http://farcry.us.ubi.com/
Gisteren deze game aangeschaft voor de 360 en kan niet anders zeggen dan KOPEN KOPEN KOPEN. Man wat is het lang geleden dat ik zo blij ben verrast met een game. Dit is echt de mooist uitziende game die ik gespeeld heb.
Het verhaal speelt zich af in Afrika(wat neer komt op Zuid Afrika, want je hoort Zuidafrikaans en er zijn Zuidafrikaanse plaatsnamen(bijvoorbeeld Sevapane, ligt bij het Krugerpark) Voor wie in Afrika is gweest is het echt heel herkenbaar, hebben ze prima gedaan. Het gaat om een conflict tussen verschillende warlords, maar dat is niet het meest bijzondere. Veel mooier is gewoon het landschap waar je speelt. Het is een grote open map waar je kan gaan en staan waar je wil. Er zit een dag en nacht cyclus in die er voor zorgt dat het licht nooit het zelfde is tijdens het spelen. Ik heb zelfs al een half uur naar een zonsopgang zitten kijken simpelweg omdat het licht zo mooi over een bergrug het dal in viel. Zeldzaam. Verder zie je de bomen en het gras heen en weer gaan in de wind en die wind kan je mooi gebruiken als je met een vlammenwerper het gras in de brand zet en de brand richting je tegenstander trekt. Verder kan je in dat gras natuurlijk ook perfect sneaken.
De opdrachten die je krijgt kan je uitvoeren zoals je zelf wil, gewoon rammen of sneaken, tijdens de dag of in de nacht, met een mes of met de grootste explosies die je maar kan bedenken. Het zorgt er in ieder geval voor dat je niet het idee hebt in een vast stramien de opdrachten te moeten uitvoeren en dat is wel zo prettig
Ik heb deze game eigenlijk helemaal niet in de gaten gehouden maar zag vorige week wat filpjes die er zeer goed uitzagen en ik kan alleen maar zeggen, in de game zelf is het allemaal nog beter.Bekijk de trailer op de site, die geeft het echt goed weer wat je kan verwachten.
Wel kwam ik al wat bugs tegen zoals tegenstanders die vast zaten aan mijn auto en een zebra die gewoon opsteeg(zal de hitte wel zijn geweest..)
Zoek je een lekker speelbare game en hou je wel van een warlord thema en ben je niet vies van de beste grapichs die ik tot nu toe gezien heb dan val je zeker geen buil aan deze game want hij is super.
FAR CRY2
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
jup heb em vanochtend geinstalleerd. zeker een mooi spel . ik heb nog maar eventjes gespeeld . dus kan er verder ook niet veel over zeggen.
ik zag dat er een hotfix was voor ati gebruikers.
http://tweakers.net/meuktracker/18765/a ... otfix.html
ik zag dat er een hotfix was voor ati gebruikers.
http://tweakers.net/meuktracker/18765/a ... otfix.html
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Zeer aanstekelijke muziek trouwens.
Systeem eisen zijn niet over the top
Systeem eisen zijn niet over the top
Ehm kost dit ding??Minimum requirements
CPU:
Pentium 4 3.2 Ghz, Pentium D 2.66 Ghz
AMD Athlon 64 3500+ or better
Video card:
NVIDIA 6800 or ATIX1650 or better
Shader Model 3 required
256 Mb of graphic memory
Memory:
1 GB
Media reader:
DVD-ROM
Hard drive space:
~12 Gig or HD space. (tbd)
Recommended
CPU:
Intel Core 2 Duo Family
AMD64 X2 5200+, AMD Phenom or better
Video card:
NVIDIA 8600 GTS or better
ATIX1900 or better
512 Mb of graphic memory
Memory:
2 GB
Sound:
5.1 sound card recommended
Media reader:
DVD-ROM
Supported Video cards
NVIDIA 6800, NVIDIA 7000 series, 8000 series, 9000 series, 200 series. 8800M and 8700M supported for laptops.
ATI X1650-1950 series , HD2000 series , HD3000 series , HD4000
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Ik lees ook alleen maar in diverse fora en fauna... dat het spel makkelijk loopt op dx10
Ik begin iets van kriebels te krijgen over dit spel, bijna battlefield kriebels maar dan mooier.
Hoe is het multiplayer deel manne??
Ik begin iets van kriebels te krijgen over dit spel, bijna battlefield kriebels maar dan mooier.
Hoe is het multiplayer deel manne??
God provides, Men decides...
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
mja Q daar kan ik niet veel over zeggen. Ik speel hem op de 360 en MP op een console is nou niet echt mijn ding. Je kan gewoon niet snel reageren. Maar die paar potjes die ik gespeeld heb waren nou niet dat ik gelijk dacht WOW. De feel van de game zit niet direct in het MP gedeelte. Daar moeten ze natuurlijk een leuke speelbare omgeving maken en die is toch gevoelsmatig anders dan in het singelplayer gedeelte. Kan zijn dat het op de pc een andere ervaring is maar dan moet ik eerst upgraden (hardware is besteld ) Misschien dat ik hem op de pc nog eens ga spelen want ik ben bijzonder weg van het singeplayer gedeelte. Het ziet er allemaal zo vreselijk vet uit, ookal komen de opdrachten vaak wel op het zelfde neer, er een vreselijk exploderende bende van maken