ik zat is op zercom.eu te kijken voor een andere video kaart, ik zag
een gtx280 voor 63Euro , >>>
14:10 12-12-2008 162450 Uw bestelling is geannuleerd
Geachte Robin van Eenenaam,
Uw bestelling is geannuleerd.
=============================================================================================
Helaas is door een fout in ons systeem een verkeerde prijsstelling opgetreden en kunnen wij dit product hierdoor niet uitleveren.
Omdat het niet langer nuttig is dit product in uw bestelling open te laten staan wordt dit bij deze geannuleerd.
Bedankt voor uw begrip en sorry voor het ongemak.
=============================================================================================
Mocht u om een of andere reden niet eens zijn met deze annulering gaarne even tel. of via de mail contact met ons op te nemen.
uw bestelling was:
Ordernummer : 162450
ArtNr Omschrijving Levertijd Aantal Prijs ps Totaal
121012 MSI N280GTX-T2D1G | N280GTX-T2D1G 1 tot 3 werkdagen 1 € 63.10 € 63.10
Totaal (excl. btw) € 53.03
BTW € 10.07
Totaal (incl. btw) € 63.10
Vaste Verzendkosten € 8.00
Extra verzendkosten op basis van verzekering, verpakking en gewicht € 2.00
Totaal bedrag € 73.10
het was te proberen
GTX280 Cheap
Das mooi afgedekt van Zercom.Vannos wrote:Hmm ja , maar die lees ik nooit hahaha
maar kheb toch wel wat gelezen
4.06
Zercom kan niet aan zijn offertes of aanbiedingen worden gehouden indien de Koper redelijkerwijs kan begrijpen dat de offertes of aanbiedingen, dan wel een onderdeel daarvan, een kennelijke vergissing of verschrijving bevat.
Zal elke webshop wel in zijn overeenkomst hebben staan.
+++FEAR IS A MINDKILLER+++
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
Ik heb een collega die een kei is in het vinden van zulke fouten. Hij bestelt dan ook direct. Meestal als de prijs te zeer verschilt van de werkelijke prijs kijg je hem nooit maar zetten ze iets perongeluk honderd euro goedkoper neer dan de werkelijke prijs kom je er regelmatig mee weg. Zeoheeft hij als als laatste aankoop een EE pc die perongeluk met de verkeerde prijs stond , gekocht, scheelde hem 100 euro en de pc werd netjes voor de foute prijs geleverd. Proberen kan dus altijd.