Clan is jarig, 9 jaar is ie geworden.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Clan is jarig, 9 jaar is ie geworden.
Op 16 juli 2002 is TROLLS opgestaan uit de smeulende resten van clan Salvation.
Toch even een momentje om even bij stil te staan.
Ik ben de tel kwijt, maar ik denk dat er al met al een stuk of 70 trollen/ex trollen rondlopen online.
Alles hebben we al meegemaakt, in reallife en in virual life, niks is ons bespaard.
Hoewel BC2 niet helemaal geworden is voor wat betreft leaque en ladder gebeuren, slaan we er ons toch doorheen.
Menig clannetje is alweer kaduuk door BC2 of speelt een volledig gestripte/verknipte versie van cod, je moet er maar trek in hebben.
Voor de rest is er niet veel anders dan TF2 ofzo, beetje mager allemaal in de ladder scene.
Hopelijk brengt BF3 ons meer op laddergebied, casual is leuk, maar eens een ladderwar winnen is veel leuker.
Eens kijken wat het 10de jaar ons zal brengen.
Toch even een momentje om even bij stil te staan.
Ik ben de tel kwijt, maar ik denk dat er al met al een stuk of 70 trollen/ex trollen rondlopen online.
Alles hebben we al meegemaakt, in reallife en in virual life, niks is ons bespaard.
Hoewel BC2 niet helemaal geworden is voor wat betreft leaque en ladder gebeuren, slaan we er ons toch doorheen.
Menig clannetje is alweer kaduuk door BC2 of speelt een volledig gestripte/verknipte versie van cod, je moet er maar trek in hebben.
Voor de rest is er niet veel anders dan TF2 ofzo, beetje mager allemaal in de ladder scene.
Hopelijk brengt BF3 ons meer op laddergebied, casual is leuk, maar eens een ladderwar winnen is veel leuker.
Eens kijken wat het 10de jaar ons zal brengen.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
Re: Clan is jarig, 9 jaar is ie geworden.
Happy B-day -=TROLLS=-
Lang zullen ze leven, lang zullen ze stinken! ;D
- The_Wounded
Lang zullen we stinken, Bier zullen we drinken
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
HOERAAAAAAAA, GEFELICITEERD
drukt je wel weer met de neus op de feiten, hoeveel uurtjes heb ik dan al wel niet naar dat schem zitten staren in al die tijd..
9 jaar na de uitkomst van het nog altijd onovertroffen rand gebeuren van AA(als je het mij vraagt)Toch de start van dit heel zooitje
en dan ook wel weer knap dat we er nog zijn aangezien we nergens meer zo diep in hebben gezeten als toen met AA
Volgend jaar maar 10 jaar forum historie in bundelvorm uitbrengen?!
drukt je wel weer met de neus op de feiten, hoeveel uurtjes heb ik dan al wel niet naar dat schem zitten staren in al die tijd..
9 jaar na de uitkomst van het nog altijd onovertroffen rand gebeuren van AA(als je het mij vraagt)Toch de start van dit heel zooitje
en dan ook wel weer knap dat we er nog zijn aangezien we nergens meer zo diep in hebben gezeten als toen met AA
Volgend jaar maar 10 jaar forum historie in bundelvorm uitbrengen?!
idd-=TROLLS=-Barticus wrote:HOERAAAAAAAA, GEFELICITEERD
ma gewoon op naar de volgende 9 hopelijk met wat games die beter blijven plakken.
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
he Gun, wij hebben in 9 jaar bijna evenveel onzin gepost op het forum...
hehe lol ja idd-=TROLLS=-Barticus wrote:he Gun, wij hebben in 9 jaar bijna evenveel onzin gepost op het forum...
Beter laat dan nooit Gefeliciteerd, best wel een knappe prestatie.