USB 2
- Vas Gwarf
- ~InktTroll~
USB 2
Moederbord: asus p4s533
pentium 4 2,4 mhz
Hier heb ik ook weer win 98 opgezet omdat de gebruiker dat wilde, haat xp namelijk.
Alleen krijg ik de drivers voor de usb 2 niet geinstalleerd.
Ik ben naar de site van asus gegaan en die zeggen dat win 98, usb 2 niet ondersteund.
Klopt dit of hebben jullie misschien nog opties die ik kan proberen?
pentium 4 2,4 mhz
Hier heb ik ook weer win 98 opgezet omdat de gebruiker dat wilde, haat xp namelijk.
Alleen krijg ik de drivers voor de usb 2 niet geinstalleerd.
Ik ben naar de site van asus gegaan en die zeggen dat win 98, usb 2 niet ondersteund.
Klopt dit of hebben jullie misschien nog opties die ik kan proberen?
hewwo
het klopt idd dat usb 2.0 niet ondersteund word door win98
het is dan ook fabrikant afhankelijk of men er drivers voor wil maken.
wellicht dat je op de microsoft site kunt zoeken naar een driver (kans is klein want win98 is eol)
er zijn wel wat work-arounds om het dan toch aan de gang te krijgen maar dit is meestal plakband werk dus raad ik het je af.
btw snelheidswinst is maar matig hoor van deoude versie tov je 2.0
alleen als je je usb gebruik voor videocamera's e.d. valt er winst te behalen de rest van de aplicaties trekken toch nie de volle bandbreedte van je poorten
het klopt idd dat usb 2.0 niet ondersteund word door win98
het is dan ook fabrikant afhankelijk of men er drivers voor wil maken.
wellicht dat je op de microsoft site kunt zoeken naar een driver (kans is klein want win98 is eol)
er zijn wel wat work-arounds om het dan toch aan de gang te krijgen maar dit is meestal plakband werk dus raad ik het je af.
btw snelheidswinst is maar matig hoor van deoude versie tov je 2.0
alleen als je je usb gebruik voor videocamera's e.d. valt er winst te behalen de rest van de aplicaties trekken toch nie de volle bandbreedte van je poorten
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
-
- ~Slimpie~
en dan nog al die vervelende wizards hebben nee dankjeGame Freak wrote:Op zo'n PC moet je gewoon XP draaien en dan de classis interface nemen.
Dan ziet het er ook net zo uit als Win 98.
heb ik ook al verteld dat XP behoorlijk lek is? als ik je IP weet en je geen firewall heb, dat ik je PC kan laten crashen? (vraag niet om details.. ik geef ze niet, en ik doe het ook niet)
I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
- Vas Gwarf
- ~InktTroll~
Nou we hebben zijn printer gewoon op zijn printerpoort aangesloten en die usb 2 gelaten voor wat het is.
Een andere collega vroeg me of ik het zelfde bij hem kon doen omdat hij ook tureluurs van dat XP wordt.
Tja...........een computer moet niet voor je denken, voordat je het weet heb je een eindeloze discussie met je computer als je iets wil doen. b.v.Ik wil afsluiten en dat je computer zegt, weet je het zeker.......ja ik weet het zeker afsluiten GVD................nou ik vind van niet ik blijf gewoon aan.......en voordat je het weet als je naar de stekker grijpt krijg je ineens een opdonder tegen je kop van je cd rom laadje.
(dit berust gelukkig nog niet op waarheden maar...........het zou kunnen )
Een andere collega vroeg me of ik het zelfde bij hem kon doen omdat hij ook tureluurs van dat XP wordt.
Tja...........een computer moet niet voor je denken, voordat je het weet heb je een eindeloze discussie met je computer als je iets wil doen. b.v.Ik wil afsluiten en dat je computer zegt, weet je het zeker.......ja ik weet het zeker afsluiten GVD................nou ik vind van niet ik blijf gewoon aan.......en voordat je het weet als je naar de stekker grijpt krijg je ineens een opdonder tegen je kop van je cd rom laadje.
(dit berust gelukkig nog niet op waarheden maar...........het zou kunnen )
- -=TROLLS=-Stalker
- ~IceFreak~