Upgrade woede slaat toe onder trollen, ook bij Gunn :P
oke, we zijn weer uit de startblokken
Last edited by gunnie nl on 14 Aug 2008 21:13, edited 1 time in total.
die dikke brug? voor de show. sommige zeggen dat die daardoor rapper is, meer bandbreedte. het is die brug voor TRI-SLI.
maar ik ben op het moment al op de main aan het type, ik mis nog een verloopje naar sata voor de dvd. ligt in de schuur some were.
maar wat burn-in tests gedaan en het ziet er goed uit
cpu 40-52 deg. gpu1 46-63deg. gpu2 46-60deg. (the 63deg. on gpu1 was a glitch, 1 sec. setteld back to 60)
meter was zat heb nog een stukje over, maar ik kwam wat klem met wat wartels 1/8 en 1/4 door elkaar gehaald maar slang ID is het zelfde. flow is niet hoog maar het gaat zoals je ziet.
maar ik ben op het moment al op de main aan het type, ik mis nog een verloopje naar sata voor de dvd. ligt in de schuur some were.
maar wat burn-in tests gedaan en het ziet er goed uit
cpu 40-52 deg. gpu1 46-63deg. gpu2 46-60deg. (the 63deg. on gpu1 was a glitch, 1 sec. setteld back to 60)
meter was zat heb nog een stukje over, maar ik kwam wat klem met wat wartels 1/8 en 1/4 door elkaar gehaald maar slang ID is het zelfde. flow is niet hoog maar het gaat zoals je ziet.
Hehe heb die dikke brug er ook maar is opgezet
Mijn temps van die cpu komen niet aan de 60, wel rond de 50
Is dat al 2e halve meter wat je totaal gebruikt?
Zo,n pompje kan toch ongeveer 2 en een half meter slang door pompen
mja die koelblokken zorgen ook wel voor wat weerstand.
Btw, Ik gebruik maar 1 kaar voor et gamen, Die uitval word irritant
ik was ook nog niet aan de 60. geweest, en dat met 2 burn-in runs achter elkaar.Vannos wrote:Hehe heb die dikke brug er ook maar is opgezet
maar ik geloof dat wij net zoveel radiators er aan hebben hangen.
alleen ik heb er 2 gfx,en en nog een loeihete northbrigde extra tussen zitten.
das een hele rare stelling, slanglengte is geen factor daarin, je zit met head en restriction.Zo,n pompje kan toch ongeveer 2 en een half meter slang door pompen
head is te verwaarlozen, gesloten loop. restricion jah #1, dat EK supreme block daar wordt de koelvloeistof door microjets geperst, dat is een zware aanslag op de flow.
Hey gunn,
Mss moet je deze site eens proberen als je die nog niet kent http://martin.skinneelabs.com/. daar kan je links vanboven de flow rate estimator vinden, zeer handig. Ga dat gebruiken voor de samenstelling van m'n nieuwe pc en kan je meteen zien of je loop goed is en welke onderdelen eventueel niet.
Mss moet je deze site eens proberen als je die nog niet kent http://martin.skinneelabs.com/. daar kan je links vanboven de flow rate estimator vinden, zeer handig. Ga dat gebruiken voor de samenstelling van m'n nieuwe pc en kan je meteen zien of je loop goed is en welke onderdelen eventueel niet.