Beetje vroeg maar eerste berichtje rondom Battlefield 5

Game and clan related matters
Post Reply
Child_of_Q
~HeadTroll~

Beetje vroeg maar eerste berichtje rondom Battlefield 5

Post by Child_of_Q » 22 Nov 2014 00:46

Ik zag dit bij gamer.nl
Voor mij het eerst berichtje dat er uberhaupt een battlefield 5 komt.
Dat Battlefront moeten we in de gaten houden, dat kon wel eens leuk zijn, leuker dan Hardline denk ik.
Battlefield 5 krijgt weer militair thema

21 nov. 2014 09:01 / Gewijzigd 21 nov. 2014 09:01 / Door: Marcel Vroegrijk / 40 reacties / Bron: Gamespot

Battlefield 5, dat in het najaar van 2016 verschijnt, krijgt weer een militair thema net zoals de voorgaande hoofddelen. Dat zei Electronic Arts' cfo Blake Jorgensen onlangs tijdens een conferentie, zo bericht Gamespot.

Meer details gaf hij niet, maar Jorgensen zei de game al wel te hebben gezien. Volgens hem wordt het een "leuke, nieuwe Battlefield".

Ontwikkelaar Dice krijgt voor het volgende deel meer ontwikkeltijd, drie jaar ten opzichte van de twee jaar tussen Battlefield 4 en Battlefield 3. Het vierde deel lanceerde met aanzienlijke serverproblemen en bugs, met name in de multiplayer, die Dice pas pas enkele maanden later wist te verhelpen.

Hardline en Battlefront

19 maart 2015 verschijnt wel al Battlefield: Hardline, een spin-off van de hoofdserie die zich richt op confrontaties tussen agenten en criminelen. Die game wordt echter niet door Dice ontwikkeld, maar door Visceral Games, dat vooral bekend is van Dead Space.

Voor het najaar van 2015 staat vervolgens Star Wars: Battlefront gepland, een first-person shooter in het Star Wars-universum. Die game wordt wel gemaakt door Dice, maar dan met name door de nieuwe vestiging in Los Angeles. Battlefront wordt in aanloop naar de zevende Star Wars-film gelanceerd.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

Mobiuz

Re: Beetje vroeg maar eerste berichtje rondom Battlefield 5

Post by Mobiuz » 25 Nov 2014 22:39

Yep, ik zie die Battlefront helemaal zitten. Naar mijn weten waren die vorige edities daarvan wel te smaken...

ibaneez
~HippyTroll~

Re: Beetje vroeg maar eerste berichtje rondom Battlefield 5

Post by ibaneez » 07 Dec 2014 23:36

Aah ja Battlefront komt sowieso voor BF5 dus das wel een mooie opvolger denk ik zo.
I was born naked and screaming in an explosion of blood. I intend to die the same way.

Post Reply