MOH warfighter
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
MOH warfighter
We weten vast al waarover ik het heb, een aantal trollen heeft de stoute schoenen aangetrokken en een pre ordertje geplaatst.
Voor de volledigheid toch nog even de officiele site: http://www.medalofhonor.com/
Voor de premium spelers (dat zijn we ongeveer al allemaal geloof ik) is er een 50% discount mogelijk voor de limited edition als je een activation code haal via deze site: https://offer.medalofhonor.com/ en deze vervolgens invoert in de origin verkoop.
Die code blijft tot 23 november 2012 geldig.
Vandaag deed dat laatste stukje het niet, morgen probeer ik het zelf zeker.
Lijkt me een leuke aanvulling tot BF3
Voor de volledigheid toch nog even de officiele site: http://www.medalofhonor.com/
Voor de premium spelers (dat zijn we ongeveer al allemaal geloof ik) is er een 50% discount mogelijk voor de limited edition als je een activation code haal via deze site: https://offer.medalofhonor.com/ en deze vervolgens invoert in de origin verkoop.
Die code blijft tot 23 november 2012 geldig.
Vandaag deed dat laatste stukje het niet, morgen probeer ik het zelf zeker.
Lijkt me een leuke aanvulling tot BF3
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
Re: MOHAA warfighter
veel goeds over gehoord en gezien. MP krijgt positieve kritieken. Ga ik zeker aanschaffen.
ps(ik heb inderdaad een code maar zie nergens 50% van de prijs af gaan, is dat wat je bedoelde met wat niet werkt Q?)
ps(ik heb inderdaad een code maar zie nergens 50% van de prijs af gaan, is dat wat je bedoelde met wat niet werkt Q?)
Yep ik heb hem ook maar vast besteld, de filmpjes zagen er best tof uit, en door het gebruik van fireteams is ook teamplay goed aanwezig, dat miste ik altijd in COD. Dit is wel een stuk sneller dan BF3 maar ook wel eens leuk om een keer wat anders in teamverband te kunen spelen, ik ben erg benieuwd, 25 oktober word hij unlocked
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
iemand nu al wel gelukt om die code te gebruiken op origin?
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Eric liet ergens zien dat het voor bepaalde landen bedoeld is, helaas is Nederland daar niet bij, bovendien is deze deal al afgelopen na 23 oktober.
Nogal een rip-off zo.
Je moet dus wonen in Canada, Ierland, Denenmarken, Finland, GB, Noorwegen of Zweden.
Je moet deze deal voor 23 oktober rond hebben gehad en je kan dan tot 23 november je korting krijgen nadat je een of andere email gehad hebt.(blijkbaar hebben in bovenstaande landen de premium members een mailtje gehad ofzo)
Je moet premium member zijn.
Ik noem het maar gewoon zoals het is,......EA op zijn best.
Ineens vind ik het niet meer zo'n leuke aanvulling voor BF3...
Nogal een rip-off zo.
Nou even door de wall of tekst dan maar.THIS OFFER IS BEING ISSUED TO YOU FOR PROMOTIONAL PURPOSES ONLY AND DOES NOT CONSTITUTE A CREDIT, CHARGE, DEBIT OR GIFT CARD. OFFER EXPIRES NOVEMBER 23, 2012 AT 11:59 P.M. PDT. VALID FOR NEW PURCHASES OF MEDAL OF HONOR WARFIGHTER DIGITAL VERSION ( "PRODUCT") FROM THE ORIGIN STORE AT http://WWW.ORIGIN.COM AND THE ORIGIN CLIENT SOFTWARE (http://WWW.ORIGIN.COM/ABOUT). LIMITED EDITION VERSION ONLY AVAILABLE UNTIL OCTOBER 23, 2012. VALUE OF DISCOUNT OF PRODUCT WILL BE DEDUCTED FROM PRODUCT LIST PRICE AT TIME OF PURCHASE. VALID ONLY IN U.S, CANADA, IRELAND, DENMARK, FINLAND, GREAT BRITAIN, NORWAY AND SWEDEN. LIMIT ONE OFFER PER PERSON. PRODUCT REQUIRES INTERNET CONNECTION, ORIGIN ACCOUNT, ACCEPTANCE OF PRODUCT AND ORIGIN END USER LICENSE AGREEMENTS, INSTALLATION OF THE ORIGIN CLIENT SOFTWARE (http://WWW.ORIGIN.COM/ABOUT) AND REGISTRATION WITH SINGLE-USE SERIAL CODE TO PLAY, ACCESS BONUS CONTENT (IF ANY) AND ACCESS ONLINE SERVICES. SERIAL CODE REGISTRATION IS LIMITED TO ONE ORIGIN ACCOUNT PER SERIAL CODE. SERIAL CODE IS NON-TRANSFERABLE ONCE USED. YOU MUST BE 13+ TO ACTIVATE SOFTWARE, ACCESS ONLINE FEATURES AND REGISTER FOR AN ORIGIN ACCOUNT. EULAS AND ADDITIONAL DISCLOSURES CAN BE FOUND AT http://WWW.EA.COM/1/PRODUCT-EULAS. EA ONLINE PRIVACY POLICY AND TERMS OF SERVICE CAN BE FOUND AT http://WWW.EA.COM. EA MAY RETIRE ONLINE FEATURES, SERVICES AND DOWNLOADABLE CONTENT AFTER 30 DAYS NOTICE POSTED ON http://WWW.EA.COM/2/SERVICE-UPDATES. OFFER MAY NOT BE SUBSTITUTED, EXCHANGED, SOLD OR REDEEMED FOR CASH OR OTHER GOODS OR SERVICES. MAY NOT BE COMBINED WITH ANY OTHER OFFER, GIFT CARD, REBATE OR OTHER DISCOUNT COUPONS. CUSTOMERS ARE RESPONSIBLE FOR SHIPPING, HANDLING AND APPLICABLE SALES TAX. RETAILERS, DISTRIBUTORS AND EMPLOYEES OF ELECTRONIC ARTS INC. AND THEIR AGENCIES/AFFILIATES ARE NOT ELIGIBLE. VOID WHERE PROHIBITED, TAXED OR RESTRICTED BY LAW.
Je moet dus wonen in Canada, Ierland, Denenmarken, Finland, GB, Noorwegen of Zweden.
Je moet deze deal voor 23 oktober rond hebben gehad en je kan dan tot 23 november je korting krijgen nadat je een of andere email gehad hebt.(blijkbaar hebben in bovenstaande landen de premium members een mailtje gehad ofzo)
Je moet premium member zijn.
Ik noem het maar gewoon zoals het is,......EA op zijn best.
Ineens vind ik het niet meer zo'n leuke aanvulling voor BF3...
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
Re: MOH warfighter
ok , leuk dat je wel zo'n code kan krijgen ....
zucht
zucht
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
standaard editie is online 33 euro dat is bijna evenveel korting
limited edition is 39
limited edition is 39
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Limited edition bij cdwow 34 euro inclusief verzendkosten.
Laat ElektrA nu meedoen met euroclicks.nl
Dat levert me een extra korting op van 20%.
Omgerekend dok ik nu dus ongeveer 27 euro voor dit spel.
Das nu wel weer interessant, even creatief dan maar.
Toch voel ik me wederom genaaid door EA, maar dat doet elke gamer hihi.
Ik moet wel even wachten tot levering.
Laat ElektrA nu meedoen met euroclicks.nl
Dat levert me een extra korting op van 20%.
Omgerekend dok ik nu dus ongeveer 27 euro voor dit spel.
Das nu wel weer interessant, even creatief dan maar.
Toch voel ik me wederom genaaid door EA, maar dat doet elke gamer hihi.
Ik moet wel even wachten tot levering.
ik ben nog niet klaar met bf3!
maar wel alvast met de single player begonnen van moh wa.
mooi hoor, ik hou alleen me hart weer vast met de multi dat je weer genuked wordt op het moment je lekker bezig bent. tering wat heb ik daar een hekel aan.
ik zag wel in wat you tube filmpje dat psy een beetje brak is al je neergeschoten wordt is het compleet ragg doll.. of al je botten uit je lijf zijn.
maar wel alvast met de single player begonnen van moh wa.
mooi hoor, ik hou alleen me hart weer vast met de multi dat je weer genuked wordt op het moment je lekker bezig bent. tering wat heb ik daar een hekel aan.
ik zag wel in wat you tube filmpje dat psy een beetje brak is al je neergeschoten wordt is het compleet ragg doll.. of al je botten uit je lijf zijn.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Ik ben ook nog niet klaar met BF3, de laatste aanvulling is toch bijna oude BF2.
Er komt er zelfs nog 1, maar MOH Warfighter als tweede game, dat gaat prima.
Er komt er zelfs nog 1, maar MOH Warfighter als tweede game, dat gaat prima.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Zojuist pakketje in de bus gevallen vanuit Hongkong.
MOH dus.
Eens kijken waar jullie zo van kl**r komen de laatste tijd.
*edit
Ok in begin dus een diashow, crossfire werkte niet, moest direkt al weer vid drivers updaten naar de allerlaatste versie, welke nog geen week oud zijn dus.
Mazzel dat ik niet te vroeg ben begonnen met dit spelletje, ik had gewoon mogen wachten tot deze drivers.
Ik heb nog geen idee van de multiplay, singleplay is wel ok denk ik.
MOH dus.
Eens kijken waar jullie zo van kl**r komen de laatste tijd.
*edit
Ok in begin dus een diashow, crossfire werkte niet, moest direkt al weer vid drivers updaten naar de allerlaatste versie, welke nog geen week oud zijn dus.
Mazzel dat ik niet te vroeg ben begonnen met dit spelletje, ik had gewoon mogen wachten tot deze drivers.
Ik heb nog geen idee van de multiplay, singleplay is wel ok denk ik.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Ik dacht al dat ik hem ergens zag kijken vanuit een nisje....Straf SEALs voor info aan game
In de Verenigde Staten zijn zeven leden van de commando-eenheid Navy SEALs gestraft voor het lekken van geheime informatie. Een van de leden maakte deel uit van de eenheid die Osama bin Laden doodde.
De SEALs hebben informatie doorgespeeld aan de maker van het computerspel "Medal of Honor: Warfighter". Daarnaast hebben ze speciaal voor hun eenheid ontworpen apparatuur laten zien aan de maker van het spel. In Medal of Honor worden realistische oorlogscenario's nagespeeld.
Stevige reprimande
De zeven hebben een brief met een stevige reprimande ontvangen en twee maanden lang wordt een deel van hun salaris ingehouden.
Vier andere SEALs worden verdacht van het lekken van informatie. Tegen hen loopt nog een onderzoek. Navy SEALs moeten een verklaring van geheimhouding ondertekenen
Reuters
Toegevoegd: vrijdag 9 nov 2012, 05:02
Blijkbaar is het allemaal nogal authentiek wat we spelen, jemig.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Singleplayer nu uitgespeeld, daar zaten best wel leuke achtervolgingen in met auto's.
Nogal usa ubersoldier gedoe dat wel, maar ok das met alle spellen zo.
Nogal usa ubersoldier gedoe dat wel, maar ok das met alle spellen zo.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Ok, dit spel is net zoals een aantal voorgangers een hoax gebleken.
Geen mens die dit spel nog koopt of speelt.
Singleplayer was wel te pruimen, multiplayer is toch echt bagger.
Ik heb spijt dat ik dit spel ooit gehaald heb.
Geen mens die dit spel nog koopt of speelt.
Singleplayer was wel te pruimen, multiplayer is toch echt bagger.
Ik heb spijt dat ik dit spel ooit gehaald heb.