The allmighty, superfantastic TROLLS bbq, bij Mobiuzz thuis!
The allmighty, superfantastic TROLLS bbq, bij Mobiuzz thuis!
Allright, het heeft nu wel lang genoeg geduurt. De details moeten nog wel uitgedoktert worden, maar zonder datum komen we nergens. Hierbij dus mijn eerste voorstel;
Zaterdag 1 (eventueel in combinatie met Zondag 2) augustus.
Wat al wel zeker is:
slaapplaats is er genoeg, dus gewoon luchtmatras meebrengen.
kan eventueel gecombineerd worden met een dagje airsoft (wel even checken waar / welke organisatie / huurkits of bruikleen bij vaste airsofters)
Dus laat effe weten of jullie al dan niet komen, en als die datum werkt. Wil je graag komen maar lukt die datum niet, dan zoeken we wel een andere.
Zaterdag 1 (eventueel in combinatie met Zondag 2) augustus.
Wat al wel zeker is:
slaapplaats is er genoeg, dus gewoon luchtmatras meebrengen.
kan eventueel gecombineerd worden met een dagje airsoft (wel even checken waar / welke organisatie / huurkits of bruikleen bij vaste airsofters)
Dus laat effe weten of jullie al dan niet komen, en als die datum werkt. Wil je graag komen maar lukt die datum niet, dan zoeken we wel een andere.
- The_Wounded
Re: The allmighty, superfantastic TROLLS bbq, bij Mobiuzz th
Er mist een belangrijk detail....
Hoeveel striptease danseressen komen er?
Hoeveel striptease danseressen komen er?
I was born naked and screaming in an explosion of blood. I intend to die the same way.
Dus, de voorlopige aanwezigen:
Ik + partner
Hypnoid + partner
Waldow
Reaver
Killercomic (+ partner?)
Ibaneez
Wounded
McBeerten
Ik + partner
Hypnoid + partner
Waldow
Reaver
Killercomic (+ partner?)
Ibaneez
Wounded
McBeerten
Last edited by Mobiuz on 19 Jun 2015 19:53, edited 1 time in total.
Het zal zonder vrouw en kinderen wodren, ie gaan naar een andere BBQ in de buurt van Tienen.
+++FEAR IS A MINDKILLER+++
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
Ik zal er niet bij zijn. Zit dat weekend bij de oosterburen. Veel plezier mannen
- The_Wounded
Gas verkopen? Fiets terug halen? Reparatie bon inleveren vanwege gaten in het strand?-=TROLLS=-Barticus wrote:Ik zal er niet bij zijn. Zit dat weekend bij de oosterburen. Veel plezier mannen
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
Bier und bradwurst
The_Wounded wrote:Gas verkopen? Fiets terug halen? Reparatie bon inleveren vanwege gaten in het strand?-=TROLLS=-Barticus wrote:Ik zal er niet bij zijn. Zit dat weekend bij de oosterburen. Veel plezier mannen
Kuilen graven op het strand MWUAHAHAHA
I was born naked and screaming in an explosion of blood. I intend to die the same way.
- The_Wounded
JA JA je bedoelt tietenMcBeerten wrote: Tienen.
Allrighty,
Nu komt het toch wel echt dichtbij en de voorbereidingen zijn inmiddels al begonnen.
We voorzien ongeveer 3 stukken vlees per persoon, plus wat extra snacks zoals spekfakkels en dergelijke.
Het eten rekenen we door aan jullie, anders wordt het een prijzig weekendje voor mezelf en de vrouw des huizes. De drank wordt wel door ons voorzien. Onze living is groot genoeg voor de mensen die willen blijven slapen, al is een opblaasmatras dan geen overbodige luxe. We hebben wel een extra bed hier in huis, maar dat is voor 1 persoon en jullie mogen zelf uitvechten wie daar in komt te slapen... Of er natuurlijk lekker allemaal samen op kruipen natuurlijk. Lijkt me knus.
Indien jullie het huis niet vinden, het adres wordt wederom hieronder medegedeeld, kunnen jullie me altijd bereiken op 0032489119411.
Terweidenstraat 75
3440 Zoutleeuw
Vlaams-brabant
België
Nu komt het toch wel echt dichtbij en de voorbereidingen zijn inmiddels al begonnen.
We voorzien ongeveer 3 stukken vlees per persoon, plus wat extra snacks zoals spekfakkels en dergelijke.
Het eten rekenen we door aan jullie, anders wordt het een prijzig weekendje voor mezelf en de vrouw des huizes. De drank wordt wel door ons voorzien. Onze living is groot genoeg voor de mensen die willen blijven slapen, al is een opblaasmatras dan geen overbodige luxe. We hebben wel een extra bed hier in huis, maar dat is voor 1 persoon en jullie mogen zelf uitvechten wie daar in komt te slapen... Of er natuurlijk lekker allemaal samen op kruipen natuurlijk. Lijkt me knus.
Indien jullie het huis niet vinden, het adres wordt wederom hieronder medegedeeld, kunnen jullie me altijd bereiken op 0032489119411.
Terweidenstraat 75
3440 Zoutleeuw
Vlaams-brabant
België