Gemalan

For everything lan related. Waazzzzaaaaaaaaaaa!!
Pyro

Post by Pyro » 16 Oct 2006 14:07

Mooi, zeer mooi gesproken :)
Image

McBeerten
~SlijmTroll~

Post by McBeerten » 16 Oct 2006 14:17

Na nog wat gegame de avond zelf was het maar eens tijd om te gaan liggen. dit was omstreekt 02.00 - 02.30 alle slaapplaatsen werden verdeeld en het licht ging uit. Smile
Lichten gingen niet allemaal uit. Ik feraldo, dinger en jojodep hebben nog een filmpje gekeken (weet niet meer welke). En fer en ik hebben ook nog een fles champagne gekraakt.
+++FEAR IS A MINDKILLER+++

lucifer.be

Post by lucifer.be » 16 Oct 2006 14:17

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Xazziri
~Santa~

Post by Xazziri » 16 Oct 2006 15:39

leygens, grote leugens!

Teammate heeft ook gezongen, maar dat was te erg om te filmen :twisted:

Enorm leuk weekend gehad vol adrenaline en fun. Ontnuchtering kwam pas toen ik deze ochtend om 5 uur plots besefte dat ik weer met een emmer white spirit en een vod, inkt uit een drukpers aan het wassen was :roll:

Tx aan Lucifer voor de overnachting vrijdag en aan de allen die weer booze mee hadden. Alleen: volgende keer laat je mij ook een deel inslaan en meebetalen :] ! Ik voel me een profiteur :x

p.s. : Xazziri inc. is niet verantwoordelijk voor elke vorm van schade die veroorzaakt wordt door het kijken / luisteren naar de trolls gemalan video
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.

Pyro

Post by Pyro » 16 Oct 2006 15:39

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Image

Scrappy

Post by Scrappy » 16 Oct 2006 17:52

Leuk verslagje ik zie dat het net als de vorige keer was.

Geen tegenstand... :D

Ik krijg al zin om de volgende wel mee te gaan...
Mits die wat dichter in de buurt is!
-=TROLLS=-Scrappy

POwer$l@ve

Post by POwer$l@ve » 16 Oct 2006 18:30

Morgen ga ik beginnen de film juist op de comp te krijgen waarna luci en feraldo hem kunnen bewerken.
Ik heb weer een onvergetelijk weekend gehad, met dank aan alle trollen.
Volgende keer zeker weer!!!!!!!!!!!

Xazziri: Tx aan Lucifer voor de overnachting vrijdag en aan de allen die weer booze mee hadden. Alleen: volgende keer laat je mij ook een deel inslaan en meebetalen ! Ik voel me een profiteur
Dan is het de volgende keer aan jou om het ontbijt op zondag te verzorgen :) (ik weet de weg niet (meer)) :P
Image

Drakonen
~GrumpyTroll~

Post by Drakonen » 16 Oct 2006 22:29

Na mijn foto toestel te hebben vergeten in q's auto, ben ik vandaag maar even naar alkmaar afgereisd om mijn foto toestel op te halen. Bedankt q voor het rijden, bedankt El voor het eten ;)

De 124 fotos:
- De fotos in een webpage
- Alle fotos in 1 keer te downloaden 124 fotos (260MB)
Image I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]

Teammate

Post by Teammate » 16 Oct 2006 23:13

Leuk verslagje!
Was heel erg geslaagd weekend. Kan Q vanaf nu symetrisch biceps trainen... en poetsen. :twisted:
Xazziri wrote:Teammate heeft ook gezongen, maar dat was te erg om te filmen :twisted:
schuldig. Maar 1x :oops:
Volgende keer moet fun compo maar PS2 zingen zijn. Worden we iig eerste (en laatste) :twisted:
Image
We zijn al voor aankomst in belgie begonnen met het gamen. Nou ja 'we'..... Pyro alleen.
(met mijn laptop, zonder lampjes)

Post Reply