Total war Shogun 2

Demo's, previews, reviews
Post Reply
e6r6i6c

Total war Shogun 2

Post by e6r6i6c » 16 Mar 2011 13:23

Ik kon het niet laten, en heb dit spel toch op steam gekocht, ik heb hem kort gespeeld, maar tot nu toe is het een geweldige game. Voor mij gevoel ook de meest complete total war. En hij draaid verbazingwekkend goed op mijn laptop, met bijna alle settings op ultra, het ziet er dan ook echt super goed uit, en dat zonder dx11 die later met een patch nog komt. Je kunt de campains nu coop doen, en er zit natuurlijk weer een multiplayer gedeelte in die ditmaar een stuk uitgebreider is. Er is een demo dus probeer die eens uit ;)
Image

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Re: Total war Shogun 2

Post by -=TROLLS=-Barticus » 16 Mar 2011 22:05

demo geprobeerd en het is inderdaad erg leuk uitgewerkt dit keer.
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

e6r6i6c

Post by e6r6i6c » 17 Mar 2011 22:10

Yep, heel leuk uitgewerkt, ik ben zelf met de chosokabe clan begonnen, en heb nu mijn start eiland helemaal in handen, ik speel op normal maar het wat best pittig, je kunt goed merken dat ze de AI tegenstanders goed onder handen hebben genomen :D

Heb ook de multiplayer uitgeprobeerd, 1 x 1vs1 en 1 x 2vs2 beide keren helaas verloren, al ging de 2vs2 opzich wel goed, alleen mijn medespeler deed het niet zo goed, en dus had ik ineens 2 clans op mn dak :P Wel leuk dat je nu ook echt dingen kunt unlocken via de multiplayer campaign map, en dat je een eigen avatar hebt die je kunt customizen en kan levelen :D

Kan niet wacht totdat ik kan zien hoe dit spel straks op mijn nieuwe pc draait, maar moet zeggen dat het me echt verbaast hoe deze game op mn laptop draait.
Image

e6r6i6c

Post by e6r6i6c » 18 May 2011 12:41

Zijn er nog trollen die deze game ook hebben gekocht? Misschien namens The trolls een clan opzetten? Kan standaard al via de Trolls steam groep. Heb nu al een aantal keren multiplayer gespeeld, maar echt ontzettend cool. Had al een win streak van 7 van de 8 partijen :P Helaas gisteren eentje verloren, maar gaat best lekker zo, matchmaking is wel verrot, tegen rank 10 met mijn rank 2 win ik gewoon niet :P Maar heb al wel rank 5 verslagen :D

Als iemand een pot multiplayer wilt doen, laat het maar weten :D Ik probeer elke avond iig een paar potjes te spelen, duren dan ook niet echt lang, soms ben je in 7 minuten klaar :P
Image

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 21 May 2011 21:16

heb het spel nooit gekocht, was er niet zeker van of het me lang zou blijven boeien. ook al leek het inderdaad erg leuk in elkaar te zitten
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

e6r6i6c

Post by e6r6i6c » 27 May 2011 19:03

Hij is nu in de aanbieding op steam voor 33 euro ;)
Image

Post Reply