mooie banners her en der
mooie banners her en der
voor knivers
oke, ik heb nog maar 1 knife kill.
VOOR Q..
na pagina 20 ben ik ma gestopt, er staan er 171...
hier een urltje
http://bf3stats.com/
je nick zoeken en dan onder grafics.
Re: mooie banners her en der
Yep, die van Eg vind ik persoonlijk ook wel de moeite... :p
das lekker voor deze unlock moet ik er 5 knife
Unlocks L96
32 of 50 headshots
46 of 50 spot Assists
0 of 5 knife takedowns
handige site voor dat soort stats
Unlocks L96
32 of 50 headshots
46 of 50 spot Assists
0 of 5 knife takedowns
handige site voor dat soort stats
hij was weer gezellig, zeker ivm deze 2 heren ff enige nederigheid bij te brengen.
Pynimimse 1 2012-01-25 20:51
vellimix 1 2012-01-25 20:47
[edit] even situatie schets, dit was toen ik in de server kwam 10 minuten spawnkilling in een major way met geen mogelijkheid om uit te breken.
na de map wissel gaf McB aan dat ze na 5 minuten al weer in ons spawn gebeid zatten te snippe en een spawnpunt hadden op gezet.
toen de heren maar even met een bezoekje vereerd, gezien ze zo druk waren met spawnende peopletje te kille hadden ze het iets te laat door..
misschien lag het aan de server.. [VHP] Vorhautplayers-32 Slots-1 Player start. servers waar genitalia in de naam verwerkt zitten, daar spelen dan waarschijnlijk ook vaak...
Pynimimse 1 2012-01-25 20:51
vellimix 1 2012-01-25 20:47
[edit] even situatie schets, dit was toen ik in de server kwam 10 minuten spawnkilling in een major way met geen mogelijkheid om uit te breken.
na de map wissel gaf McB aan dat ze na 5 minuten al weer in ons spawn gebeid zatten te snippe en een spawnpunt hadden op gezet.
toen de heren maar even met een bezoekje vereerd, gezien ze zo druk waren met spawnende peopletje te kille hadden ze het iets te laat door..
misschien lag het aan de server.. [VHP] Vorhautplayers-32 Slots-1 Player start. servers waar genitalia in de naam verwerkt zitten, daar spelen dan waarschijnlijk ook vaak...