G15 v1 & v2
G15 v1 & v2
kwam dit tegen. Als je een beetje een goeie printer hebt kan het nog wel is mooi zijn !!
http://www.g15forums.com/forum/showthread.php?t=4265
http://www.g15forums.com/forum/showthread.php?t=4265
- Tha_Burner
- ~TurboTroll~
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Ik vond de G15 eigenlijk ook altijd maar een mode gril.
Beetje omhoog gehypt slecht overziend toetsenbord, waarbij het indrukken van de toetsen aanvoelt alsof je je vinger in een verse hondedrol steekt, wel met een schermpje en oplichtende toetsen, bling bling verkoopt altijd.
Die nieuwere versie vond ik in eerste instantie leuk, maar toen ik er even op kon spelen ergens, had ik al moeite om het bord stil te houden, priegeltoetsen en een slecht af te lezen schermpje.
Ik heb ook altijd met een scheef oog gekeken naar de macro toetsen tijdens ons BF2 avontuur, van G15 krijg ik nog gewoon de rillingen.
Logitec maakt er nog reclame mee ook om die reden grrrr, makkelijker met gamen....
Muizen en keyboards zijn altijd persoonlijk.
Ik vind de diverse aparte game claws zoals de nostromo, de G13, de Saitek of de wolfclaw2 weer wel geinig.
Das apart om iemand daarmee te zien spelen, ondanks de macro's.
Lekker tegenstrijdig eh
......k*t onderwerp grrr
Beetje omhoog gehypt slecht overziend toetsenbord, waarbij het indrukken van de toetsen aanvoelt alsof je je vinger in een verse hondedrol steekt, wel met een schermpje en oplichtende toetsen, bling bling verkoopt altijd.
Die nieuwere versie vond ik in eerste instantie leuk, maar toen ik er even op kon spelen ergens, had ik al moeite om het bord stil te houden, priegeltoetsen en een slecht af te lezen schermpje.
Ik heb ook altijd met een scheef oog gekeken naar de macro toetsen tijdens ons BF2 avontuur, van G15 krijg ik nog gewoon de rillingen.
Logitec maakt er nog reclame mee ook om die reden grrrr, makkelijker met gamen....
Muizen en keyboards zijn altijd persoonlijk.
Ik vind de diverse aparte game claws zoals de nostromo, de G13, de Saitek of de wolfclaw2 weer wel geinig.
Das apart om iemand daarmee te zien spelen, ondanks de macro's.
Lekker tegenstrijdig eh
......k*t onderwerp grrr
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
Klopt wel. Als je een toets indrukt voelt het zacht aan. Het bord vind ik zeer overzichtelijk zeker die g15 v2, metwaarbij het indrukken van de toetsen aanvoelt alsof je je vinger in een verse hondedrol steekt
minder G knoppen aan de zijkant. Schermpje is inderdaad bling bling maar ik vin het best handig. Ik gebruik het schermpje
niet voor het gamen, dat lijd alleen maar af. Maar als ik bijv een nummer luister dan kan ik wel ffe snel kijke welk nummer.
En ook met Everest is er zo,n modje dat je de temps en voltage,s af kan lezen op dat schermpje. En ook de usb poorten achter op het bord komen goed van pas.
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
Hier is men setupje, met dank aan Waldow voor dat hele ding in elkaar te stekenVannos wrote:Ah nice. Wat zit er allemaal in dat bakkie ?
Case: MS-TECH LC-402
moederbord: XFX MB-N780-ISH9
cpu: Intel® Core™ 2 Duo E8400 (Boxed, FC-LGA4, "Wolfdale")
gpu: XFX GTX260 Black Edition
RAM: Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB, DDR2, 2x2GB(KIT), DHX, E.P.P, with FAN
voeding: Antec Signature 850
HDD: Western Digital VelociRaptor 300Gb
cpu cooler: Thermalright Ultra-120 eXtreme
DVD-rom: LG H22LS30
monitor : Samsung T220 22" 2ms TFT Breedbeeld (20,000:1) Chrystal Desi
muis: Razer DIAMONDBACK 3G 1800 dpi, Earth Green
muismat: Razer Destructor Mouse Pad Razer Destructor
toetsenbord: Logitech G15 Gaming Keyboard v2
Speakers: Creative Inspire A500 5.1 Surround speakerset
mensen... het spijt me.. zboard is een goedkoop plastic dingetje, maar wel een gamers toetsenbord.
de g15 is een dood normaal toetsenbord, maar gehyped voor gaming.
als we het over echte game toetsenborden gaan hebben komen we op dit uit:
ben al 2 jaar oid ziels tevreden ermee!
de g15 is een dood normaal toetsenbord, maar gehyped voor gaming.
als we het over echte game toetsenborden gaan hebben komen we op dit uit:
ben al 2 jaar oid ziels tevreden ermee!
I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]