new puppie
uhuh het is voor erbij,
je moet wat shifte met het beeldschermpje om bv grote berichten te lezen.
maar wat dacht je hiervan, om op irc te idlen.. ipv van die 5/600 watt bak.
die main zal in die SLI setup best een wattje lusten, en omdat dan weer dagen te laten horren.
ik zal wanneer die weer up is eens meten wat er aan amp en watts door heen gaan.
en ikwas het beu om steeds die oude laptop mee te zeulen, accu,s rot dus altijd 220 plug nodig.
die main zal in die SLI setup best een wattje lusten, en omdat dan weer dagen te laten horren.
ik zal wanneer die weer up is eens meten wat er aan amp en watts door heen gaan.
en ikwas het beu om steeds die oude laptop mee te zeulen, accu,s rot dus altijd 220 plug nodig.
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
aldi had laatst een mooie aanbieding voor een 10" laptopje, erg mooi ding en snel genoeg voor wat websurfen chatteb en videos kijken. het is wel klein en het komt ook niet echt je houding ten goede :/
mijn vriendin heeft hem, en is er erg tevreden mee!
Die aldi laptop is een rebranded msi wind, welke iets jes duurder is, maar ook ook meer features heeft.
mijn vriendin heeft hem, en is er erg tevreden mee!
Die aldi laptop is een rebranded msi wind, welke iets jes duurder is, maar ook ook meer features heeft.
I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
gunnie nl wrote:uhuh het is voor erbij,
>>>>ik zal wanneer die weer up is eens meten wat er aan amp en watts door heen gaan.<<<<
hoe meet je wat er aan amp en watt door heen gaat ?