldo
-=TROLLS=- Dinger
-=TROLLS=- jojodep
-=TROLLS=- Mcbeerten
-=TROLLS=- Xazziri
-=TROLLS=- Powerslave
-=TROLLS=- Child_of_q
-=TROLLS=- Teammate
-=TROLLS=- Drakonen
-=TROLLS=- Pyromani

Nouw nog even kleine nota.
Ik denk dat ik voor alle trollen praat. Powerslave ik hoop dat je een goeie tijd doormaakt daar in Bosnie en dat je veilig en wel terugkeert.

Hoaaah trolls en tot de volgende

Post Reply