Nieuwe Lan Gezocht (en gevonden: SugarLan v9.0)
- The_Wounded
Nieuwe Lan Gezocht (en gevonden: SugarLan v9.0)
Mensen houd je ogen open voor andere lans, de laatste 2 jaar was the party nou niet een super success, te veel focus op e-sports geblaat en dus niet iedereen gaat meer heen.
Tijd om een andere lan te vinden waar we met zn allen plezier kunnen hebben, misschien iets kleiner mannetje of 200 ofzo.
En natuurlijk is de vraag hoe ver iedereen wil rijden voor een lan.
Als alles faalt dan maar een minilan bij Q in huis
Tijd om een andere lan te vinden waar we met zn allen plezier kunnen hebben, misschien iets kleiner mannetje of 200 ofzo.
En natuurlijk is de vraag hoe ver iedereen wil rijden voor een lan.
Als alles faalt dan maar een minilan bij Q in huis
Re: Nieuwe Lan Gezocht
microlan!!!Als alles faalt dan maar een minilan bij Q in huis
+++FEAR IS A MINDKILLER+++
http://www.fom.be/
Nieuwe lan gevonden voor volgend jaar.
Eindje rijden maar volgens onze belgische vrinden zeer de moeite waard.
Nieuwe lan gevonden voor volgend jaar.
Eindje rijden maar volgens onze belgische vrinden zeer de moeite waard.
I was born naked and screaming in an explosion of blood. I intend to die the same way.
De datum voor de komende versie van FOM is bekend namelijk 13 tot 15 februari. + ticketinfo
Alsook SugarLAN die vindt plaats op 13 tot 15 maart.
Maar hier helaas nog geen info over tickets.
FOM is een grote lanparty, denk aan the Party (een 1000-tal deelnemers), de sugarLAN is eerder een kleine LAN van een 300-tal deelnemers (hier ben ik, Re4ver en Mobiuz al eens naartoe geweest).
Laat maar horen wat jullie gedachten zijn. ik wil ook nog wel naar The Party gaan maar McBeerten kon daar al niet meer naar toekomen als ik me niet vergis.
Alsook SugarLAN die vindt plaats op 13 tot 15 maart.
Maar hier helaas nog geen info over tickets.
FOM is een grote lanparty, denk aan the Party (een 1000-tal deelnemers), de sugarLAN is eerder een kleine LAN van een 300-tal deelnemers (hier ben ik, Re4ver en Mobiuz al eens naartoe geweest).
Laat maar horen wat jullie gedachten zijn. ik wil ook nog wel naar The Party gaan maar McBeerten kon daar al niet meer naar toekomen als ik me niet vergis.
Kies dr maar wat uit ik kom wel ^^
I was born naked and screaming in an explosion of blood. I intend to die the same way.
https://www.sugarlan.com/news.html
Bekijk deze eens jongens. Voor de meeste belgen onder ons (behalve McBeerten dan) is dit ongeveer op 10 minuten van thuis....
Bekijk deze eens jongens. Voor de meeste belgen onder ons (behalve McBeerten dan) is dit ongeveer op 10 minuten van thuis....
Intussen zijn we al met vijf trolletjes ingeschreven op de SugarLan...
Ik, Waldow, Reaver, Nutz en Hypnoid.
Wie volgt?!
Ik, Waldow, Reaver, Nutz en Hypnoid.
Wie volgt?!
- The_Wounded
Ik ga ff kijken of t lukt met vrij nemen enzo maar ik hoop t wel.
Ik ben ingeschreven, doen jullie ok die BBQ mee?
Voor die BBQ zijn wij nog niet ingeschreven... maar zouden we eventueel wel kunnen. We hebben daar in Tienen en omstreken namelijk een groot gebrek aan KFC...
- The_Wounded
Nou ik ga niet, das precies de verkeerde datum i.v.m. een aankomende troll
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Re: Nieuwe Lan Gezocht (en gevonden: SugarLan v9.0)
Ik had er best bij willen zijn, dit lijkt mij een ideale lanparty zelfs, maar realistisch gezien is het voor mij een brug te ver dit keer.
Misschien kom ik wel bij de volgende sugarlan of een andere Belgische lan, nu hou ik het even bij The Party in Eindhoven dit jaar.
Werkdruk en toch ook de afstand beperken mij wat, heen is geen probleem, de terugweg is zwaar.
Neemt niet weg dat ik de boel blijf volgen natuurlijk.
Ik zie al een mooie opkomst van mensen, ik doe op afstand mee heheh
Voor Wounded, ik heb je titel van je forumtopic iets aangepast, per slot van rekening heb je een lan gevonden (hoewel er dan waarschijnlijk net een nieuwe recruut uit Nijntje wordt gelanceerd )
Have fun mensen, ik ben gek op lan foto's, de mooiste foto beloon ik met een biertje tijdens The Party met Pasen.
Misschien kom ik wel bij de volgende sugarlan of een andere Belgische lan, nu hou ik het even bij The Party in Eindhoven dit jaar.
Werkdruk en toch ook de afstand beperken mij wat, heen is geen probleem, de terugweg is zwaar.
Neemt niet weg dat ik de boel blijf volgen natuurlijk.
Ik zie al een mooie opkomst van mensen, ik doe op afstand mee heheh
Voor Wounded, ik heb je titel van je forumtopic iets aangepast, per slot van rekening heb je een lan gevonden (hoewel er dan waarschijnlijk net een nieuwe recruut uit Nijntje wordt gelanceerd )
Have fun mensen, ik ben gek op lan foto's, de mooiste foto beloon ik met een biertje tijdens The Party met Pasen.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
Ik heb beide lans gereserveerd en betaald.
Ik zal even moeten kijken hoe ik zit met mijn nieuwe baan maar ik ga er vanuit dat het goed komt.
Ik zal even moeten kijken hoe ik zit met mijn nieuwe baan maar ik ga er vanuit dat het goed komt.
Komt wel goed, Iban! Ik kijk er in ieder geval al naar uit!