Zijn er nog trollen die deze game gaan spelen?
Ik heb zelf het spel in de open beta uitgeprobeerd en ik heb me er behoorlijk mee vermaakt. Ze hebben Manhattan erg overtuigend nagemaakt en de gameplay zat ook erg goed in elkaar. De 2 missies die je kon spelen waren ook best gaaf, maar het echte werk begint in de Darkzone, waar je de beste gear kunt vinden, maar waar je dus ook genadeloos door andere spelers afgeschoten kunt worden, erg spannend.
Het spel is echt gemaakt om met meerdere mensen coop de missies samen te doen, of lekker in de Darkzone rond te struinen voor betere gear, of lekker Rogue gaan en andere mensen afknallen
Ik heb zelf de gold editie op steam gekocht met een 20% korting code die je kunt aanvragen als reward als je meer dan 100 uplay punten hebt, ik kijk nu al uit naar 8 maart
The Division
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
Re: The Division
heb hem ge preorderd, Beta was inderdaad vermakelijk, speelde soepel, zag er prima uit. Heb alleen wat twijfels over hoe het nu echt gaat spelen. De map is ook veel malen kleiner dan heel lang werd verwacht in de community. De darkzone is waarschijnlijk niets groter dan waar je nu al in kon. Ik had veel meer dwalen en voedsel zoeken verwacht. Volgens mij is het meer FPS. Had hoop op een enorme urban DayZ maar dat gaat het niet worden.. Ook vraag ik me af of solo play hier uit de verf komt of dat je altijd met een team moet ronddwalen in de Darkzone om je goodies veilig te stellen.
Afwachten maar, bijna zover
Afwachten maar, bijna zover
Re: The Division
Nou de map word een stuk groter dan die in de beta was hoor, ik heb een plaatje gezien van de map. De darkzone loopt helemaal door naar het noorden van de map, dus ook die word een stuk groten dan in de beta.
En ja het word geen survival game zoals Dayz, het is meer een shooter / loot collection / pvp game
En ja het word geen survival game zoals Dayz, het is meer een shooter / loot collection / pvp game