Battlefield 3
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Re: Battlefield 3
We hebben het filmpje gezien en er wat over gebabbled in IRC gisteren.
Duidelijk onaf nog.
Geluiden waren wel ongeveer de geluiden van de wapens, niet overdreven.
Nog maar even afwachten hoe het wordt.
Nog maar eens gaan kijken in de officiele site en dan met name in dat forum.
Tis net als met het spel, onaf en speculaties op speculaties.
Nu al heftige discussies over hardcore en softcore, over wel of geen geanimeerde mes acties (zoals in COD), over hitboxes....(niemand heeft het nog gespeeld eh...), over EA loving bitches, over magic health recovering als je je even verschuild, over 3D spotting etc etc etc etc.
Feitelijk blaat iedereen over het functioneren van BC2 en niet zo zeer over BF3.
Duidelijk onaf nog.
Geluiden waren wel ongeveer de geluiden van de wapens, niet overdreven.
Nog maar even afwachten hoe het wordt.
Nog maar eens gaan kijken in de officiele site en dan met name in dat forum.
Tis net als met het spel, onaf en speculaties op speculaties.
Nu al heftige discussies over hardcore en softcore, over wel of geen geanimeerde mes acties (zoals in COD), over hitboxes....(niemand heeft het nog gespeeld eh...), over EA loving bitches, over magic health recovering als je je even verschuild, over 3D spotting etc etc etc etc.
Feitelijk blaat iedereen over het functioneren van BC2 en niet zo zeer over BF3.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Nou tot zover dus de twijfels omtrend de grootte van de mappen in BF3.There have been a lot of technical details regarding the new Frostbite 2.0 engine, which powers Battlefield 3. But we’ve never gotten anything concrete, for instance, what is the engine capable of doing when it comes to multiplayer maps? We know the maps made with the previous version of Frostbite (1.5, in Bad Company 2), were somewhat limited and a lot smaller than those found in Battlefield 2.
We can now exhale with relief, as DICE’s Patrick Bach has revealed in a recent interview with Norweigan game magazine Gamer, saying that Battlefield 3 will feature the biggest maps DICE has ever made.
“The game is still early in development, but I can tell you that Battlefield 3 will have the largest maps we have ever made”
Bach went on, pointing out that BF3 will support 64 players on PC, and it will be possible to have both jets, helicopters, tanks and infantry combat on a single map.
Groter dus dan in BF2.
Als ze er dan maar ook voor zorgen dat de spawnpoints/vlaggen goed geplaatst zijn en er genoeg voertuigen zijn, want heb geen zin om elke keer 5 minuten te moeten lopen om ergens te komenChild_of_Q wrote:Nou tot zover dus de twijfels omtrend de grootte van de mappen in BF3.There have been a lot of technical details regarding the new Frostbite 2.0 engine, which powers Battlefield 3. But we’ve never gotten anything concrete, for instance, what is the engine capable of doing when it comes to multiplayer maps? We know the maps made with the previous version of Frostbite (1.5, in Bad Company 2), were somewhat limited and a lot smaller than those found in Battlefield 2.
We can now exhale with relief, as DICE’s Patrick Bach has revealed in a recent interview with Norweigan game magazine Gamer, saying that Battlefield 3 will feature the biggest maps DICE has ever made.
“The game is still early in development, but I can tell you that Battlefield 3 will have the largest maps we have ever made”
Bach went on, pointing out that BF3 will support 64 players on PC, and it will be possible to have both jets, helicopters, tanks and infantry combat on a single map.
Groter dus dan in BF2.
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
DICE has released the official System Requirements for PC.
Quote:
Minimum System Requirements
Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz)
Memory: 2 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance)
Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance)
Sound card : DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
Recommended System Requirements
Processor: Quad-Core CPU
Memory: 4 GB
Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950)
Sound Card: DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
For more info visit http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta.
Quote:
Minimum System Requirements
Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz)
Memory: 2 GB
Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance)
Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance)
Sound card : DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
Recommended System Requirements
Processor: Quad-Core CPU
Memory: 4 GB
Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950)
Sound Card: DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
For more info visit http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta.
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
It's Official
Tue Sep 20, 2011 1:11 pm
BF3 Official Twitter wrote:
Join the Battlefield 3 Multiplayer Beta on September 29th!
Its official everyone! The multi-player Open Beta is out on September 29th!
This means early access on September 27th for all people who bought MoH LE or pre-ordered BF3 on Origin. The beta will end on October 10th.
Tue Sep 20, 2011 1:11 pm
BF3 Official Twitter wrote:
Join the Battlefield 3 Multiplayer Beta on September 29th!
Its official everyone! The multi-player Open Beta is out on September 29th!
This means early access on September 27th for all people who bought MoH LE or pre-ordered BF3 on Origin. The beta will end on October 10th.
- The_Wounded
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Ik bekijk het even van een afstandje, tijd genoeg.
Kben em ook maar ens aan het downloaden...
ben benieuwd
ben benieuwd
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Owkee ik heb toch eens de stoute schoenen aangetrokken en de beta geprobeerd te spelen.
Het kan nu twee kanten op met dit spel voor me, of het wordt het spel dat ik een jaartje of 2 ga spelen, of het wordt een dure frisbee.
Ik begrijp dat ik een beta speel, maar bepaalde functies horen ook al aanwezig te zijn in beta's.
Ik bedoel de key toewijzingen ingame.
Het is al van de zotte dat je eerst in een servertje moet zitten om ook maar iets te kunnen wijzigen en als je dan nog niet eens je muis knoppen kan aanpassen das een big nono in mijn boekje.
Ik heb wat gezocht tussen de geinstalleerde files, ik vermoed dat deze file wel iets te maken zal hebben met het toekennen van bepaalde functie van zowel het toetsenbord als de muis: PROF_SAVE_body
Je vind hem (althans bij mij) C:\Users\Child_of_Q\Documents\Battlefield 3 Open Beta\settings
Leuke is nu al dat je hem met een hex editor mag openen.
Dat begint al goed...
Ik hoop echt dat dit beter wordt.
De wijze van inloggen is erg wennen.
Je merkt dat Origin ook nog in de beta schoenen staat, nogal wat onduidelijkheden.
Kan ik wel mee leven hoor, die key toewijzingen zijn voor mij de game breker of maker.
Het kan nu twee kanten op met dit spel voor me, of het wordt het spel dat ik een jaartje of 2 ga spelen, of het wordt een dure frisbee.
Ik begrijp dat ik een beta speel, maar bepaalde functies horen ook al aanwezig te zijn in beta's.
Ik bedoel de key toewijzingen ingame.
Het is al van de zotte dat je eerst in een servertje moet zitten om ook maar iets te kunnen wijzigen en als je dan nog niet eens je muis knoppen kan aanpassen das een big nono in mijn boekje.
Ik heb wat gezocht tussen de geinstalleerde files, ik vermoed dat deze file wel iets te maken zal hebben met het toekennen van bepaalde functie van zowel het toetsenbord als de muis: PROF_SAVE_body
Je vind hem (althans bij mij) C:\Users\Child_of_Q\Documents\Battlefield 3 Open Beta\settings
Leuke is nu al dat je hem met een hex editor mag openen.
Dat begint al goed...
Ik hoop echt dat dit beter wordt.
De wijze van inloggen is erg wennen.
Je merkt dat Origin ook nog in de beta schoenen staat, nogal wat onduidelijkheden.
Kan ik wel mee leven hoor, die key toewijzingen zijn voor mij de game breker of maker.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Dagje verder met die beta.
Ik laat de beta voor wat ie is, een half fabrikaat.
Video issues met crossfire, problemen met origin (ook beta btw), niet configureerbare keys, in een server moeten gaan om zowiezo wat te kunnen aanpassen aan je config.
Win32 files voor mijn 64bit bakkie, matig allemaal.
Ik leer het ook nooit....owkee nog 1x mental note, een beta is geen demo!
Eerstvolgende contact met BF3 wordt wel de release versie, dit ding gaat van mijn hd.
Ik laat de beta voor wat ie is, een half fabrikaat.
Video issues met crossfire, problemen met origin (ook beta btw), niet configureerbare keys, in een server moeten gaan om zowiezo wat te kunnen aanpassen aan je config.
Win32 files voor mijn 64bit bakkie, matig allemaal.
Ik leer het ook nooit....owkee nog 1x mental note, een beta is geen demo!
Eerstvolgende contact met BF3 wordt wel de release versie, dit ding gaat van mijn hd.
Ik denk dat veel mensen teveel verwachten van deze beta, ik zelf heb ook best wat dingen waarvan ik denk dat het beter kan, maar ik heb gisteren nog een nieuwsbericht van DICE gelezen, waarin werd gezegt dat dit meer gezien moet worden als stresstest dan een echte volwaardige beta, de build is inderdaad al dik een maand oud, en mist inderdaad nog een hoop features, ook is al bekend gemaakt dat er gewoon een squad management systeem ingame komt, dus al met al denk ik wel dat het goed gaat komen met deze game.
Verder ben ik wel positief over de feel van deze game, het speelt gewoon lekker weg, en de manier waarop de wapens aanvoelen spreekt me wel aan, we kunnen nog tot 10 oktober deze beta spelen, daarna is het wachten tot de release Heb gelukkig nog zat om me in de tussentijd bezig te houden, moet Gears of war 3 nog uitspelen, en dat spel heeft ook nog een leuke multiplayer, heb nog Minecraft en heb gisteren ook nog even Rage gedownload, druk druk druk
Verder ben ik wel positief over de feel van deze game, het speelt gewoon lekker weg, en de manier waarop de wapens aanvoelen spreekt me wel aan, we kunnen nog tot 10 oktober deze beta spelen, daarna is het wachten tot de release Heb gelukkig nog zat om me in de tussentijd bezig te houden, moet Gears of war 3 nog uitspelen, en dat spel heeft ook nog een leuke multiplayer, heb nog Minecraft en heb gisteren ook nog even Rage gedownload, druk druk druk
Ze hebben die conquest map (Caspian Border) speelbaar gemaakt voor dit weekend, en die map is echt geweldig heb me al goed geamuseerd. Echte aanrader om eens te proberen voor de beta afloopt.