The party 8
Re: The party 8
Net zoals vorige keren laat ik zondag weer mijn gezicht zien.
hey zussie.ElektrA wrote:Net zoals vorige keren laat ik zondag weer mijn gezicht zien.
hadden we aan een tafel gekaapt?
Nou ik heb betaald etc vrijdag vrij van werk maandag is een feestdag ik zou zeggen tijd om plekken te fixxen
I was born naked and screaming in an explosion of blood. I intend to die the same way.
neem even een lekkere roodharige dame voor me mee dan
I was born naked and screaming in an explosion of blood. I intend to die the same way.
is goedddd, neem jij de pomp mee? kan ik die gebruiken voor me luchtbedjeibaneez wrote:neem even een lekkere roodharige dame voor me mee dan
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
k.....
Even zitten...
Telkens denk ik, dit is toch wel het meest bizarre wat je leest, komen ze met een roodharige opblaasdame.
Even zitten...
Telkens denk ik, dit is toch wel het meest bizarre wat je leest, komen ze met een roodharige opblaasdame.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
Q, er is ALTIJD ruimte voor een roodharige opblaaspop!!!
Ik heb begin deze week al geld overgemaakt, maar tot op heden nog niks gehoord, ook op de site staat dat er nog geen betaling binnen is, is dat bij jullie ook zo? Zou toch niet zo lang moeten duren of wel?
- The_Wounded
zelfde hier ze zijn gewoon traag
Dat is vrij normaal.. was vorige jaren ook zo, er kan wel een week (of meer) overheen gaan voordat het vermeld staat dat je betaling binnen is.
Mijn haar is momenteel rood, noem jij me nu een opblaaspop zeffie?Z3phirrr wrote:er is ALTIJD ruimte voor een roodharige opblaaspop!!!
Nog niet gevonden ? denk dat ie vorig jaar daar gejat is. Heb nu een 2 persoons luchtbed daar zit ook een pomp in. Maar volgens mij zit die er vast in.gunnie nl wrote:is goedddd, neem jij de pomp mee? kan ik die gebruiken voor me luchtbedjeibaneez wrote:neem even een lekkere roodharige dame voor me mee dan
Z3phirrr wrote:er is ALTIJD ruimte voor een roodharige opblaaspop!!!
Elektra wrote:Mijn haar is momenteel rood, noem jij me nu een opblaaspop zeffie?
Ik zou niet durven El...
Mijn betaling blijkt goed aangekomen te zijn...
Binnekort plaatsen kiezen?
Binnekort plaatsen kiezen?