Upgrade voor e6r6i6c
Re: Upgrade voor e6r6i6c
Nou nog maar een updat, ik heb mijn bestelling bij komplet.nl geanuleerd, het duurt me nu echt te lang, en dan daarbij hebben ze de kaart bij conrad.nl wel op voorraad liggen, dus ik heb gelijk bij hun een nieuwe bestelling geplaatst, jammer dat pinksterren er nu tussen zit, dus word het alsnog volgende week ergens voordat ik mn kaart ga ontvangen, maar misschien had het bij komplett.nl nog wel 3 weken geduurd,
En ik heb eindelijk mijn gtx 690 binnen, het heeft even geduurt, maar dan heb je ook wel wat, ik heb de EVGA versie genomen, die lui hebben gewoon enorm goede service, namelijk 3 jaar garantie, en gewoon direct customer service, dus gewoon gelijk hun bellen als er wat aan de hand is met je product. Kan voor 25 euro nog verlengen naar 5 jaar garantie, maar daar twijfel ik nog over.
Zo heb ook deze keer Uniengine heaven gedraaid, mijn eerdere score was 1581 en nu met mijn gtx 690 heb ik nu een score van 3201 gehaald dat is gewoon dubbel de score. Niet te geloven dat die gtx 690 zoveel beter is als 2 keer een gtx580 in sli, maar natuurlijk wel heel mooi om te zien dat ik er zo op vooruit ben gegaan Ik heb ook gezien dat ook deze kaart maximaal benut word, en dat mijn i7 2600k geen bottleneck is
- DutchRanger
Eric, ziet er errug netjes uit. bouw je ook even een kastje voor mij
Als je zelf het geld er voor neer legt, dan bouw ik jou pc wel inelkaar hoor
Zo heb er nu eindelijk ook een SSD in, ben voor de Crucial M4 250GB gegaan. Gebruik hem natuurlijk als windows schijf, en het opstarten gaat heerlijk snel, ben er dik tevreden mee
Nou ik heb weer wat nieuws Ik had al een nieuwe headset gehaald, de Razer Black Shark, en die bevalt me enorm goed, en helaas heeft mijn Logitech G15 het begeven, na een hele lange tijd, echt elke cent waard geweest. Nu heb ik de Razer Blackwidow, Ultimate stealth edition gekocht, een mechanisch toetsenbord, erg wennen, maar het werkt wel erg fijn
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Tot zojuist had ik nog nooit van de term mechanisch toetsenbord gehoord....
Voor mij zijn ze allemaal mechanisch, maar na even googlen blijkt dat er onderscheid gemaakt wordt.
Hoe noemen ze de tegenhanger dan eigenlijk? Gewoon toetsenbord?
Voor mij zijn ze allemaal mechanisch, maar na even googlen blijkt dat er onderscheid gemaakt wordt.
Hoe noemen ze de tegenhanger dan eigenlijk? Gewoon toetsenbord?
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
Het is eigenlijk een heel oud concept wat nu weer een comeback heeft, de eerste toetsenborden en oude elektrische typmachines hadden allemaal een mechanisch toetsenbord, maar toen ze eenmaal het goedkopere rubberdome concept hadden uitgevonden zijn alle fabrikanten daar op over gestapt.
Ik moet zeggen dat ik zelf nooit geen klachten heb gehad over de normale toetsenborden, maar nu dat ik zelf een mechanisch toetsenbord heb, merk ik wel dat dit een stuk fijner is. Ten eerste hebben de toetsen een stuk minder weerstand, dit is vooral te merken met het typen, ten tweede reageren ze ook gelijk, en hoef je ze niet helemaal in te drukken voordat je aanslag word doorgeven, wat juist bij het gamen weer erg goed werkt, want je merkt gewoon dat je net iets sneller kunt reageren. En ook schijnen deze mechanische toetsenborden gewoon langer mee te gaan, en zijn ze over het algemeen ook een stuk beter/steviger gemaakt, en dat is ook wel te merken, het toetsenbord weegt alleen al 1,5 Kg.
Verder is het wel flink wennen, want het voelt gewoon heel anders aan, nou is dat natuurlijk altijd wel zo als je overstapt op een andere toetsenbord of muis. Al met al ben ik er erg blij mee, enige wat ik mis op de black widow is het kleine schermpje wat mijn G15 wel had, maar daar gebruik ik nu maar de OSD van PrecisionX voor, en wat ik toch wel een beetje jammer vind is dat er geen dedicated media controlls op zitten, moet nu eerst een functie/FN toets indrukken om bv mijn audio te muten of harder en zachter te zetten. Maar goed dat zijn dan ook weer niet echt zaken waar je echt niet zonder kunt.
Ik moet zeggen dat ik zelf nooit geen klachten heb gehad over de normale toetsenborden, maar nu dat ik zelf een mechanisch toetsenbord heb, merk ik wel dat dit een stuk fijner is. Ten eerste hebben de toetsen een stuk minder weerstand, dit is vooral te merken met het typen, ten tweede reageren ze ook gelijk, en hoef je ze niet helemaal in te drukken voordat je aanslag word doorgeven, wat juist bij het gamen weer erg goed werkt, want je merkt gewoon dat je net iets sneller kunt reageren. En ook schijnen deze mechanische toetsenborden gewoon langer mee te gaan, en zijn ze over het algemeen ook een stuk beter/steviger gemaakt, en dat is ook wel te merken, het toetsenbord weegt alleen al 1,5 Kg.
Verder is het wel flink wennen, want het voelt gewoon heel anders aan, nou is dat natuurlijk altijd wel zo als je overstapt op een andere toetsenbord of muis. Al met al ben ik er erg blij mee, enige wat ik mis op de black widow is het kleine schermpje wat mijn G15 wel had, maar daar gebruik ik nu maar de OSD van PrecisionX voor, en wat ik toch wel een beetje jammer vind is dat er geen dedicated media controlls op zitten, moet nu eerst een functie/FN toets indrukken om bv mijn audio te muten of harder en zachter te zetten. Maar goed dat zijn dan ook weer niet echt zaken waar je echt niet zonder kunt.