Hey ik zoek ,een clan, en ik ben enorm geïnteresseerd in jullie clan, nu heb ik een klein vraagje, is het verplicht om te betalen?
groetjes
Foxeh
join vraagje
Hierbij kan ik u mededelen dat u in het totale absoluut niet geschikt bent bevonden, om
1 je maar 1x per jaar te wassen
2 te stoppen met scheren
3 te boeren na elk scheldwoord, en alleen scheldwoorden te gebruiken
4 op elfen of mensen jacht te gaan
sorry zonder deze attributen zal u nooit een degelijke troll kunnen worden, helaas
*bijt hoofd eraf en spuugt het achter in de grot weer uit*
*tk'ed Q*
1 je maar 1x per jaar te wassen
2 te stoppen met scheren
3 te boeren na elk scheldwoord, en alleen scheldwoorden te gebruiken
4 op elfen of mensen jacht te gaan
sorry zonder deze attributen zal u nooit een degelijke troll kunnen worden, helaas
*bijt hoofd eraf en spuugt het achter in de grot weer uit*
*tk'ed Q*
I was born naked and screaming in an explosion of blood. I intend to die the same way.
Hehe, let maar niet op iban. Hij had net een kaboutertje MET paddestoel genuttigt.
Om je vraag te beantwoorden: ja, het is verplicht.
Hiervan worden de server en teamspeak server betaald. (website en domein betalen we zelf)
Het bedrag is zo klein dat 1 Big Mac minder nuttigen per maand al afdoende is.
Om je vraag te beantwoorden: ja, het is verplicht.
Hiervan worden de server en teamspeak server betaald. (website en domein betalen we zelf)
Het bedrag is zo klein dat 1 Big Mac minder nuttigen per maand al afdoende is.
Het is inderdaad een schijntje als je ziet wat je ervoor terugkrijgt
Teamspeak server, game server en een leuke bende trollen die regelmatig spelen en warren
(Ibaneez moeten we er bij nemen van het syndicaat in het kader van een plan om langdurig werkonbekwamen nuttig bezig te houden )
Teamspeak server, game server en een leuke bende trollen die regelmatig spelen en warren
(Ibaneez moeten we er bij nemen van het syndicaat in het kader van een plan om langdurig werkonbekwamen nuttig bezig te houden )
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.