F1 Ditjes en datjes
- Vas Gwarf
- ~InktTroll~
F1 Ditjes en datjes
Ja nog een paar weekjes en het is weer zo ver.
Dan gaat de F1 circus weer aan de gang.
Nieuwe coureurs, regels, etc.
Geef hier je mening hier over en wie je favouriten zijn en waarom.
Op het FA forum hadden we deze topic ook en ik vond het altijd wel gaaf om te lezen, vooral ieders verschillende blik hier op.
Dan gaat de F1 circus weer aan de gang.
Nieuwe coureurs, regels, etc.
Geef hier je mening hier over en wie je favouriten zijn en waarom.
Op het FA forum hadden we deze topic ook en ik vond het altijd wel gaaf om te lezen, vooral ieders verschillende blik hier op.
- Tha_Burner
- ~TurboTroll~
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
BROEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMBROEMMMMMMMMMMMMMMMMMMBROEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMBRBRBRBRBROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE<KLIKKLIK<BROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHKNAL
Jos the Boss alias Totalloss
i'm so funny
Jos the Boss alias Totalloss
i'm so funny
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Ok ik durf mezelf wel als een zeer toegewijde F1 liefhebber te bombarderen hier bij de TROLLS.
Ik ken nog niet alle regels die veranderd zijn, het zijn er dozijnen, maar ik zal alvast ff de eindstand geven voor het einde van het jaar.
1 M Schumacher
2 R Barrichello
3 Raikkonen
Ik ben nu echt begonnen met research.... over dit F1 seizoen en ik wordt nog niet vrolijk als Melbourne van start gaat.
De meeste van de nieuwe auto's worden pas na enkele wedstrijden ingezet, ze zijn gewoon nog niet klaar.
Jos heeft een vers team, maar ik hoorde vandaag al weer een geluid dat me erg bekend in de oren klinkt.
De motorleverancier wil poen zien van Minardi, anders geen levering.
De bandenleverancier moet leveren, maar willen liever niet aan de hekkensluiter leveren. (dat zullen top kwaliteit banden worden)
Reken maar op de rode show in het begin.
Regels aangepast of niet, ze hebben nog altijd wel de beste rijder van het veld. ( yuk dat ik dat moet zeggen)
Iedereen tipt mclaren als de grote opponent van ferrari.
Ralf Schumacher en P Montoya maken elkaar af, dus Williams zal weer lekker af gaan. ( remember die mooie botsingen van vorig jaar, allebei uit de wedstrijd )
Als verrassing zou wel eens Sauber op het podium kunnen zijn in Melbourne, ze rijden ongeveer met de ferrari van vorig jaar.
Naja ik duik weer ff in de nieuwe regels en zal eens een staatje geven van wat ik allemaal vind.
Ik ken nog niet alle regels die veranderd zijn, het zijn er dozijnen, maar ik zal alvast ff de eindstand geven voor het einde van het jaar.
1 M Schumacher
2 R Barrichello
3 Raikkonen
Ik ben nu echt begonnen met research.... over dit F1 seizoen en ik wordt nog niet vrolijk als Melbourne van start gaat.
De meeste van de nieuwe auto's worden pas na enkele wedstrijden ingezet, ze zijn gewoon nog niet klaar.
Jos heeft een vers team, maar ik hoorde vandaag al weer een geluid dat me erg bekend in de oren klinkt.
De motorleverancier wil poen zien van Minardi, anders geen levering.
De bandenleverancier moet leveren, maar willen liever niet aan de hekkensluiter leveren. (dat zullen top kwaliteit banden worden)
Reken maar op de rode show in het begin.
Regels aangepast of niet, ze hebben nog altijd wel de beste rijder van het veld. ( yuk dat ik dat moet zeggen)
Iedereen tipt mclaren als de grote opponent van ferrari.
Ralf Schumacher en P Montoya maken elkaar af, dus Williams zal weer lekker af gaan. ( remember die mooie botsingen van vorig jaar, allebei uit de wedstrijd )
Als verrassing zou wel eens Sauber op het podium kunnen zijn in Melbourne, ze rijden ongeveer met de ferrari van vorig jaar.
Naja ik duik weer ff in de nieuwe regels en zal eens een staatje geven van wat ik allemaal vind.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~