chatte met kitje

Off topic chatter here and ONLY here:D
macendoes
~WijzeTroll~

Post by macendoes » 01 May 2009 22:18

Child_of_Q wrote: Ik droom al bijna van die vent, kan ie niet een weekje bij Mac logeren?
Laat maar komen, speel ik effie mij favo virus met hem: tha trojan horse....

Btw: ben ik weer iets aan het missen is er ergens een virus? of bedoel je die waar 4 Mensen van gestorven zijn op een bevolking van 6 miljard peeps op den aard kloot.....

sluit dan maar alle grenzen er bestaan nu ziektes die meer doden elke minuut ( maar dat heeft misschien te maken dat ze vooral in arme landen voorkomen...)

Child_of_Q wrote:Godzamme de wereld is in de greep van de zoveelste hype.

yep...... :roll:
Image

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 02 May 2009 00:21

Ik had gehoord dat juist oudere mensen of heel jonge mensen (zeg prototypen tot een jaar of 2) geen last kregen van dit H1N1 brb virus.
De gegeven reden was dat oudere mensen allang varianten van dit virus onder de leden hebben gehad en behoorlijk wat weerstand hadden opgebouwd, dit in tegenstelling tot de knulletjes en pulletjes onder de laten we zeggen 45.
Die hebben absoluut te kort aan de tiet gehangen van moeders, en moesten het hoogst waarschijnlijk doen met een rubberen fopspeen met wat suiker....
Zoals bekend krijg je naast warme melk ook pure weerstand naar binnen tegen de meest verderfelijke ziekten, helaas heeft de patatgeneratie en de achterbank generatie niet de tijd gehad om aan de tiet te hangen...ze werden direkt al teveel verwend met een pvc nepper.
Sry Iban, jij bent met je generatie gedoemd eerst aan de tiet te hangen om zodoende voldoende weerstand op te bouwen tegen dat brb H1N1 ding. (volgens mij wil je het wel eens zijn met me aangezien ik hier terplekke een mooi alibi verstrek om eens gruwelijk aan borsten te gaan hangen...)
Laatste nieuws is trouwens dat het inmiddels tot Mexicaanse virus omgedoopte variant van de brb H1N1 virus gevoelig is gebleken tegen antivirale middelen oftewel virusremmers.
Duzzz, ieder kan weer lekker slapen en wachten tot de volgende uitbraak en Gunn moet nu 300 strafregels blindtypen in het rood met groen achtergrond met de tekst:
STFU, BRB, LMAO, FUBAR, ASAP, BBL, FFS, IMHO, THX, OMFG.

ZOMG....niet meer doen eh :x
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 02 May 2009 00:44

http://www.youtube.com/watch?v=x_z1Icyu5gI

Kijkeresan, een virusremmer, die japanners zijn altijd de eerste eh.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

gunnie nl
~OlieTroll~

Post by gunnie nl » 02 May 2009 09:14

heb ik dat....
Image

Image

Drakonen
~GrumpyTroll~

Post by Drakonen » 02 May 2009 15:22

Child_of_Q wrote: Ik zag beelden op tv van een hittecamera op diverse luchthavens, ze scannen mensen en als die een iets te hoge temperatuur vertonen worden ze meegenomen voor verder onderzoek.
dat doen ze al tijden in japan, een van mijn vrienden had dat, die was een beetje ziek en mocht even meekomen. later mog hij gewoon weer verder, maar het bestaat wel!
Image I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]

ElektrA
~Pin-UpTroll~

Post by ElektrA » 02 May 2009 17:39

Child_of_Q wrote:Ik had gehoord dat juist oudere mensen of heel jonge mensen (zeg prototypen tot een jaar of 2) geen last kregen van dit H1N1 brb virus.
De gegeven reden was dat oudere mensen allang varianten van dit virus onder de leden hebben gehad en behoorlijk wat weerstand hadden opgebouwd, dit in tegenstelling tot de knulletjes en pulletjes onder de laten we zeggen 45.
Die hebben absoluut te kort aan de tiet gehangen van moeders, en moesten het hoogst waarschijnlijk doen met een rubberen fopspeen met wat suiker....
Zoals bekend krijg je naast warme melk ook pure weerstand naar binnen tegen de meest verderfelijke ziekten, helaas heeft de patatgeneratie en de achterbank generatie niet de tijd gehad om aan de tiet te hangen...ze werden direkt al teveel verwend met een pvc nepper.
Grootse woorden van iemand die de fles heeft gekregen... :lol2:

Post Reply