Hi everyone, just found out about the open beta of Tiger woods online, you can try it out for free now, you play it with your webbrowser but it is full 3d. I tried it our today and I really like it so far. So if you need a break between wars, we could all go and take some swings There is also a multiplayer option, and you can also play in tournaments. The more you play the more money and xp you earn, the better you will become, they added a little bit rpg to it.
http://tigerwoodsonline.ea.com/
I play it under my usual nick name, e6r6i6c, see you all on the green
Tiger woods online
Re: Tiger woods online
ik geloof niet dat on-line golf nou mijn ding is.
die woods heeft nog een ander hobby daar kan ik me beter in vinden ^^
maarja ik geloof dat die daar nu voor in behandeling is
die woods heeft nog een ander hobby daar kan ik me beter in vinden ^^
maarja ik geloof dat die daar nu voor in behandeling is
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
nou de beta is ook over, je mag nu betalen, moet je voor de gein even kijken wat zij vragen voor een jaarlijks lidmaatschap, geloof bijna 60 dollar! te zot voor woorden. Dit is volgens hen de toekomst van pc gaming, browsergames, maar als je zulke prijzen gaat vragen voor een game die vergelijkbaar is met Tigerwoods 2006..
Tja, golfen is voor de elite, die lachen met $60
Ja ik vind 60 euries ook veel te veel, het is goedkoper dan bijvoorbeeld World of warcraft, maar ja daar zit dan ook wel veel meer in. Voor dit geld kun je veel beter een wat oudere versie van Tiger Woods golf vinden, die je dan net zo vaak en lang kunt spelen als dat je dat zelf wilt. Maar let maar op, hier komen ze nog wel op terug, zullen vast niet veel mensen zijn die hier 60 euro voor gaan betalen.