Aliens vs. Predator 3

Demo's, previews, reviews
Post Reply
macendoes
~WijzeTroll~

Aliens vs. Predator 3

Post by macendoes » 10 May 2009 11:38

Image

Bron: PC Gameplay & http://www.gamez.nl
Aliens vs. Predator 3

Deze nieuwe Aliens vs. Predator-game zal worden uitgegeven door SEGA en zal ergens in 2010 gaan verschijnen. De game wordt ontwikkeld door Rebellion, dezelfde studio die ook verantwoordelijk was voor de allereerste Aliens vs. Predator-game. De game zal zich dertig jaar na Aliens afspelen, en hierbij krijg je te maken met een relatief nieuwe kolonie. Als deze kolonie voor mineralen aan het boren is ontdekken ze oude ruïnes die direct de aandacht trekken van Weyland Yutani, die begonnen is aan een grondig onderzoek op de rest van de planeet. Dat was zeven jaar geleden, en onlangs heeft de groep pas gevonden waar ze eigenlijk naar op zoek waren, maar wat ze nooit hebben kunnen vangen.
Zelf AvsP & AvsP2 gehad.
(Nu efkes niet denken aan de Films, het gaat over de games)

Toffe in deze games is dat je met 3 totaal verschillende partijen speelt
Multiplayer:

Marine:
De originele "Space Marine" <= zie de film Aliens maar eens.
Probleem in de vorige Games: Moest zijn wapens gaan zoeken
+ zwakste karakter van allemaal

Alien:
Heeft alleen melee wapens ( klauwen, bek en Staart ) in de nieuwe game misschien ook zuur spuwen.
Kan over de muren lopen en extreem ver springen<= geloof me dat is kei cool, zeker voor de paranoia van de tegenspeler mhuhahaha.
Zicht visoog efect en speciaal nacht zicht (lees: prooi zicht)
zijn health gaat terug omhoog door zich te voeden met lijken ( health staat direct vol als je een levende tegenstander zijn kop eraf bijt.....) Mhuhahaha²

Predator
Sterkste klasse van allemaal
Toffe wapens
Kan ferme sprongen maken en heeft coole camouflage.
verschillende speciale zicht modus.

-------------------------------------------
ik hoop dat ze een goede ballance kunnen maken tussen de verschillende klassen. zo ja staat hij boven van mijn verlang lijst.

BTW:
Single player:
Gaat over het zelfde verhaal maar er zijn drie campagnes Alien-Marine en Predator.
Altijd van genoten
:)
Last edited by macendoes on 10 May 2009 16:03, edited 1 time in total.
Image

ibaneez
~HippyTroll~

Post by ibaneez » 10 May 2009 13:33

ooow maccie je maakt me blij :D
I was born naked and screaming in an explosion of blood. I intend to die the same way.

Post Reply