Boven Kant Fan
oke , ik denk dat het licht aan het mobo ... die poorten dan ( lan poorten ) op het
moederbord . de laptop doet het hier wel op die kabel die ook in me pc zit , dus dat is duidenlijk
waar het probleem licht . drivers zijn het niet , zijn goed geinstalleerd ( en ook de nieuwste )
ik ga nu om een PCI Netwerk kaart . hopen dat dan et probleem weg is
moederbord . de laptop doet het hier wel op die kabel die ook in me pc zit , dus dat is duidenlijk
waar het probleem licht . drivers zijn het niet , zijn goed geinstalleerd ( en ook de nieuwste )
ik ga nu om een PCI Netwerk kaart . hopen dat dan et probleem weg is
oke inet loopt weer. heb voor de zeker heid maar 2 pci netwerkkaarten gehaald.
1 was er lekker goed koop 7 euro , hij zij dat het een 54 mbps max, was maar het is 10/100mbps
toen ik em der in had , deed msn en internet het niet ( ook cod4 niet )
daarna heb ik dit uitgevoerd.
Ga naar: Start -- Uitvoeren
Typ in: CMD
Er zal een DOS-Window openen
Typ in dat zwarte scherm: ipconfig /flushdns en druk daarna op ENTER.
Ga naar start -- uitvoeren ...
Tik cmd in en klik op OK. U krijgt vervolgens een dos-box te zien.
Tik daarin netsh winsock reset
U krijgt een boodschap die u vertelt dat de sockets hernieuwd zijn en waarin wordt gevraagd het systeem opnieuw op te starten.
Herstart de PC
1 was er lekker goed koop 7 euro , hij zij dat het een 54 mbps max, was maar het is 10/100mbps
U krijgt een boodschap die u vertelt dat de sockets hernieuwd zijn en waarin wordt gevraagd het systeem opnieuw op te starten.
Herstart de PC
heh.. wat een n00b verkoper dan, aangezien 54mbit een standaard snelheid is voor WIRELESS en neit voor bedraade dingen. bedrade dingen zijn altijd in veelvouden van 10 (10/100/1000 en ja 10.000 is er ook al)Vannos wrote:oke inet loopt weer. heb voor de zeker heid maar 2 pci netwerkkaarten gehaald.
Herstart de PC
I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
oke.
ik heb windows x64 er op gezet. en de drivers van me PCI networkkaart gedownload van De
Realtek site zelf. ik heb nu de driver voor windows x64. tijdens het installeren geeft hij een fout
dat windows niet compitabel is . pfff. heb ook de Hele install geprobeerd van 4.1 mb maar heb dan nog geen Inet
ook de drivers van het onboard lan . werken niet. . pci lankaart is een Realtek 8139D,, ik kwam er pas achter dat ik
2 dezelfde kaarten had gekocht dus die andere pci kaart , kon ik dus ook mooi laten liggen
Het volgende ga ik proberen: Windows Vista 32 installeren , de drivers van de CD,s er op zetten . kijken of er iets werkt
, zo niet , smijt ik die drivers er af . en download ik de nieuwste drivers. en probeer die . werkt dit geheel helemaal niet .
probeer ik toch Windows Xp 32 nog. en probeer alles op de zelfde manier.
zit Stiekem al aan Intel te denken
ik heb windows x64 er op gezet. en de drivers van me PCI networkkaart gedownload van De
Realtek site zelf. ik heb nu de driver voor windows x64. tijdens het installeren geeft hij een fout
dat windows niet compitabel is . pfff. heb ook de Hele install geprobeerd van 4.1 mb maar heb dan nog geen Inet
ook de drivers van het onboard lan . werken niet. . pci lankaart is een Realtek 8139D,, ik kwam er pas achter dat ik
2 dezelfde kaarten had gekocht dus die andere pci kaart , kon ik dus ook mooi laten liggen
Het volgende ga ik proberen: Windows Vista 32 installeren , de drivers van de CD,s er op zetten . kijken of er iets werkt
, zo niet , smijt ik die drivers er af . en download ik de nieuwste drivers. en probeer die . werkt dit geheel helemaal niet .
Vreemd dat Vista zelf de drivers voor die netwerk kaar niet heeft.Vannos wrote:oke.
I found my old sig!
oke hij loopt nu op windows xp pro 32 bits. Onboard lan wil nog niet . maar die Via die Pci
netwerkkaart loopt het ook wel lekker.
ben gelijk gaan kijken wat de cpu aan kon.
hij kan max 3086Mhz hebben .. je hebt gelijk Gunn dat is zijn Max .
tot daar is hij ook nog stabiel heb gelijk 3dmark06 gedraaid.
netwerkkaart loopt het ook wel lekker.
ben gelijk gaan kijken wat de cpu aan kon.
hij kan max 3086Mhz hebben .. je hebt gelijk Gunn dat is zijn Max .
tot daar is hij ook nog stabiel heb gelijk 3dmark06 gedraaid.
Last edited by Vannos on 29 Jun 2008 09:28, edited 2 times in total.
hhmz ik wou toch weten of ik deze Cpu verder kon krijgen dan 3086 mhz.
kan dus niet . > http://www.coolclocks.nl/forums/7/523/AMD_opteron_180
kan dus niet . > http://www.coolclocks.nl/forums/7/523/AMD_opteron_180