vraagje: voor het monteren van een cooler op een AMD pak je dan beter zo,n sticker of monteer je hem met dat thermal grease?
ik denk dat je met dat grease hem er weer makkelijker er van afpakt maar heeft het dezelfde thermische weerstand?
dhu?
montage cooler
amd coolers werken met een kliksysteem direct op de socket....
kep met mijn thermaltake cooler die ik laatst heb aangeschaft een uur zitten prutsen heel vervelend. dus hier wat tips om jou die frustratie te besparen.
check of je genoeg ruimte hebt. denk je van niet aarzel dan niet om je mobo even uit de kast te halen. het scheelt je een heleboel gelul.
wees voorzichtig en zet veel kracht met beleid. het opde socket monteren van je koeler gaat soms gepaard met lomp duw en trek werk. het kan soms echt nie anders maar vergeet aub niet dat je met zeer gevoelige techniek te maken hebt.
gebuik koepasta. dun laagje op de core en niet op het groene erom heen
bij voorkeur dus geen plakmeuk enkel koelpasta heeft de voorkeur
kep met mijn thermaltake cooler die ik laatst heb aangeschaft een uur zitten prutsen heel vervelend. dus hier wat tips om jou die frustratie te besparen.
check of je genoeg ruimte hebt. denk je van niet aarzel dan niet om je mobo even uit de kast te halen. het scheelt je een heleboel gelul.
wees voorzichtig en zet veel kracht met beleid. het opde socket monteren van je koeler gaat soms gepaard met lomp duw en trek werk. het kan soms echt nie anders maar vergeet aub niet dat je met zeer gevoelige techniek te maken hebt.
gebuik koepasta. dun laagje op de core en niet op het groene erom heen
bij voorkeur dus geen plakmeuk enkel koelpasta heeft de voorkeur
- -=TROLLS=-Stalker
- ~IceFreak~