Nieuw TROLLS T-Shirt

Game and clan related matters
lucifer.be

Nieuw TROLLS T-Shirt

Post by lucifer.be » 16 Aug 2007 18:57

Geachte trollen en aanhangsels,

naarmate dat we al een tijdje een nieuwe richting (proberen) uit te gaan. En dit lukt geleidelijk aan.
Vind ik het ook tijd dat we werk maken van een nieuw trollen T-Shirt. Ik zou persoonlijk opteren voor een polo in de plaats van een (iets te) strakT-Shirt. Doordat ik denk dat de meeste trollen al een oud T-Shirt hebben, weten jullie dus welke richting we uit moeten.
Ik weet nu niet of Q wilt dat we dezelfde kleur houden (Q???) En zo ja, welke kleur was dit??? :p

Is er een nieuwe afbeelding nodig?
Heeft er eventueel nog iemand de oude afbeelding?
Suggesties?

Waarom eigenlijk nieuwe t-shirten?
op verscheidene lans heb je een deel trollen die geen oud t-shirt hebben en dus ook niet kunnen dragen (Crank & Inbaneez) en zijn er dus ook verscheidene trollen die dit niet aandoen om iets strakkere redenen.

Dus om terug als 1 geheel naar buiten te komen ==> Nieuwe T-Shirten

==> ik wil nu is iedereen zijn gedacht horen (positief of negatief) en enige vorm van feedback, suggesties krijgen.

Mijn doel is om dit in orde te krijgen voor de nieuwe gemalan en dan iedereen zijn nieuw trollen t-shirt te kunnen overhandigen. (oktober - november)

Hoaah Trolls

crank

Post by crank » 16 Aug 2007 19:21

ja ik ben het daar volledig mee eens, voor mij een xxxxxxxxxxxxxxxxxl als da ga!!! :twisted:

Xazziri
~Santa~

Post by Xazziri » 16 Aug 2007 20:04

geen enkel bezwaar tegen een shirt, al was ik met de oude zeer tevreden. Is er geen manier om de oude bij te bestellen? eventueel in grotere maten voor zij die het willen?
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 16 Aug 2007 20:06

Ehm, ik pik het op, omdat ik een harde les heb gehad om dit te laten uit te besteden zoals met de eerste reeks t-shirts.
Gevolg destijds was en is dat we nu gewoon geen nieuwe kunnen laten bijmaken en dat degene die er dolgraag 1 wilde gewoon niet geholpen werd, WoW maakt meer stuk dan je soms denkt eh. :roll:
Lijkt me dus niet meer dan logisch dat we dit niet meer zo doen.
Ik vind nieuwe t-shirts een prima idee (wordt idd eens tijd om wat ruimere maten te nemen aangezien ik na een week nog kan zien aan de striemen op me armen en hals dat ik het trollen ding gedragen heb)

Laat de bestelling via ElektrA lopen aub.
Basis kleuren zoals achtergrond T-shirt gelijk houden, afbeelding maak ik me niet zo druk over, ik laat me verrassen.
Thema is troll
Denk erom de clan heeft 2 huiskleuren: donkergroen en oranje.
Als het ontwerp en de aantallen op tijd komen, gaat Ellie aan de slag en zal het lukken.
Daarom ga ik nu al een deadline stellen en ik ben daar heel streng in.
Ik ga uit dat de gemalan hooguit eind oktober/begin november komt.

Ontwerp en aantallen te bestellen T-shirts op 7 oktober klaar voor gebruik.
Maandag 8 oktober wordt er besteld en is er geen weg terug.
Ellie neemt het stukje logistiek voor haar rekening en op Gemalan heb ik een dan een stapel kledij uit te delen.
Voor diegene die niet naar Gemalan komen maar wel een Trollen ding willen, kan ook eh, tis niet gelimiteerd tot een lannetje.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

macendoes
~WijzeTroll~

Post by macendoes » 17 Aug 2007 12:29

ik wil er 1 xl :)

trollenpic zal ik me ook eens bezig houden maar moet er echt oranje bij ? :x

btw: kunnen we geen aparte draad starten op het prive forum over het onwerp, kunnen we toch mooi de verschillende ontwerpen vergelijken.
Image

Drakonen
~GrumpyTroll~

Post by Drakonen » 17 Aug 2007 12:38

shirt was ok, maar wil best wel een nieuwe :)
Image I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]

ElektrA
~Pin-UpTroll~

Post by ElektrA » 17 Aug 2007 16:50

Xazziri wrote:geen enkel bezwaar tegen een shirt, al was ik met de oude zeer tevreden. Is er geen manier om de oude bij te bestellen? eventueel in grotere maten voor zij die het willen?
Nee helaas niet. Om dit in de toekomst te voorkomen gaan wij het nu zelf regelen.

Ik heb al een zaak gevonden, hij geeft korting bij bestellingen groter als 10 en voor zover ik kan zien zal hij een (sterkere) print krijgen die wasmachine bestendig is.
Voordat jullie maten gaan opgeven laat me eerst kijken hoe de maten zijn. Die vorige vielen klein, kan best zijn dat deze groter zijn.

Ik zie leuke mogelijkheden als ik hun website bekijk, caps met logo, muismatten, tassen in alle soorten en maten, paraplu's (altijd handig voor parkpop :lol: ) posters, stickers enzo.
voor mij een xxxxxxxxxxxxxxxxxl als da ga!!!
Zeker weten crankie? want.......
Wij leveren T-shirts in vele mooie kleuren en tot en met maat 5XL.

Feraldo

Post by Feraldo » 18 Aug 2007 23:47

Hey :) oh 5XL I love em but i aint that big yet :twisted:

So for me a 2 x XXXL I guess should check that with my mummie but i guess thats the right size.
Image

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 21 Aug 2007 20:44

Owkee zijn er al wat suggesties over het ontwerp?
We kunnen misschien wel het oude plaatje erop zetten, maar als we iets nieuws willen.
Nu is het moment eh, niet wachten tot deadline.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

gunnie nl
~OlieTroll~

Post by gunnie nl » 21 Aug 2007 21:06

XL is goed voor mij :]

in mijn oude loopt nu een amerikaan 8)
Image

Image

Xazziri
~Santa~

Post by Xazziri » 22 Aug 2007 14:38

XL voor mij ook, ben geen design talent dus laat het ontwerp aan anderen over ;)
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.

macendoes
~WijzeTroll~

Post by macendoes » 23 Aug 2007 10:21

Xazziri wrote:ben geen design talent dus laat het ontwerp aan anderen over ;)
tssss, heb toch al knap werk van a gezien en der zat nog ferme humor in ook.
Image

Xazziri
~Santa~

Post by Xazziri » 23 Aug 2007 19:05

das meer banner stuff, t-shirts zijn andere koek :), maar kzal es zien

ElektrA
~Pin-UpTroll~

Post by ElektrA » 26 Aug 2007 19:40

gunnie nl wrote:XL is goed voor mij :]
Zeker weten? Ik heb ze gezien en volgens mij is de L groot genoeg.

We zijn gisteren dus even wezen kijken en informeren.
Eigenlijk alles wat je kunt bedenken is mogelijk.

Kwalitatief goede polo's in diverse kleuren (voor de prijs van 8 euro... bij afname van 10 of meer een korting)
We mogen zelfs onze eigen polo's of shirts aanleveren, maar ik heb het vermoeden dat we dan niet goedkoper uit zullen zijn.
Hierbij komt nog de prijs voor de voor en achterprint. (ook weer korting bij afname van 10 of meer)
Ik schat dat het in totaal op zo'n 20 euro komt per polo.

Wanneer het shirt binnenste buiten gewassen wordt, is de print zeer zeker wasmachine bestendig

Q en ik zijn eigenlijk wel heel erg gecharmeerd van een antrachiet gekleurde polo die we hebben gezien met een zilvere metallic print voor de trolls tag

Xazziri
~Santa~

Post by Xazziri » 27 Aug 2007 07:16

Als L voor gunnie groot genoeg is, voor mij een L ipv XL aub :D

Post Reply