Is ni veel, ma wa et is, ist e
Foto's 5e parkpop - 2007
-
ben in de auto gecrashed, was iets teveel geweest dat weekend
wist wel dat er een fotootje ging zijn maar kon me geen fluit meer schelen
en waar zijn die uitschuifbare hoofdsteuntjes in je auto naartoe luci?
wist wel dat er een fotootje ging zijn maar kon me geen fluit meer schelen
en waar zijn die uitschuifbare hoofdsteuntjes in je auto naartoe luci?
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.
- Tha_Burner
- ~TurboTroll~
Heel weinig foto's deze keer, mijn camera had regelmatig kuren.
El? "Doe je camera het wel? Hij doet niets."
"Jawel hoor, kijk maar":
"Okay, dan zal ik die trollen even laten zien dat ze te laat zijn." "Er stond duidelijk "rond 12 uur verzamelen" en wat is het NU?!?! HALF 1!!! Vind je het gek dat we clanwars verliezen op deze manier?"
"hihihi, als ik Patrick nu verborgen hou dan blijven ze me vast wel serieus nemen als hun CL"... "Ze zouden eens moeten weten, hihihi"
"Hoezo is bunnyhoppen hier niet toegestaan?" "Zie je mijn oren niet?" "Ik ben een BUNNY!"
"En jullie denken dat dit een goede dekking is jongens?"
"Genoeg mensen om te recruiteren voor de clan... stuk voor stuk lelijk genoeg om voor een troll door te gaan." "Oops, het zijn trollen."
Het weer was net zoals vorig jaar absoluut *#&@^)
Muziek was ook niet echt om over naar huis te schrijven, MAAR............ het gezelschap was weer van grote klasse.
Bedankt jongens, meiden en buitenaardse wezens.
El? "Doe je camera het wel? Hij doet niets."
"Jawel hoor, kijk maar":
"Okay, dan zal ik die trollen even laten zien dat ze te laat zijn." "Er stond duidelijk "rond 12 uur verzamelen" en wat is het NU?!?! HALF 1!!! Vind je het gek dat we clanwars verliezen op deze manier?"
"hihihi, als ik Patrick nu verborgen hou dan blijven ze me vast wel serieus nemen als hun CL"... "Ze zouden eens moeten weten, hihihi"
"Hoezo is bunnyhoppen hier niet toegestaan?" "Zie je mijn oren niet?" "Ik ben een BUNNY!"
"En jullie denken dat dit een goede dekking is jongens?"
"Genoeg mensen om te recruiteren voor de clan... stuk voor stuk lelijk genoeg om voor een troll door te gaan." "Oops, het zijn trollen."
Het weer was net zoals vorig jaar absoluut *#&@^)
Muziek was ook niet echt om over naar huis te schrijven, MAAR............ het gezelschap was weer van grote klasse.
Bedankt jongens, meiden en buitenaardse wezens.