15 oktober 2013 einde beta van BF4, bevindingen zover?

Game and clan related matters
Post Reply
Child_of_Q
~HeadTroll~

15 oktober 2013 einde beta van BF4, bevindingen zover?

Post by Child_of_Q » 15 Oct 2013 21:38

Ok de beta van BF4 is achter de rug nu, nu is het wachten op de release op 31 oktober 2013.
Even een topicje over de ervaringen van deze beta.
Voor mijzelf een paar dingetjes.
Ik weet dat het een beta is en dat er nog dingen inzitten die gladgestreken moet worden.
Balancing van wapens vond ik best goed, voor een ieder wel wat leuks denk ik.
De map Siege of Shanghai is nogal vertikaal zachtjes gezegd en dus aardig wat snipers op al die hoge daken van die flats.
Ik moet bekennen, ik vond ze niet zo irritant als in BF3 vanwege de heli's die ze met speels gemak wegschoten van die daken.
De stingers gaan het goed doen tegen de jets als ze deze snelheid houden, das dan de tweede ergenis minder hopelijk.
De battlepacks zeggen mij nog geen bal, nog een beetje te nieuw voor mij.
De speelmodus die getest zijn dan.
Conquest kennen we wel, die is leuk.
Domination vond ik een shoot-out ala COD, niet echt leuk als je een team hebt die gaat kruipen in plaats van rammen.
Leuke aanwinst is Obliteration, rondrennen met een bom op je rug....
Spannend die modus.

Ja ik denk dat ik wel weer een jaartje minimaal onder de panne ben met dit spel, kom maar op met die overige 11 mappen. :mrgreen:
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

The_Wounded

Re: 15 oktober 2013 einde beta van BF4, bevindingen zover?

Post by The_Wounded » 19 Oct 2013 01:31

Ik had verwacht dat je meer destructie zou hebben in de map, hopelijk is dit met de andere mappen beter, leuk dat je 1 flat kan laten instorten maar ik wil daken en muren stuk knallen
Image

e6r6i6c

Re: 15 oktober 2013 einde beta van BF4, bevindingen zover?

Post by e6r6i6c » 20 Oct 2013 14:10

Je kon wel meer dingen kapot schieten hoor, zoals die twee ingangen naar de metro, en dat gebouw vlakbij het water, en zo waren er nog wel wat dingen hier en daar. Ik vond de destructie wel goed eigenlijk. En die skyscraper in het midden is een deel van het nieuwe levelution systeem en dat is dus een soort scripted event, elk level zou zoiets groots moeten hebben, daar ben ik heel erg naar benieuwd.

Verder ben ik heel erg verbaast dat ik zelf zo enthousiast zou zijn over dit nieuwe deel, ik heb me echt enorm vermaakt met deze beta, en heb er een stuk meer lol aan beleeft dan dat ik de laatste maanden in BF3 heb beleeft. Als de overige maps minstens net zo goed zijn als deze map, dan ga ik me heel erg goed vermaken in dit deel.

Ik ben er dan ook zo zeker van, dat ik toch maar heb besloten om BF4 premium te kopen, want dit is de enige multiplayer shooter die ik met regelmaat ga spelen, en leuk kan samenspelen :D
Image

Post Reply