New laptop and Desktop :D
New laptop and Desktop :D
heb nu bijde dingen laptop en Desktop.
Mijn eigen goede kast is weg verkocht, aan mijn collega .
Heb gekocht : Asus N90SC Notebook 18,4 inch
met de volgende specs:
Windows 7 Home Premium
Intel Dual-Core T4400 2.20ghz
4 GB DDRII 800
500GB SATA HDD 5400 rpm
18,4” FullHD Widescreen
NVIDIA GEFORCE GT 220M 1gb
Webcam 1,3 Megapixel
Wlan 802.11N
DL DVD+RW
2 jaar garantie
en heb mijn kast ook nog tegen zijne geruild. moet toch wat hebben om de rotzooien
pC die ik dan ook nog geruild heb.
Daar zit in:
Intel core to Quad Q6600
Asus P5E3
8800GTX
8gb Dominators
500W voeding
2x 320gb seagate,s
1x 250gb Western digital
En nog wat leuks,
heb al een dikke cpu koeler besteld en gaat er morgen op
Mijn eigen goede kast is weg verkocht, aan mijn collega .
Heb gekocht : Asus N90SC Notebook 18,4 inch
met de volgende specs:
Windows 7 Home Premium
Intel Dual-Core T4400 2.20ghz
4 GB DDRII 800
500GB SATA HDD 5400 rpm
18,4” FullHD Widescreen
NVIDIA GEFORCE GT 220M 1gb
Webcam 1,3 Megapixel
Wlan 802.11N
DL DVD+RW
2 jaar garantie
en heb mijn kast ook nog tegen zijne geruild. moet toch wat hebben om de rotzooien
pC die ik dan ook nog geruild heb.
Daar zit in:
Intel core to Quad Q6600
Asus P5E3
8800GTX
8gb Dominators
500W voeding
2x 320gb seagate,s
1x 250gb Western digital
En nog wat leuks,
heb al een dikke cpu koeler besteld en gaat er morgen op
- The_Wounded
Re: New laptop and Desktop :D
Het ging je natuurlijk vooral om die webcam op die laptop :p
heb de kast gelijk even onder handen genomen
case mooi matzwart
Nieuwe cpu koeler Mugen 2
kabel management
resultaat
case mooi matzwart
Nieuwe cpu koeler Mugen 2
kabel management
resultaat
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Dat is wel even wat anders dan die waterkoeling uit je vorige bak.
Niet echt een gamersbak te noemen, 500w is net genoeg voor de verlichting tegenwoordig.
Ik heb zo het gevoel dat er nog wat dingetjes worden opgepept mettertijd.
Laptopjes zijn leuk, maar upgraden is een drama als het al mogelijk is, mis je je oude bak al een beetje?
Niet echt een gamersbak te noemen, 500w is net genoeg voor de verlichting tegenwoordig.
Ik heb zo het gevoel dat er nog wat dingetjes worden opgepept mettertijd.
Laptopjes zijn leuk, maar upgraden is een drama als het al mogelijk is, mis je je oude bak al een beetje?
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
idd is heel wat anders die koeling , maar met dit pctje ben ik ook best blij aangezien het ook gewoon een Quad processor is . krijg alleen mijn resolutie niet goed
windows 7 herkent mijn monitor niet.
Laptop werkt ook lekker, maar inderdaad upgraden word echt lastig bij die dingen. maar dit is wel een leuk apparaat
hij is vrij vlot kan er mw2 op spelen nu nog bfbc2 installe kijke hoe die het gaat doen.
mis de hardware uit die kast wel maar de verlichting niet. was altijd een hoop verlichting
windows 7 herkent mijn monitor niet.
Laptop werkt ook lekker, maar inderdaad upgraden word echt lastig bij die dingen. maar dit is wel een leuk apparaat
hij is vrij vlot kan er mw2 op spelen nu nog bfbc2 installe kijke hoe die het gaat doen.
mis de hardware uit die kast wel maar de verlichting niet. was altijd een hoop verlichting
500W is not so bad, de high end kaart van ati trekt bij volle belasting 300w, dan heb je nog 200w over voor de rest, wou je zeggen dat dat niet genoeg is? Ja zoveel verstand heb ik er nu ook weer niet van
En waterkoeling is niet veel beter dan airkoeling, laatst nog een heel stuk over gelezen op tweakers, alleen kwa geluid is waterkoeling natuurlijk veel stiller
Als je modern warfare 2 kunt spelen, dan kun je BfBC2 ook erop spelen, mischien niet helemaal op high, en het zal geen 60fps draaien
En waterkoeling is niet veel beter dan airkoeling, laatst nog een heel stuk over gelezen op tweakers, alleen kwa geluid is waterkoeling natuurlijk veel stiller
Als je modern warfare 2 kunt spelen, dan kun je BfBC2 ook erop spelen, mischien niet helemaal op high, en het zal geen 60fps draaien
beetje oc er op en je hebt dit
uhu Ati, maar hier zit zo,n mother of a 8800GTX in.e6r6i6c wrote:500W is not so bad, de high end kaart van ati trekt bij volle belasting 300w, dan heb je nog 200w over voor de rest, wou je zeggen dat dat niet genoeg is? Ja zoveel verstand heb ik er nu ook weer niet van
"nVidia raadt tenminste een 450 Watt voeding voor een enkele GeForce 8800GTX kaart aan, het kleinere broertje, de 8800GTS vereist een 400 Watt voeding. Een SLI opstelling van de 8800 kaarten zal waarschijnlijk een 800 Watt voeding vereisen."
laat ik ze nou net in SLI hebben, dus een tagan 1100watt "reactor" in de case.
Zo dan heeft Nvidia ook niet echt zijn best gedaan om die kaart een beetje zuinig te maken :S De 8800GTX is in 2007 al uitgekomen :S De nieuwe kaart van ATI de HD 5970 gebruikt maar 300w op volle belasting, en dat is als het goed is de snelste kaart op dit moment.
e6r6i6c wrote:Zo dan heeft Nvidia ook niet echt zijn best gedaan om die kaart een beetje zuinig te maken :S De 8800GTX is in 2007 al uitgekomen :S De nieuwe kaart van ATI de HD 5970 gebruikt maar 300w op volle belasting, en dat is als het goed is de snelste kaart op dit moment.
die 300watt klopt niet helemaal. als hij in farcry 2 al 357W pakt, dan pakt 100% stressed wel wat meer als 300-, zegmaar een 400
Maar dan heb je wel een leuk broodroosterje
Gunn doen je geen 8800gtx weg toevallig ???
I stand corrected Bij de officiele specs stond namelijk 300w, ga zelf binnenkort ook upgraden, zit zelf te twijfelen om de thermaltake 775w te nemen, moet toch wel voldoende zijn? Ik neem maar 1 videokaart.
ik zou voor de zekerheid gewoon een 800- 850w nemen Mocht je nog is een kaart erbij willen steken.
Wat voor kaart wil je halen dan >
Wat voor kaart wil je halen dan >
Op dit moment heb ik de ati 5870 op het oog, maar er is nog niks zeker
ze staan niet voor niks in de bios afgeregeld op 110 gr. deg...Vannos wrote:
die 300watt klopt niet helemaal. als hij in farcry 2 al 357W pakt, dan pakt 100% stressed wel wat meer als 300-, zegmaar een 400
Maar dan heb je wel een leuk broodroosterje
Gunn doen je geen 8800gtx weg toevallig ???
als die 8800gtx,ers er uit gaan zal ik ook wat anders moeten hebben ik ga er niet met 1 zitten.
kijk anders op tweakers http://tweakers.net/aanbod/advertentie/ ... oc%29.html €55.-
en wat moet ik dan nemen?? btw nog wel een ssd er in geknoopt van de week.
@Gunnie, welke SSD heb je genomen? Zit zelf aan die van Intel te denken, X25-m 80Gb