Hey trollekes weet voor de rest niet waar ik zo terecht kan maar zit met een klein probleempje
DE pc vriest vast na enige tijd als ik aan het gamen of surfen op internet ben. Beeld word zwart.geluid valt uit.En toetsenbord blijft vast zitten.De pc valt niet uit.Heb een aantal test gedaan op de harde schijf.Geheugen.Grafische kaart.geeft aan dat er geen fouten in zitten.Heb de pc opnieuw geinstalleerd en dat helpt ook niet.In windows logboek geeft hij niks aan.Ik zit nu te denken aan de voeding of het moederbord.Mijn vraag is: hoe kan je de voeding testen als die correct werkt en het moederbord?Zal super wezen als er iemand hier andwoord op kan geven..
ps Een grote knuffel voor El
Probleempje
Probleempje
"It is stupid to say that computer games influence kids. If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Klinkt mij eerder als een beetje boel oververhitting.
Of je hebt een slechte ventilatie binnen in je computer, of je propellors staan stil of staan onder een dikke laag stof, of je cpu wordt niet meer goed gekoeld doordat de koelventilator niet meer genoeg contact maakt met het oppervlak van de cpu.
Heb je al eens met de kast open gedraaid? Doet ie het dan langer goed?
Zoja dan zie boven.
Of je hebt een slechte ventilatie binnen in je computer, of je propellors staan stil of staan onder een dikke laag stof, of je cpu wordt niet meer goed gekoeld doordat de koelventilator niet meer genoeg contact maakt met het oppervlak van de cpu.
Heb je al eens met de kast open gedraaid? Doet ie het dan langer goed?
Zoja dan zie boven.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
als de cp kast open staat doet hij het nog.het is wel een stof nest ja.vooral de koelers liggen nogal bedolven met 1 cm stof op de propellers.leg even uit als je wil wat je bedoelt dat de koelventilator niet meer genoeg contact maakt met de cpu? daar is toch die pasta voor??
"It is stupid to say that computer games influence kids. If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
als de kast erom heen is dan slaat de pc om de 10 min vast.maakt weinig uit als jeg ames speelt of gewoon in windows is.met de kast om valt hij veel vaker uit.dus word schoonmaken.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Ik heb wel eens opnieuw koelpasta moeten aanbrengen tussen cpu en koeler omdat er wel eens een stukje geen pasta bevatte.
Geen idee hoe dat kwam, maar het leverde wel minder koeling op.
Stof is wel de grote boosdoener denk ik hier.
Geen idee hoe dat kwam, maar het leverde wel minder koeling op.
Stof is wel de grote boosdoener denk ik hier.
God provides, Men decides...