Zoek mensen om samen DayZ Epoch mod te spelen

Game and clan related matters
Post Reply
e6r6i6c

Zoek mensen om samen DayZ Epoch mod te spelen

Post by e6r6i6c » 21 Apr 2014 11:47

Lo allemaal, ik ben opzoek naar wat mensen om samen weer de DayZ mod te gaan spelen, en dan de DayZ epoch mod versie.

De ontwikkeling van Dayz Standalone is echt tergend langzaam, en ik begin serieus mijn twijfels te krijgen of ze die game ooit wel goed gaan krijgen, er zitten bugs in die in het begin ook gewoon in de DayZ mod zaten, en de engine is alles behalve geoptimaliseerd.

DayZ epoch is al een tijdje te spelen, deze mod heeft een aantal hele toffe dingen, dingen die ik juist enorm mis in DayZ algemeen.

Traders/safezones: Je hebt nu verschillende safe zones waar je met npc traders kunt handelen, je kunt wapens, voertuigen, eten etc etc kopen, er zit namelijk ook een currency systeem in, currency verkrijg je door spullen te verkopen, of spelers te doden en te loten. Je hebt verschillende traders, voor neutraal, bandits en heroes.

Ranking, afhankelijk van hoe je speelt, en hoe hoog of laag je humanity is, heb je dus een soort van rank, neutraal, bandit of heroe, afhankelijk van je rank kun je dus met bepaalde traders handelen of juist niet, ook zijn de spullen die je kunt kopen dus afhankelijk van je rank, verschillend,

Base building, je kunt nu dus ook echt verblijven bouwen, en zelfs grote forten, maar daar heb je flink wat materialen voor nodig, en dus ook een grote groep actieve spelers.

Vandaar dat het me dus ook erg leuk lijkt om met een groepje mensen echt wat regelmatiger DayZ Epoch te spelen, en dan ook echt wat op te bouwen als clan samen.

DayZ epoch is gewoon via DayZ commander te instaleren, je moet alleen even Arma 2 en Arma 2 ao instaleren.

Ik hoop dat er wat mensen interesse hebben om dit samen te proberen, dan komt dayz pas echt goed uit de verf.
Image

e6r6i6c

Re: Zoek mensen om samen DayZ Epoch mod te spelen

Post by e6r6i6c » 22 Apr 2014 18:38

8 views en geen reacties, okee dan weet ik genoeg, geen interesse dus, jammer :(
Image

Waldow

Post by Waldow » 22 Apr 2014 19:18

Sorry Eric maar ik heb zelfs geen Arma 2, en ik ben niet meteen van zin om dat gaan te kopen om een mod te kunnen spelen terwijl ik al voor de standalone al betaald heb.
Image

e6r6i6c

Post by e6r6i6c » 23 Apr 2014 18:41

Dat snap ik heel goed Waldow, maar er zijn best wel wat Trollen die wel Arma 2 hebben, en waar ik al wel Dayz mod mee heb gespeeld, had gehoopt dat deze mensen wel zin hadden om deze versie te proberen, maar helaas.
Image

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 23 Apr 2014 20:53

De mod klinkt wel leuk maar heb gewoon te weinig tijd om te spelen. Beetje tijd dat ik heb steek ik momenteel in BF4 en Arma 3. Komt ook nog bij dat TS gebruik voor mij in de avond nog amper mogelijk is ivm mijn kleine. Hoop wel dat we een aantal dingen uit deze mod gaan terug zien in de stand alone versie want ze klinken wel goed :mrgreen:
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

Post Reply