TRITTON AX PRO

Technical problems post them here
Post Reply
DutchRanger

TRITTON AX PRO

Post by DutchRanger » 06 Dec 2012 19:47

Goedendag Allemaal,

Sommigen van jullie zullen uit mijn morse code berichten hebben begrepen dat ik problemen heb met mijn Headset. Ik kan jullie van goed nieuws voorzien, en vertellen dat ik de problemen met mijn voice chat heb opgelost :D

Helaas heb ik nu wel weer problemen met mijn "gewone" geluid, welke niet meer wordt doorgegeven. Ik zal alles op een rijtje zetten, zo duidelijk mogelijk, in de hoop dat jullie misschien suggesties hebben.

Ik gebruik een Tritton AX Pro Headset, deze is op dit moment aangesloten van de bijgeleverde digitale encoder. Ik heb deze optisch aangesloten voor het main geluid, en een usb aansluiting voor mijn voice chat. Zoals gezegt, werkt de voice chat inmiddels weer.
Het main geluid krijg ik echter niet aan de praat. Mijn on board geluidskaart ondersteunt de digitale aansluiting, hierop heb ik gisteren ook succesvol geluid gekregen, toen deed echter de voice chat het niet.

Vandaag start ik mijn computer op, en hoor ik enkelt ruis. Ik heb meerdere keren de aansluitingen en de realtek HD audio configuratie doorgelopen.
Ik heb hierin nu twee outputs staan, de digital output, en de digital output (RCA)

Op de gewone digital output, hoor ik helemaal geen geluid. In het configuratie scherm zie ik wel de volume indicator bewegen, er wordt dus goed geluid aangeboden.

Bij de digital output (RCA) die ik gisteren gebruikte, hoor ik nu alleen nog maar ruis.

Ik ben er inmiddels tureluurs van. Ik hoop dus heel erg dat jullie mogelijk goede suggesties hebben. Ik heb nu tijdelijk het geluid weer via mijn gewone speakers, en gebruik de AX Pro als gewone headset. Dit zal voor nu voldoende zijn, toch wil ik graag al het geluid over mijn AX Pro.
Mochten sommige aspecten in mijn verhaal onduidelijk zijn, of heb je extra informatie nodig, hoor ik het graag. Alvast heel erg bedankt voor de suggesties.
Washing machines aren't the only hidden dangers lurking in homes.

Image

Post Reply