Upgrade woede slaat toe onder de trollen, ook bij Waldow
Upgrade woede slaat toe onder de trollen, ook bij Waldow
Ik zou m'n processor willen een upgrade geven, maar nu blijkt dat ik dan ook een ander mobo moet nemen .
Ik ben aan het twijfelen tussen de Asus P5QC, P5Q Deluxe of Striker II Extreme (eventueel nog suggesties?). Enige gedachten? Ik denk dat de Stiker wat overkill zou zijn. En ik heb geen idee of het rendabel zou zijn om nu al in een ddr3 moederbord(geheugen) te investeren. Met de processor weet ik nog niet, ik d8 aan de e8500 of e8600 of mss een quad?
I could use some help
Ik ben aan het twijfelen tussen de Asus P5QC, P5Q Deluxe of Striker II Extreme (eventueel nog suggesties?). Enige gedachten? Ik denk dat de Stiker wat overkill zou zijn. En ik heb geen idee of het rendabel zou zijn om nu al in een ddr3 moederbord(geheugen) te investeren. Met de processor weet ik nog niet, ik d8 aan de e8500 of e8600 of mss een quad?
I could use some help
yupp E8500, hiero heeft stock al musle genoeg voor de meeste zaken.
en met een beetje peper in zijn r**T 4.500Mhz ipv 3.160Mhz
http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=392616
en met een beetje peper in zijn r**T 4.500Mhz ipv 3.160Mhz
http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=392616
ik heb zelf een Q9450 bevalt me prima.
Maar ddr2 met hoge snelheid en een goede mobo die het aan kan is de helft goedkoper dan ddr3 plus mobo dus denk goed voor je overstapt op ddr3 of niet.
Heb zelf veel rond gekeken en ben toch maar voor ddr2 gegaan heb mushkin 2x2gig op 1066 mghz
aah ja als het maar klopt als geheel en niet 1 ding ver uitsteekt boven het andere dan zit je goed
Maar ddr2 met hoge snelheid en een goede mobo die het aan kan is de helft goedkoper dan ddr3 plus mobo dus denk goed voor je overstapt op ddr3 of niet.
Heb zelf veel rond gekeken en ben toch maar voor ddr2 gegaan heb mushkin 2x2gig op 1066 mghz
aah ja als het maar klopt als geheel en niet 1 ding ver uitsteekt boven het andere dan zit je goed
I was born naked and screaming in an explosion of blood. I intend to die the same way.
misschien is die wel te koop, vannos had een dingetje over het hoofd gezienWaldow wrote:ok thx al voor de reply's . Vannos ben je tevreden met dat mobo van u?? want ben eigenlijk aant twijfelen om dat ook te kopen, ziet er goed uit en valt ook mee qua prijs. Ben nog steeds aan het twijfelen over de cpu een dual of quad :p dunno yet.
ik heb em nog niet in elkaar . maar ben er niet helemaal blij mee ik heb een Ati video kaart .. die wou ik in Crossfire zetten
maar et Mobo kan alleen SLI draaien. K*T. maar dat is een Dom iets wat ik over et hoofd heb gezien en wat ik zelf nog niet wist hmmz .. ik denk dat ik dit Mobo toch maar hou (GUNN) , licht aan et Budget . als ik beetje over hou dan gaat die Ati er uit . en dan een GX2
maar et Mobo kan alleen SLI draaien. K*T. maar dat is een Dom iets wat ik over et hoofd heb gezien en wat ik zelf nog niet wist hmmz .. ik denk dat ik dit Mobo toch maar hou (GUNN) , licht aan et Budget . als ik beetje over hou dan gaat die Ati er uit . en dan een GX2