Ok we hebben nu 2 dagen rondgerend, geraced , gevaren en gevlogen in diverse mappen, hier dan even mijn mooiste ervaring met levolution tot nu toe.
Het is op de map Paracel Storm en het is vlak voor en vlak na het opsteken van een enorme storm.
De map zelf bestaat uit een aantal eilandjes omgeven door de zuid chinese zee.
Vooraf de storm vaart er een joekel van een vliegdekschip rond en is het de bedoeling dat de eilandjes ingenomen wordt door de amerikanen.
Het spel is hier al top notch, werkelijk er wordt om elk eilandje met bunkers en zelfs een joekel van een radar gevochten.
Het levolution moment.
Dan steekt de storm op en wordt de zee een kolkende schuimende massa waarbij de gunships gewoon gelanceerd worden door de golven, zo hoog.
Gierende wind, een loeihard alarm vanuit die radar (ik had dat ding net veroverd en nu nog tijdens het typen hoor ik dat alarm...keihard dus...)
Kades worden overspoeld door huize hoge golven, het mikken wordt veel lastiger op die eilandjes, je blijft nauwelijks overeind, laat staan dat je even stil kan gaan mikken.
Het vliegdekschip breekt in tweeen door die storm en op 1 van de 2 helften is nu een vlag die je moet cappen.
Je loopt dan over het deel dek en ontdekt dat ook onder het dek een heel gangenstelsel aanwezig is die half gevuld is met zeewater.
Het mooiste moment vond ik dan ook dat dat zeewater niet stil in een gangetje ligt, maar meedeint op de golfslag van de zee.
Af en toe moest je zelfs een stuk in de gang zwemmen of onderduiken om door een deurpost te komen.
Kijk dat noem ik next gen spel, afgezien nog van de veel betere balancing en het feit dat je bijna alles aan puin kan schieten.
Echt geweldig dit BF4.
Ter iilustratie nog even een plaatje die ik niet zelf heb geschoten (ik weet nog niet goed hoe ik zonder hud screens kan maken), maar wel even goed illustreert wat ik bedoel:
Mooiste levolution effecten in BF4, Paracel Storm
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Mooiste levolution effecten in BF4, Paracel Storm
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)