COD5

Demo's, previews, reviews
Post Reply
-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

COD5

Post by -=TROLLS=-Barticus » 29 Nov 2008 13:36

iemand moet het doen dus hier komt ie dan. Het fantastische vervolg op COD 4 ehhh nou nee, niet bepaald maar toch ben ik minder negatief over deze versie dan ik had gedacht. Ik speel hem dus wel, COD5. Over de singel player kan ik, net als de singel player zelf, kort zijn. Hij is kort. Het ziet er prachtig uit maar toch haalt het het niet bij de singelplayer van COD4. Er is wederom weer veel grafisch geweld maar de hele tijd heb je zo iets van, er mist iets. Nou was COD4 natuurlijk net zo scipted als COD 5 alleen hier valt het wel heel erg vaak op. Als je namelijk even niet beweegt dan stopt die overdonderende oorlog meteen en wacht netjes op je zonder soms een kik te geven, en dat voelt natuurlijk vreemd. Ik heb nu een paar uur gespeeld en ben hard op weg me door Berlijn heen te vechten en dat is het eindpunt dus ik ben al bijna door de singeplayer heen. Verder voor wie van gruwelijk verminken houdt en nodeloos bbq'n van je tegenstander zit je bij COD5 wel goed. Hij is een stuk groffer dan 4 :]

Dan de MP, waar het bij COD natuurlijk om draait. Na de demo mappen te hebben gespeeld dacht ik even dat het wel heel mager zou gaan worden maar gelukkig blijkt dat ze in de demo eigenlijk de minste mappen hebben gestopt(vreemd als je toch echt wat te bewijzen hebt tov COD4)Er zijn gelukig aardig wat mappen die vele malen groter en mooier zijn. Ik moet zeggen dat er echt een aantal top mappen tussen zitten. Toch een meevaller als je bedenkt wat de demo bracht. Verder is er natuurlijk niet veel veranderd , je hebt perks, daar zitten wat nieuwe bij en challenges, maar het werkt allemaal net als COD4

Dit is zeker geen game die je met de clan wil spelen maar er bij is het best leuk.

:nerd:
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 19 Jan 2009 00:53

Ben ik net even rustig een paar potjes aan het spelen kom ik me toch in een server.. Ik speel af en toe een potje en had vanavond nog level 26 met de nadruk op had.. Die server waar ik in kwam had een of andere vast ranking en binnen nog niet eens 5 minuten ben ik level 37 !! Als er iets is waar ik dus GVD niet van hou is het dit soort meuk. Heb natuurlijk in het verleden genoeg crea bea servers gezien maar een server waar ik binnen een minuten zo snel stijg, wat is dan in hemelsnaam nog de lol. Dacht eerst dat het een foutje was tot ik nog eens goed keek. Ben gelijk genokt maar dit vind ik echt helemaal niks :xx

Zoiets zit me dus gelijk dwars he want zo wil ik mijn levels niet. Bagger spel... :xx
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 19 Jan 2009 21:21

hm high point servers en double xp, waar hebben we dat meer gehoord, alles gaat kapot in FPS land door overkill aan goodies en commercie.
COD5 moet snel geld opbrengen, servertjes moeten gevuld blijven hoe dan ook.
Niet echt bevorderlijk voor een lekker game avondje als je omringt wordt door xp leveling gei*e koters... die geven echt geen moer om teamwork.
Das ook het manco van de COD reeks helaas.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 20 Jan 2009 09:00

mja als je de server lijst van COD 5 bekijkt dan zie je inderdaad aardig wat fast ranking servers staan en tevens ook genoeg servers voor gekraakte versies. Ze zullen bij de ontwikkelaars wel blij zijn dat er uberhaupt iemand speelt, kan me niet herinneren dat de sever lijst van COD4 zo vol stond met niet deugende servers. Ze lijken er niet veel aan te doen.
Image

Post Reply