Eerste geruchten CoD MW2

Demo's, previews, reviews
Vannos
~Hak-op-Tak-Troll~

Re: Eerste geruchten CoD MW2

Post by Vannos » 09 Nov 2009 07:56

opzich wel jammer dat er niet van die modded servers komen, een aantal mods van (cod4) vond ik wel gaaf :)
hah Q ik ga er dinsdag (10nov) gelijk om. Zal wel weer problemen geven met online gaan, was met cod4 toen ook.
Weet niet of ik de singel player ga spelen wil iedergeval direct online :D.

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 09 Nov 2009 13:54

http://www.gamer.nl/doc/54842/Activisio ... -voor-2010

dat gezeik met die 2 ontwikkel studio;s mogen ze van mij ook wel eens mee ophouden, COD 4 was beter dan 5 en als COD 6 wederom het niveau haalt van COD 4 dan mogen ze van mij alleen met die studio(IW) door gaan. Op deze manier lijkt het erg op FIFA... ookal vind ik een Vietnam setting niet meteen een slecht idee(als er maar Napalm in zit :mrgreen: )
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

Vannos
~Hak-op-Tak-Troll~

Post by Vannos » 09 Nov 2009 23:04

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 10 Nov 2009 19:13

nou jummie hoor, dit soort gebakjes smaken naar meer. Het ziet er super uit speelt erg soepel, eerste indruk van de mp is vooral veel van het zelfde maar dan wel op een hele positieve manier. Paar potje gespeeld, mooie mappen, mega veel opties te unlocken(vraag me af of het er niet te veel zijn) Heli is wat te sterk volgens mij. Die nieuwe optie dat de server niet stopt als de host weg gaat werkte ook al een paar keer prima.

Helaas is het niet mogelijk om een bepaalde map te kiezen, jammer. Verder een install tip. Mocht de eerste keer steam de online versie willen gaan downen. Sluit dan af, uninstall ,start steam opnieuw en hij installed dan ineens de versie die op cd staat. Zeker als je nu de steam versie download krijg je gelijk de melding erbij dat hij nog niet uit is en dus niet speelbaar...

Maar toch een zeer positieve eerste indruk :!:
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 11 Nov 2009 05:31

Grafics zijn ook sterk verbeterd :

http://www.youtube.com/watch?v=-gbu5dMNILU
Image

Vannos
~Hak-op-Tak-Troll~

Post by Vannos » 11 Nov 2009 22:26

Ik vind hem echt vet. Dit is een eindelijk weer eens wat goeds :D Multiplier is top. Grafisch gezien is het zowiezo mooier dan cod4. Wapens en perks zijn wel verandert positief. En er valt inderdaad een HOOP te unlocke aangezien je rang tot rang 70 gaat :P. De nieuwe mappen zijn volgens mij iets groter dan de mappen van cod4. Was al een paar keer de weg kwijt in een grotere map. Jumpers en snipers heb ik nog niet gezien dus Q een voordeel voor jou :P.

dit is is zeker een aanrader :D

McBeerten
~SlijmTroll~

Post by McBeerten » 11 Nov 2009 22:28

-=TROLLS=-Barticus wrote:Grafics zijn ook sterk verbeterd :

http://www.youtube.com/watch?v=-gbu5dMNILU
ziet er inderdaad heel goed uit :)
+++FEAR IS A MINDKILLER+++

Drakonen
~GrumpyTroll~

Post by Drakonen » 12 Nov 2009 11:51

http://www.gamearena.com.au/pc/games/ti ... id=5033868

klaagzang over de pings op de pc versie
Image I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 12 Nov 2009 15:22

Moet eerlijk zeggen dat ik zijn klaagzang nog niet zelf heb ervaren. Het is inderdaad wel het gevaar van de manier hoe je nu online moet spelen maar ik heb alleen nog maar een volle 4 streepjes gehad en heb ondertussen ook al meerdere keren een host wissel gehad die wel degelijk in een keer goed gingen.

Ik stoor me er momenteel niet aan, de game is veel te goed.
Image

Vannos
~Hak-op-Tak-Troll~

Post by Vannos » 12 Nov 2009 22:10

-=TROLLS=-Barticus wrote:Moet eerlijk zeggen dat ik zijn klaagzang nog niet zelf heb ervaren. Het is inderdaad wel het gevaar van de manier hoe je nu online moet spelen maar ik heb alleen nog maar een volle 4 streepjes gehad en heb ondertussen ook al meerdere keren een host wissel gehad die wel degelijk in een keer goed gingen.

Ik stoor me er momenteel niet aan, de game is veel te goed.

hier ook 4 volle streepjes. 1 keer toevallig 2 streepjes maar was omdat er een upload aan stond. En ook idd de host wissel gaat soepel :D 8) 8) 8) 8)

macendoes
~WijzeTroll~

Post by macendoes » 15 Nov 2009 12:27

Heb gekocht....
Knap spel.
Maar 1 profiel ??? wat is dat nu weer voor zever. zelfs voor SP kan je maar 1 profiel gebruiken per PC.

Wij zijn wel met 4 spelende bij ons thuis en spijtig genoeg is er maar 1 PC die krachtig genoeg is om dit spel met all toeters op te draaien.

Lijkt mij een beetje stom dat je geen meerdere profielen kunt maken.....
Image

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 22 Nov 2009 01:20

Ik zit nu op 54% progress met Farcry2.
Wordt pittig nu, maar na dit spelletje ga ik MW2 zeker wel spelen.
Moet toch voor fps spellen lenig blijven met de vingers, voor je het weet is het al BF BC2 wat de klok zal slaan.
Op dat moment wordt MW2 wel verpulverd denk ik, eigenlijk is dat wel zeker. :mrgreen:
Goede fps games zijn zeldzaam (MW2 is toch wel te pruimen toch?) en verdienen het wel gespeeld te worden (ook door Iban die zegt dat ie deze overslaat grrrr :x )
Vandaag gelezen dat bij elkaar joinen niet al te moeilijk is, alleen niet via het spel zelf maar via steam.
Good enough for me :]
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

Dinger

Post by Dinger » 22 Nov 2009 18:40

Met elkaar joinen is no problemo. Beer en ik hebben er net een uurtje opzitten.
Dit is een goede overgang van COD4 naar BF BC, mappen zijn wat groter, max 12 spelers dus niet zo hectisch als de vorige.
Ik vind het zeker een goed en geslaagd spel.
Image

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 23 Nov 2009 00:09

ja dat met elkaar joinen ging lekker, toch 4 trollen bij elkaar. Moet zeggen dat er nog een groot voordeel is van deze manier van spelen, je hebt geen uber ijverige server admins die kicken bannen zeiken enz enz en ik heb nog steeds amper last van lag, bijna altijd 4 streepjes. Die paar keer dat ik nog niet eens 1 streepje had besloot het spel ook om er dan maar mee te stoppen, kun je een nieuwe server pakken, good thinking :!:
Image

Waldow

Post by Waldow » 06 Dec 2009 04:38

Ik ben heel positief over het spel, cod4 maar beter. Heb al vele leuke potjes gespeeld. tactical nuke FTW !!! evenals ac130

Maar de moment dat battlefield er is ga ik toch meteen overschakelen hoor.

btw wat is jullie steam account??
mijn is Waldow013

zodat we eens wat kunnen samen spele ;p
Image

Post Reply