Een nieuw, lekker hectisch shootertje van de makers van TrackMania... De open beta is nu bezig, en het is wel leuk vermaak.
Het spel heeft een zeer snelle speelstijl, waarvan ik vind dat het wat lijkt op Unreal Tournament en Tribes.
Ik liet men oog erop vallen toen ik zag dat er op The Party een compo voor bestond.
Downloaden en proberen die handel! Ik zie de Trolls hier nog leuke momenten mee beleven!
http://www.maniaplanet.com/nl/shootmania/
ManiaPlanet's "ShootMania Storm"
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Re: ManiaPlanet's "ShootMania Storm"
Ik heb het spel geprobeerd, het werd een diashow bij me als ik in multiplayer ging.
Onspeelbaar feitelijk, waarschijnlijk omdat het bij iemand gehost wordt op een pc.
Het zal wel speelbaarder zijn als het door een server wordt gehost ipv een pc.
In mijn eigen pc was het beeld wel vloeiend, al is het dan wel wat ...stilletjes.
Onspeelbaar feitelijk, waarschijnlijk omdat het bij iemand gehost wordt op een pc.
Het zal wel speelbaarder zijn als het door een server wordt gehost ipv een pc.
In mijn eigen pc was het beeld wel vloeiend, al is het dan wel wat ...stilletjes.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
Heb ik nog geen last van gehad, eigelijk....
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Het spel had wel wat, maar toch heb ik de beta gedelete.
Gewoon niet speelbaar voor mij, en dat lag geheel aan het feit dat het spel bij andere pc's werd gehost, puur een verbindingskwestie.
Gewoon niet speelbaar voor mij, en dat lag geheel aan het feit dat het spel bij andere pc's werd gehost, puur een verbindingskwestie.
God provides, Men decides...