Hey Luitjes,
Loooooooooong time no see...
Ik had een brain-fart en dacht ik ga eens effe langs bij m'n ouwe online buddies effe hallo zeggen.
Bij deze dus:
HALLO !!!
The artist formerly known as Pandragon...
Moderators: Child_of_Q, ElektrA
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Das inderdaad een stem uit het begin van de trollenbunch.
Zoals je wel ziet zijn we even ondergedoken vanwege desinteresse in het huidige spel.
Er zit nog niet echt een opvolger aan te komen ook.
Ook zijn er voor nogal wat trollen prive zaken die even voor gaan nu, we hebben dus even wat gas teruggenomen.
Leuk dat je toch weer es wat laat horen Pan )
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
Hey mannuh van de harde kern...
Alles is prima met me Barticus, ik heb 't ook erg druk IRL.
Hey Qtie, hoe moeilijk het ook is Q soms is een creatieve pause helemaal zo slecht nog niet wie weet wat voor goeds er allemaal van komt. Over farts gesproken, een frisse wind eronder.
Lo Draakie, goed te zien dat je er ook nog bijhangt hopelijk ook alles goed met je.
gunnie baby, hoe ouder de sheet hoe lekkerder de lucht (ook al weet ik niet wat dat precies betekend...
Cya's Guys
Hey Qtie, hoe moeilijk het ook is Q soms is een creatieve pause helemaal zo slecht nog niet wie weet wat voor goeds er allemaal van komt. Over farts gesproken, een frisse wind eronder.
Lo Draakie, goed te zien dat je er ook nog bijhangt hopelijk ook alles goed met je.
gunnie baby, hoe ouder de sheet hoe lekkerder de lucht (ook al weet ik niet wat dat precies betekend...
Cya's Guys