Ik heb wat AA related wallpapers gemaakt nu zou ik jullie mening willen weten er over.
Dit is een basic wallpaper gemaakt door mij het kwam meer doordat ik een leuke screenie had gemaakt maar even goed ik vind em wel redelijk
http://home.planet.nl/~hoek8617/trolls/AA.zip
Dit is een wallpaper met wat meer euhmmm PIT zal ik maar zeggen ik vind em wel goed gelukt hij kan meschien wat tweeken gebruiken maarja dat hoor ik wel, het zijn 2 wallpapers 1 met de tekst trolls en dan andere zonder
http://home.planet.nl/~hoek8617/trolls/wallpaper.zip
AA wallpaper
AA wallpaper
<Child_of_Q> poep!
eh lekker op tijd draak...
1e logo oproep was: 26 november, en zou 2 weken duren.
dit werd wat langer ivm gebrek aan reakties.
2e logo oproep was op: 25 december en zou nog 1 week duren.
Uiteindelijk na anderhalve maand leuren heeft q zijn eigen logo erop gesodemieterd (bij gebrek aan beter) en nu opeens dit?
Laten we zeggen dat de logocontest echt al een tijdje afgelopen is en dan druk ik me vriendelijk uit.
Uiteindelijk na anderhalve maand leuren heeft q zijn eigen logo erop gesodemieterd (bij gebrek aan beter) en nu opeens dit?
Laten we zeggen dat de logocontest echt al een tijdje afgelopen is en dan druk ik me vriendelijk uit.
Last edited by ElektrA on 18 Jan 2003 19:22, edited 1 time in total.
ow nouja ik ben een paar weekjes weg geweest tijdens de logo contest en toen ik terug kwam nam ik aan dat ik niet meer mee kon doeneh lekker op tijd draak...
<Child_of_Q> poep!