GWARFIE SAYS.............GO SEE THIS MOVIE

Off topic chatter here and ONLY here:D
ibaneez
~HippyTroll~

Post by ibaneez » 15 Mar 2007 03:38

vond t niks, zelfde als meeste andere hannibal films, ze laten je fantasy weg. Ze laten teveel zien waardoor de sfeer voor mij verpest word, het mooie aan silence of the lambs was dat het je fantasy prikkelde om hannibals caracter en persoonlijkheid voor de geest te halen.

ik vond het zeer spijtig al deze films
I was born naked and screaming in an explosion of blood. I intend to die the same way.

ElektrA
~Pin-UpTroll~

Post by ElektrA » 05 May 2007 21:48

"Perfume"

Zeer aparte film.... zeeeeeeeeeer apart.
Soms spannend, soms filmisch heel erg mooi, soms wreed, soms misselijk makend... maar bovenal apart. :?

Child_of_Q
~HeadTroll~

Letters from Iwo Jima

Post by Child_of_Q » 30 Sep 2007 02:15

Een van de twee films van Clint Eastwood die tegelijk zijn gemaakt en die beide kanten laten zien van de slag om Iwo Jima.
Deze versie is de Japanse kant van de zaak, de Amerikaanse versie, Flags of our Fathers, moet ik nog zien.
Ik vond het een bijzondere film omdat er bijna geen woord engels in gesproken wordt terwijl Clint toch de regiseur was.

Ik wist wel dat die Japanse soldaten geen nederlaag erkenden en gewoon zichzelf van kant maakten om maar de vernedering van defeat te voorkomen, maar de manieren waarop was toch wel weer schokkend.
Ze kregen af en toe gewoon "toestemming" om maar zelfmoord te plegen, wat ze ook deden door van een handgranaat de pin eruit te trekken, er een tik tegen de helm mee te geven en dan tegen de borst aangedrukt te houden.
Effect was letterlijk hartverscheurend zullen we maar zeggen, nogal wat spetters van het beeld gezien.
Film zelf ging in het begin wat over de troepen opbouw, het leven van jan soldaat en het installeren van een of andere admiraal als opperbevelhebber.

Vaart kwam er in toen de Amerikanen zin hadden het eiland in te gaan nemen.
Zoals gewoonlijk bombarderen de Amerikanen de opfors eerst beurs voordat ze ook maar troepen droppen op het eiland.
Daarna nog een nogal heftige scene die Amerika zeker moet hebben geschokt, namelijk het ijskoud afschieten van 2 japanse krijgsgevangenen die zich hadden overgegeven, door twee nogal ongeintreseerde amerikaanse marines.
Ook het nodige deel afgerukte ledematen en nog wat zinloos aanvallend werk van Japanners gezien. (ze hadden niets om mee terug te vechten na 40 dagen strijd eh)

Mooi gefilmd, beetje belerend dat wel. :nerd:
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

Tha_Burner
~TurboTroll~

Post by Tha_Burner » 30 Sep 2007 10:11

Amerikaanse versie is net zo indrukwekkend! :)
Mooi is dat
Image

www.insmod.com <- insurgency

Waldow

Post by Waldow » 03 Dec 2007 15:02

eeft er iemand transformers gezien???
ik vond die film gewoon AF
9.9/10
Vette actie met Autobots en Decepticons :D :D
Image

Drakonen
~GrumpyTroll~

Post by Drakonen » 03 Dec 2007 23:33

Waldow wrote:eeft er iemand transformers gezien???
9.9/10
gezien en van genoten, en vergeten :p

gisteren Rescue Dawn gezien, dat is echt een indruk wekkende film :o
Image I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]

Tha_Burner
~TurboTroll~

Post by Tha_Burner » 04 Dec 2007 02:30

Waldow wrote:eeft er iemand transformers gezien???
9.9/10
Grafisch idd heel vet.

geef het een dag tot je beseft dat het een flinterdunne film is. Vol met (misplaatst)amerikaans nationalisme. En verder gaat het niet over de "Transformers" maar om de nerd die hoofdpersoon speelt.

7/10 lijkt me meer van toepassing.
Mooi is dat
Image

Waldow

Post by Waldow » 06 Dec 2007 11:29

Shooter (2007), Met Mark Wahlberg goede film, snippen :D:D. Goed uitgewerkt verhaal vindt ik :P. Al bij al een zeer onderhoudende film ik geef em 8.5/10
Image

Tha_Burner
~TurboTroll~

Post by Tha_Burner » 22 Jan 2008 20:20

Mooi is dat
Image

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 23 Feb 2008 22:28

Owkee...Q movie.
Planet terror
Deze film laat zien waarom gore gore genoemd wordt.
Het verhaal begint onduidelijk, ongeveer met het afknippen van een paar ballen bij een ballenverzamelende chemisch ingenieur annex crimineel.
Ik zal niet al te veel verklappen, maar als je een dokter onder gespat wilt zien door etterpus wat uit een enorme blaar op een tong van een patient wordt geknepen, dan zit je goed.
Ik heb meer pus, bloed, spattende hersenen, opbollende darmen, afgerukte ledenmaten gezien dan heel vorig jaar.
Tarantino speelt wederom een gastrolletje en uiteraard gaat ie ultra smerig de pijp uit.
Mooie uitspraken ook zoals deze:
Never did like that son of a bitch. About as useless as a pecker on a pope.
Of deze:
The Rapist: I'm gettin' my dick wet.
Rapist #2: She's only got one leg.
The Rapist: Easier access.
Rapist #2: Oh... that is a good point.

De film is een aaneenschakeling van geweldscenes, het aantal volledig gedetailleerde headshots is enorm, evenals het vergoten bloed.
Je kan er een binnenzee mee vullen.
Ja als je van een avondje smerig houdt, dan zit je met planet terror goed.
Cult film waarin wederom een Tarantino invloed huist, maar niet door hem is geregiseerd.
(ik ga hem nog es bekijken, just for research eh)
8)

ElektrA
~Pin-UpTroll~

Post by ElektrA » 23 Feb 2008 23:10

Ik zal niet al te veel verklappen, maar als je een dokter onder gespat wilt zien door etterpus wat uit een enorme blaar op een tong van een patient wordt geknepen, dan zit je goed.
:oops: Image

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 15 Nov 2008 17:36

Kung Fu Panda, net gezien.
Een feel good animatie film over goed en slecht zoals je altijd ziet in elke Kung Fu film.
De hoofdrolspeler, een Panda die wel een koekje waardeert geloof ik.
Alle clichés zitten erin inclusief de magere boodschap dat je weer eens in jezelf moet geloven en dat er niet zoiets bestaat als wondermiddel voor bepaalde probs.
Kinderen halen die boodschap er niet uit, volwassenen vaak ook niet trouwens, maar ik wel! zie ook de reden hieronder.
De film moet dus wel voor panda's en voor mij zijn gemaakt.

Verhaal gaat over een panda beertje met als vader een noodles verkopende eend die graag wil dat hij in zijn voetstappen zal treden om de "zaak" over te nemen.
Pandaatje gaat liever naar een lokale Kung fu show, waar hij door een schilpad wordt aangewezen om dragonmaster te worden, degene die het grote kwaad zal verslaan dat het dorp bedreigd.
De Kung fu master (een wasbeertje...) heeft nogal wat vraagtekens bij de keuze van zijn mentor de schildpad, net zoals zijn 5 pupillen.
De pupillen waren een tijgerinnetje, een slang, een reiger, een aapje en een...sprinkhaantje.
Ze doen er alles aan om hem weg te krijgen zodat 1 van hun de dragonmaster zal worden, het loopt even anders dus, ze zijn voorafje voor de badguy.
De badguy is een grote bengaalse tijger, puur evil als je ongeveer 1000 neushoorns kan neermeppen (dat waren zijn persoonlijke cipiers toen hij in de bak zat)
Om een kort verhaal lang te maken, de Panda hoeft alleen maar te denken aan zijn favoriete hobby (eten van koekjes en alles wat calorieen bevat) om te kunnen overwinnen.
Ik heb dat dus met hamburgers. :]

Child_of_Q
~HeadTroll~

Postal (ja net als de game)

Post by Child_of_Q » 26 Feb 2009 00:51

Ehm een aparte film zullen we maar zeggen.
De maker is zo ongeveer de minst getolereerde Duitser door zijn eigen land, Uwe Boll.
Hij heeft wel meer games verfilmd, ditmaal dus Postal.

Ik moet zeggen, het is niet eens een B film, eerder een cult film.
Zinloos geweld en volop niet te rijmen filmplots.
Alles komt er in voor, Taliban, Nazi's, Uwe Boll zelf als iemand die een speelgoed pop verkoopt en later zelfs met de ontwerper van het spel Postal op de vuist gaat, ontzettend veel frags waaronder ook veel kinderen die afgeknald worden.(geen taboe is heilig in deze film)

Begin scene:
In een duidelijk gekaapt vliegtuig zitten twee taliban te discussieren over het aantal maagden dat ze zullen krijgen nadat ze in het paradijs zijn gekomen na het crashen van hun vliegtuig op een of ander gebouw.
Zegt kaper 1 ha nog even en dan krijgen we 99 maagden.
Zegt kaper 2 welnee het zijn er 100.
Zegt kaper 1 weer, ja hallo als we nu al niet zeker zijn hoeveel maagden het worden, wat is dan wel waar wat Osama ons verteld.
Misschien krijgen we er maar 10 en dat gedeeld door 2...en dat voor eeuwig, die zullen wel niet meer snel maagd blijven zo.
Zegt kaper 2, ok ik bel Osama even en dat doet ie ook.
Hij geeft kaper 1 de telefoon na contact en die hoort van Osama dat het aantal iets van 20 maagden is geworden vanwege de vele bomb belt aanvallen.
Beide kapers besluiten nu niet meer het vliegtuig op een flat te gooien, maar lekker vakantie te houden op de Bahama's
Ondertussen breken de USA red neck pasagiers door de deur van de cockpit en beginnen aan de stuurknuppel te scheuren en beide kapers uit te schelden.
De kapers zeggen nog nee nee de koers wordt anders we gaan naar de Bahama's.
Helaas horen die USA redneck klanten niets en de scene eindigd dan ook met een vrolijk fluitende ramenwasser die aan een flat hangt en iets achter zich hoort.
Hij draait zich nog net om en ziet het vliegtuig nog net in zijn flat ontploffen met een enorme explosie.

Een tweede scene:
Twee politie agenten wachten bij een kruizing voor een groen stoplicht totdat een auto voor hun weg zal rijden.
In die auto zit een oud chinees dametje dat totaal niet snapt dat groen licht doorrijden inhoud
Nogal wat gemopper van mensen die in een rij staan te wachten achter de politie auto.
De ene politie agent (een donkere mede amerikaan) stapt uit om wel even te helpen en tikt tegen het raam om te gebaren dat ze door moet rijden.
Chinees dametje raakt wat overstuurd en zegt wat in het chinees.
De agent trekt zijn M14 en leegt het magazijn op het dametje en de rest van de auto.
De mopperende mensen direkt tevreden en zeggen, yeah that clears the road.
De agent loopt op zijn gemak terug en zijn collega vraagt waarom ie zijn wapen leegde op het autootje voor hem.
Het antwoord: I thought she called me nigger...

Even wat quotes uit de film:
Uwe Boll: You know, there're all that rumors out there that my movies are financed with nazi-gold? And what should I say? It's true! But somebody needs to do something with the money.
Old Lady in Audience: Do you know that my father died in Auschwitz?
Uwe Boll: My grandpa died also in Auschwitz.
Uwe Boll: [pause] He fell from a watchtower.
Uwe Boll: [laughs with Harald] Harald, ok, take her away.
Paul: I knew this one girl that thought sperm was medicine. All she wanted to do was suck cock. Then she got 3 little children. So she used to put sperm into their bottles to build up their immune system. They all got AIDS.
Security Guard #1: [while punching an unconscious man with the help of two other security guards] More fucking backup!
Cooter: [noticing the dog poo in Dude's yard] Feces in the yard. That's a violation of trailer ordinance #101-40.
Dude: [to Dude's dog as it's eating the poop he's scraping off] Stop eating the poop!
Cooter: I'll add that to the list.
Dude: Oh, the list? Oh, great! What else? What else you got on the list?
Cooter: Coordinates #143-11; yesterday around lunchtime. Now, I don't care what you two do in your own bedroom, but ordinance #143-11 says if I hear you nude love making after 10am, I get to file grievance against your sorry ass which is exactly what I'm gonna do!
Dude: Oh, oh, okay! Well, at least I wasn't born in my sister, you imbred hick! Oh, and for your information, hillbilly, I wasn't even here sunday afternoon!
Cooter: ...
[chuckles]
Dude: I hate this town...
[walks away]
De lijst quotes is oneindig en ik ben er zeker van dat ik naar een hele sterke Cult film heb gekeken :]

macendoes
~WijzeTroll~

Re: GWARFIE SAYS.............GO SEE THIS MOVIE

Post by macendoes » 29 Dec 2009 12:00

Gewoon gaan zien in de cinema maar je moet hem wel zien in 3D !!.....
Nieuw niveau op gebied van Films in 3D. visueel is het een zo => :shock:
Image

Drakonen
~GrumpyTroll~

Re: GWARFIE SAYS.............GO SEE THIS MOVIE

Post by Drakonen » 13 Jan 2010 02:31

macendoes wrote:Avatar

Gewoon gaan zien in de cinema maar je moet hem wel zien in 3D !!.....
Nieuw niveau op gebied van Films in 3D. visueel is het een zo => :shock:
idd visueel geweldig! verhaal redelijk standaard pocahontas (spoilers!)
Image I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]

Post Reply